päivän o_O

Back to häröily O

[q]Euforixx, 10.10.2009 17:18:
---

Ei sööttiä eikä nälkäistä, vaan v*tun sairasta ja noloo.
[/q]

Taidat olla sinkku? Kerro toki oma tapas tutustua ihmisiin?

[q]Parker, 7.8.2007 13:05:
---
Gnomex, 7.8.2007 11:38:
---
Parker, 7.8.2007 10:38:
"In the Groove"-peli onkin hauska.

---

Mä oon koukussa

---

Samoin... Prkl... Tossahan saa "hyötyliikuntaa"...
[/q]

ens vuonna sit kamppailemaan mestaruuksista *wink*

[q]nethr, 30.1.2007 16:35:
Mulla makso burana 600mg 100 tabl. 5.04e
[/q]

Burana 600mg 100 tabl. 8.27

Lähde: Yliopiston apteekki

Ostakaa halvempaa lääkettä, missä on sama vaikuttavaaine. Tai siis ei ole pakko ostaa mutta mä ostan ainakin

[q]larzizi, 20.9.2008 23:22:
En oo koko viikonloppuna käynyt missään ulkona tai juonut ainuttakaan siideriä tai muuta. Tää on ihan hämmentävää, mutta toisaalta tykkään tästä. Hyvä rauhottua välillä.
[/q]

nim tänään 10h töissä ja huomenna samat.. eipä oo aikaa ryypätä :P

[q]wiwi, 27.9.2008 01:13:

Haluuks mojovan dupsun?

(sori, oon väsyny)
[/q]

ei kiitti mitään tupsuja.

ja ihmekkös oot väsynny jos oot virkannu kolmisen pipoa :)

[q]Greed, 26.9.2008 18:42:
---
wiwi, 26.9.2008 15:30:
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.

---

Aih, musta taas tuntuu että joka hakemukseen voi nykyään laittaa kuvansa. Hain joskus jopa varastomieheksi ja hakemuksessa oli kohta mihin voi liittää kuvan :D
[/q]
Hahah, varastohommiin! Kai ne ajatteli sitten työtovereiden viihtyvyyttä. :D En siis tiedä, kuinka yleistä tuollainen on, kun oon ollut nyt kaksi vuotta samassa duunissa ja sitä edeltäviin töihin päässyt suoraan haastattelusta. Tuonne mihin nyt hain, palkataan samaan aikaan ~160 ihmistä niin ehkä ne valitsee sitten pärstäkertoimen mukaan, jos tulee valinnanvaikeus.

Mulla ei ole siis mitään hätää.

[q]mku, 15.11.2006 00:24:
http://www.djmag.com/img/common/DJ402_anim.gif

"Win trip to Finland?"
[/q]

wtf :)

[q]wiwi, 26.9.2008 22:44:
---
Greed, 26.9.2008 18:42:
---
wiwi, 26.9.2008 15:30:
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.

---

Aih, musta taas tuntuu että joka hakemukseen voi nykyään laittaa kuvansa. Hain joskus jopa varastomieheksi ja hakemuksessa oli kohta mihin voi liittää kuvan :D

---

Hahah, varastohommiin! Kai ne ajatteli sitten työtovereiden viihtyvyyttä. :D En siis tiedä, kuinka yleistä tuollainen on, kun oon ollut nyt kaksi vuotta samassa duunissa ja sitä edeltäviin töihin päässyt suoraan haastattelusta. Tuonne mihin nyt hain, palkataan samaan aikaan ~160 ihmistä niin ehkä ne valitsee sitten pärstäkertoimen mukaan, jos tulee valinnanvaikeus.

Mulla ei ole siis mitään hätää.
[/q]

Joo, olihan tuo vähän outoa.. Useisiin myyjien hommiin ainakin pyydetään valokuva.. Sulla ei ole mitn hätää

Tuli miniläppäri

niin, ja tutkimuslähete.

Näin pari viikkoa sitten unta, että pöllin yhden tutun pojan huolella virkkaman punaisen tupsupipon. Tein sen pelkästä kateudesta ja tiesin, etten voisi käyttää pipoa. Sitten iski syyllisyys. Aamulla heräsin häpeissäni, mielessäni selkeä ajatus siitä, että pitää käydä ostamassa virkkuukoukku ja lankaa.

Ajatus ei jättänyt mua rauhaan ja kävin sitten ostamassa virkkaamistarpeita. Nyt mulla on valmiina kolme ja kesken yksi pipo, yksi virkattu pikku-ukko (?!) ja kaksi langasta värkättyä tupsua. Sellaisia, joita tupsupipoissa on.

Oon virkannut viimeksi ehkä joku 10 vuotta sitten.

[q]Occu, 27.9.2008 01:09:
---
wiwi, 27.9.2008 01:07:
Ajatus ei jättänyt mua rauhaan ja kävin sitten ostamassa virkkaamistarpeita. Nyt mulla on valmiina kolme ja kesken yksi pipo, yksi virkattu pikku-ukko (?!) ja kaksi langasta värkättyä tupsua. Sellaisia, joita tupsupipoissa on.

---

mulle voi lahjoitta yhden kokoa xl :)
[/q]
Haha, virkkasin just poikayställe sellasen. Sillä on aika iso pää. :DDD

Haluuks mojovan dupsun?

(sori, oon väsyny)

[q]wiwi, 27.9.2008 01:07:
[/q]

mulle voi lahjoitta yhden kokoa xl :)

tää on tarkemmin tämän päivän aamuyö mut siis siin puol neljä heräsin kolahdukseen ja sellaiseen matalaan kissan kiroiluun -tiettekös sellaseen vihaseen mourunaan (kun koitat esim pitää sitä aloilaan vetillä kun laitetaan rokotus) alakerrasta, jossa koiruus ja koti-tiikelimme pitävät vahtia..
kun kampesin unisena alas niin koira oli ihan huonona.. "mäentehnytmitään, mäentehnytmitään" ja oli lähinnä hämillään kun taas kissa säntäili olohuoneen ikkunalta toiselle kurkkien pihalle irokeesi pystyssä ja häntä kuin pulloharja eli selvästi varsin säikähtäneenä.. vasta sitten tajusin että pihamme (aidalla karsinoitu rivaripiha) liikkeestä aktivoituva kulkuvalo oli päällä
...mitään ei näkynyt...
aamulla kävin katsomas mahdollisia jälkiä mutta sellaisia ei ollut...
kettu? supikoira? sen tiedän ettei katti toisen katin nähdessään tuolleen reagoi..

[q]Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D
[/q]

Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D

[q]ezzy, 11.10.2009 15:43:
---
Euforixx, 10.10.2009 17:18:
---

Ei sööttiä eikä nälkäistä, vaan v*tun sairasta ja noloo.

---

Taidat olla sinkku? Kerro toki oma tapas tutustua ihmisiin?
[/q]

Toki mustakin ois ollut täysin buenoa, jos rekkarilla olis haettu nimi ja nro kun tulee siinä automaattisesti kaupan päälle, ni sit laitettu vaikka tekstaria/soittanut.
Mut FB:stä etsiminen on ehkä vähän..no, en tiedä..toisaalta. Ja onhan tuo nyt rutosti turvallisempi tapa pakkien kannalta kuin suoraan soittaminen

[q]Euphoria, 27.9.2008 21:32:
Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D
[/q]

Juonkohan mä sit vaan alkoholia liikaa?
Toisaalta, alan pikkuhiljaa ottaan jo ton elohiiren "omakseni". Se mukavasti nykii aina välil ikäänkuin muistuttaakseen että sekin oon olemassa. Sitten meen peilin eteen katsomaan itseäni ja sitä elohiirtä. Se alkaa iha selvästi saamaan liikaa huomioo.

[q]Freja, 27.9.2008 18:43:
---
Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D

---

Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D
[/q]

[hakuammuntaa]
äidilläni tulee elohiiri silmän jos
hän nauttii aspartaamia
(mm. light limuissa on sitä)

käytätkö itse?
[/hakuammuntaa]

[q]Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle?
[/q]
Sitä on nyt sit vissiin liikkeellä, mullakin on koko viikon ajan ollut vähän väliä oikeessa silmäkulmassa. Sit se on vielä niin ärsyttävän iso ja typerässä paikassa, että nään sen ihan hyvin. Raivostuttavaa.*igor* Tänään ei oo onneks vielä tullut.

[q]Freja, 27.9.2008 21:34:
---
Euphoria, 27.9.2008 21:32:
Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D

---

Juonkohan mä sit vaan alkoholia liikaa?

[/q]
Susta en tiedä, mutta mulle tulee lähes aina krapulassa/pidemmän alkoholipainotteisen ajanvieton jälkeen todella sitkee ja vittumainen elohiiri. Yleensä naamaan, kerran oli lähemmäs pari viikkoa elohiiri nenässä. O__o Tai sitten johonki lapaluun kohdalle. Ärsyttävintä on olla töissä kun silmä nykii omaa tahtiaan.

[q]niomic, 28.9.2008 21:00:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
---
niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)

---

Viime kesän reissulla asustelin tutun luona ja siellä söin vähän paremmin. Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä. Kyllä siellä hyvin katukuvassa näkyy elämäntapojen vaikutus.

---

Oikea voihan on viimeaikoina todettu aika terveelliseksikin varsinkin paistopuuhissa tai muissa missä rasva joutuu kovaan lämpöön. Liittyy rasvan rakenteeseen ja siihen miten se reagoi kuumennukseen etc. Netistä löytyy juttua jos kiinnostaa enemmän :P
[/q]
No juu, se nyt oli vain yksi osa kokonaisuutta. Ja tuntui musta oudolta, kun oli siellä yleinen käytäntö. Tiedä sitten. Itse noudatan lihatonta ja maidotonta ruokavaliota niin ei se voin mahdollinen terveellisyys mun elämään paljon vaikuta.

Ja pahempi juttu on ne joka kadunkulmasta löytyvät Burger Kingit. On muuten aika hillittömän kokoisia hampurilaisia siellä. O___o

O