päivän o_O

Back to häröily O

[q]pirpeli
Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää*hmph*)
[/q]

Mut tasoituksena, ettei se purkan jauhaminen ja käveleminenkään samanaikaisesti ole mitään juhlaa, jos vielä sattuu olemaan ajatuksissaan.

Nimim. "Auton alla jäänyt."

Olin tunnin duunissa ja hävetti niin paljon, että oli pakko lähteä himaan. O_o
What happen?

[q]Takyon, 14.12.2008 14:25:
Mä eilen huomasin että mä en ole koskaan käyny Tikkurilan pinkussa, vaikka oon asunu tässä lähistöllä kohta 2,5 vuotta. Noh, eilen tuli sitten sekin koettua.. Ei tarvii mennä uudestaan :D

Joku aika pelottavan oloinen teini yritti saada mua vielä tanssimaankin :P
[/q]
siis niinq pinkkuhan on ihan paras paikka*nauru*

[q]Rujo Mutantti
Kumpikohan vaikuttaa lasten mielenterveyteen pahemmin, hevosen muna vai vuosittainen muutto toiselle paikkakunnalle...
[/q]

Niin... :D

En tiedä onko ollu täällä vielä, mutta kaikesta sitä taas on graduja väännetty. :D

http://www.tritonia.fi/fi/kokoelmat/gradu_nayta.php?id=652

edit: tutkimuksen taso

[q]Kon-tiki, 20.1.2009 16:14:
oli aiemmin "kiinnostava", koska on Timoteeaan vaimo. On nyt kiinnostava, koska antaa kasvot mielisairaanhoitojärjestelmämme puutteille.[/q]

:D Mitä mies edellä, sitä vaimo perässä.

[q]niomic: Saatiinhan tuosta keskustelua ja joillekkin harvinaisen mehukas vitutus päälle, et hyvää scouttausta ainakin mun kirjoissa :)[/q]

Hyvä pointti. Pakko olla samaa mieltä.

Olen esimerkillinen esimies, enkä mollaa työntekijöitä julkisilla foorumilla. Nöyrä, mutta sitäkin vilpittömämpi anteeksipyyntö.

[q]crissy, 15.10.2007 09:48:
joo mulla tuli aika karmaisevia väreitä tosta perheestä....

jotenki näyttää ulospäin niiiin täydelliselle mutta sisällä kiehuu.. lapsethan eivät saa näyttää pettymyksen tunteita, eikä kiukkua tms...

sitä sit venaillessa kunnes joku noista naksahtaa.....

lapset käyvät kotikoulua joten pahemmin vissiin tapaile muita, ja isommat tytöt oottavat lisää lapsia ja varsinkin tyttöjä perheeseen että pääsisivät poikien kans samalle tasolle. Ja tytöt haluavat tulevaisuudessa yhtä paljon lapsia kuin äitinsä on niitä lykkiny..

aatelkaa sitä lastenlasten määrää!!
[/q]
Lähinnä aattelen sitä kustannusten määrää...mut joo, kai tommonen uskovaishomma on hyvin tuottavaa tuolla meren toisella puolella

[q]Amma, 4.2.2008 13:29:
Ehkä ne sun YLE-kirjeet tulee sitten mulle?
Hesarin tilaukseen (tai ylipäätään mihinkään vastaavaan) ei kannata laittaa puhelinnumeroa. ;)
[/q]

Iskä tilas sen mulle :D

[q]sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri.

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
[/q]

Ens viikon mun ensimmäisii pikkujoului nykyisessä firmas odotellen :S *jännitel*

[q]RainChild, 22.11.2008 22:09:
---
sapeli, 22.11.2008 21:56:

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
---
Ens viikon mun ensimmäisii pikkujoului nykyisessä firmas odotellen :S *jännitel*
[/q]

Mä luulen et ne ekat on ne pahimmat! Meitäkin tuli tonne melkei 300 enkä tunne ku max 15... Ja kaikki muut tietty tuntee melkei kaikki muut. Tuli siinä pariin tutustuttua paremmin, mut ei oo ollenkaan mun skene tuommonen.

[q]sapeli, 22.11.2008 22:11:
---
RainChild, 22.11.2008 22:09:
---
sapeli, 22.11.2008 21:56:

---

---

Mä luulen et ne ekat on ne pahimmat! Meitäkin tuli tonne melkei 300 enkä tunne ku max 15... Ja kaikki muut tietty tuntee melkei kaikki muut. Tuli siinä pariin tutustuttua paremmin, mut ei oo ollenkaan mun skene tuommonen.
[/q]

No, meil ei onneks oo tota ongelmaa, ku tunnen kaikki mun työkaverit nimeltä ja useimmista jotain taustojakin :D. Kesällä olin kesänalottajaisis ja meininki oli kyl aika o_O...... noooh, aina voi lähtee kotii jos rupee vituttaa :p

Nukuin melkein 11 tuntia putkeen
En ihan heti muista,millonka viimeks oisin noin pitkät unet ottanu. Nyt ei vaan meinaa millään käynnistyä

Koitin repiä yksiä vanhoja reivi-pökiä jalkaan ja kaikki onnistui siihen saakka hyvin, kunnes koitti nappia laittaa kiinni (on näemmä tullut hieman lisää ulottuvuutta joihinkin kohtiin kroppaa, ei ole enää niin laiha poika kuin silloin joskus *lmao*).

[q]alek száhala, 4.10.2005 13:50:
LO! Háusjiþ þatuh waúrd!
þata waúrd figgráizê!
sah láiks fáur asilu!
[/q]
Islantia?

Jumalattoman iso kissa pyöri äsken nuuhkimassa marjapensaita tuolla pihalla. Iso lihava karvapallo, hyvä että kissaksi tunnisti. Voi raukkaa. :(

[q]RantaPalleroinen, 25.9.2008 08:46:
Alotetaan vaikka sillä että mun skootterin oli "murtauduttu" viime yönä ja sieltä oli viety 2 tavaraa. Yhdet hanskat mitkä oli jo parhaat päivänsä nähneet, kauan kauan sitten.

Sitten päivän o_O
Miksi v***ssa kukaan haluaisi varastaa purkin 2-tahti öljyä missä oli jäljellä n. puoli desiä öljyä? *ding**nauru*
[/q]

Aika epätoivoiseksi menee kyl rikollisuus...

ko. video youtubessa engl. teksteillä :D

Great. Muutama päivä kulunut Kauhajoen tapahtumista ja nyt sitten joku älyvapaa 15-vuotias yläastelainen oli kyhäillyt jonkun näköisen pommin ja aiheuttanut tossa viereisen kunnan koulussa pommiuhan. Kaikki oli evakuoitu koulusta ja ilmeisesti mitään ei ollut loppuen lopuksi tapahtunut. Mutta voi elämä tätä touhua

O