päivän o_O

Back to häröily O

kyselin kavarilta facebookis kuulumisia nii se laitto mulle rajoitetun profiilin... yhtäkkiä en nääkkään sen koko profiilia..

[q]crissy, 4.9.2008 12:03:
Eilen tuli teini äitinsä kanssa ostoksille ja teinillä nyt sattui olemaan sukunimeä myöten sama nimi kun mun tyttärellä!

oli aika sattuma:D
[/q]

Meidän koulussa on täsmälleen samanniminen henkilö ku mä, ekaa, toista ja sukunimeä myöten. Haluisin tietää kuka se on :D

YT neuvotteluiden tulos tarkensi tilannetta. 25 duunaria vähennetäään. Ei ollenkaan kivaa. Nyt vaan odotellaan miten käy...

[q]domi, 18.1.2009 20:59:
hah :D
Heti heittää hitler-kortin pöytään, menee aika nopeesti uskottavuus :D
[/q]

Aijaijai, hyvin kyllä studiossa tippuu äijiltä leuka lattiaan ku hitler-kortti napsahtaa

[q]domi, 5.9.2008 18:34:
---
crissy, 5.9.2008 15:57:
kyselin kavarilta facebookis kuulumisia nii se laitto mulle rajoitetun profiilin... yhtäkkiä en nääkkään sen koko profiilia..

---

Se ei halua olla sun kaveri enää.
[/q]

ei vissiinkää:DD

se tais ottaa tän kommentin et " asut ilmeisesti vielä X paikassa" vittuiluna kun vastaus oli "onnea voittajalle! en oo päässy täält tuppukyläst minnekkään"

no olkoot..:DDD

[q]crissy, 5.9.2008 15:57:
[/q]

[q]crissy, 5.9.2008 22:23:
---
domi, 5.9.2008 18:34:
---
crissy, 5.9.2008 15:57:

---

---

ei vissiinkää:DD

se tais ottaa tän kommentin et " asut ilmeisesti vielä X paikassa" vittuiluna kun vastaus oli "onnea voittajalle! en oo päässy täält tuppukyläst minnekkään"

no olkoot..:DDD
[/q]

hahaha :D

Lähdetään huomenna duuniporukan kans Amsterdamiin ekskursiolle, mut ei vieläkään oo innostanut koko asia.. Ja illalla pitäisi jo pakata.

[q]Freja, 19.11.2008 19:34:
Miehet ja niiden nössöilyt. Jos mies ehdottaa jotain ja saa pakit, ni miks pitää sen jälkee alkaa jotai selitteleen et "no se oli vaa läppä" ?

Lol.
[/q]
Sinua on juuri trollattu!

[q]Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
[/q]

OMFG :DDDDD siin on näpsäkkä täti

[q]Kolera, 7.9.2008 12:23:
---
wiwi, 7.9.2008 12:18:
---
nauttikaa nuoruudastanne! =P
[/q]
Jep! Kasvavassa iässähän tässä vielä ollaan.

[q]

Haa - Lontoo ei ole kunta. Oikeast City of Londonin kunta on kooltaan 1 sq mi (2.6 km²) - isoin Lontoon kunnista lienee Bromley 58 sq mi (150.15 km²).

Kunnistahan täs oli kyse?
[/q]

Tarkoitat varmaan City of Westminster, joka on mainitsemasi kokoinen (about neliökm)?

[q]LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.
[/q]
Kuulostaa tutulta. Muhun mahtuu myös lähes aina jälkiruoka. Olin poikaystävän kanssa kuukauden reissamassa kesällä, ja huomattiin että vaikka syötiin samaan aikaan ja abt yhtä paljon niin mulla oli oikeastaan koko ajan nälkä ja söin välipaloja meidän yhteisten ruokailujen välillä. Ja tää kaveri on mua +40kg/+15cm kookkaampi.

Poikaystävän sukujuhlissa sen äiti kehuskelee sukulaisille, kuinka olen niin hyvä syömään.

Jenkeillä on selkeästi jotain mua vastaan. Edellisellä reissulla jouduin tehotarkastukseen ja superturvacheckiin.

Nyt eivät sitten myönnä viisumia etukäteen haettaessa ja jouluksi pitäisi mennä piipahtamaan..*dissaa*

[q]sativa, 11.12.2008 15:22:

Ei mitään noin monimutkasta, vaan vastasin tohon jo edellisessä kirjoituksessani. Alotusviesti ei ollut läppä, mutta kirjoitustyylini ja muut viestien vastineet olivat huumorilla kirjoitettuja. Yhä sairasta mielestäni, että ton kokosessa paikassa on metallinpaljastimet baarin ovella, kertoo meningistä jota en edelleenkään siedä. Kiitos ja hauskaa työpäivää.
[/q]

Muuta pois sieltä, jos noin paljon ahdistaa

Tajusin tassa tanaan, etta ens viikolla pitas tulla takasin suomeen. Toisaalta kiva ja toisaalta ei. Mahtavaa kun nakee taas frendit ja perhetta ja paasee treenaamaan, mutta toisaalta veri vetaa maailmalle niin perkeleesti. Syksyn jos jaksais nyt pysya paikallaan niin hyva olisi. Aasian paratiisi saaria kelaillessa kai sen kestaa

Himassa on myos muuttunut moni asia vaikka oon ollut vaan kuukauden veks. Kaks laheista ihmista on lahtenyt myos maailmalla tana aikana ja yksi lahtee reilu viikko sen jalkeen kun tuun ite himaan

Noh mut ei kai tassa! Nautitaan nyt viela auringosta kun voidaan suomessa sita ei taida olla paljoa enaan luvassa.

[q]alphamagic, 18.1.2009 21:59:
---
Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen

---

OMFG :DDDDD siin on näpsäkkä täti
[/q]
Katoin ton kans ja AI KAMALA mikä daami *pökr*

[q]Kosaz, 11.12.2008 16:23:
Jenkeillä on selkeästi jotain mua vastaan. Edellisellä reissulla jouduin tehotarkastukseen ja superturvacheckiin.

Nyt eivät sitten myönnä viisumia etukäteen haettaessa ja jouluksi pitäisi mennä piipahtamaan..*dissaa*
[/q]

Nerokas maa :)

[q]ee102, 20.7.2007 22:44:
Ruisku tarkoittaa nykyään myös suihkua.
[/q]

jotkut on maalta

Onnistuin vetämään itteeni turpaan lasten turvaistuimella. Enkä voinu mitään, kyyneleet valu pitkin poskia ja nenä jyskytti ja vuoti räkää ku purkautuva tulivuori.

Ja yleisellä paikalla kaupan pihassa tottakai.

No onneks ei jääny pahoinpitelyvammoja, pääsee suht anti-naamavikasena bileisiin!

edit. ja onneX ei ollu meikkei naamas, kiva jos mun maybellinet olis levinny niinQ

O