päivän o_O

Back to häröily O

Jälleen kerran, miksi ulkomailta ei osata soittaa selvästi ilmoitettuun suomalaiseen puhelinnumeroon.
Ei vaan ymmärrä O__o

[q]tiiplis, 2.1.2009 10:28:
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7139617&index=27&anchor=7139617

Ihan pikkuisen on vaan vaatimukset ja palkka ristiriidassa
[/q]

No huhhuh

Oon kuunnellu gansta-räppii a'la Dr.Dre, Xzibit ja Busta Rhymes O_o

[q]Jone, 10.7.2009 16:18:
---
Jódís, 10.7.2009 14:57:
o_O

No ei ainakaan mun ikkunasta näkyny mitään lumen tapaistakaan... Pelkkää vesisadetta. ;)

---

Mitessä oli tullut viitisen minuuttia vanhojen duunikaverien mukaan.

...ja joo, on se kummallista totta tosiaan. :D
[/q]

Oho!
Kummallista todellakin muttei mahdotonta... Just äsken täällä satoi rakeita. ;)

Tajusin justiinsa että ainoat 2 Jonia ketä tunnen viettää syntymäpäiväänsä samana päivänä. Eikä se ole edes Jonin nimipäivä.

No, vaikka tuo on aika sattuma, on se kai myös tilastollisesti ihan järkevää.

[q]Miinapiina, 18.7.2007 11:42:
haha, kaikkee nuo pikkuiset keksiikin.
vähän aikaa sit oltiin kaverin muksun synttäreillä. kun tultiin kotiin, miro sano et korvaan sattuu. katoin ettei siel näkynyt mitään. vähän myöhemmin se taas valitti sitä korvaansa, ja ku tarkemmin katto ni siel oli sellai pikkuinen ontto "helmi" mistä saa tehtyä niitä silityskuvia. ja ei muuta ku päivystykseen kaivamaan sitä sieltä ulos...
[/q]
Totta, täs kerran tää nuorimmainen meni eteiseen vastaan mun veljeä, ni se kertoi et sillä oli ollut molemmissa korvissa pumpulipuikot ja molemmissa sieraimissa ventit :D En tajuu mikä fiksaatio sillä on tunkea kaikkea (esim. kännykänlaturin johtoa, tyynyä, mekon helmaa, talouspaperia, kynää) korvaansa. Sit ku se joku pysyy siellä korvassa, ni sit se kävelee tyhmännäköisenä ympäri taloa :D

Mulla on haava jalkapohjassa. Ihan kuin olisi jollain paperilla vedetty. Ja en tiedä mistä on tullut, eilen vain alkoi sattumaan jalkaan kun kävelin ja vasta tänään tajusin kattoa mikä siinä on. Eikä jalkapohja oo kuiva eli ei se nyt siitäkään voi johtua. Outoa

Kauan jatkunut hintojen nousu "megastarojen" lippujenhinnoissa on saavuttanut uuden lakipisteen:o

The Eagles tulee Suomeen.

Liput toimituskuluineen alkaen 120,50 euroa / 140,50 euroa / 170,50 euroa. Ennakkomyynti alkaen keskiviikkona 17.12.2008 klo 9 Lippupalvelussa.

Hassua että kyseessä ei edes oo mikään ykkösnimi esim. Rolling Stones tai Metallica vaan Eagles joka ei ihan kirkkaimpaan kärkeen ole koskaan päässyt.

Tuossa on jo biisillä hintaa*nauru*

Taitaa olla ekoja kertoja kun konserttilippu on kalliimpi kuin 3 päivän
lippu isoimmille festareille (n. 90€). Normaalisti korkeimmat hinnat on vuosien varrella
olleet about 2/3 3pv festarilipusta, ja tämäkin vain oikeasti isojen nimien kohdalla.

Vakiosumppilassani oli tänään tarjolla tavallisen mokan lisäksi kaardemummalla maustettua kahvia..

Alun ihmetyksen jälkeen ostin kupillisen kokeilun vuoksi ja huomasin että kermalla ja sokerilla höystettynä se on omituisuus-asteikostaan huolimatta hemmetin hyvää..

[q]LiiNa, 4.9.2008 14:26:
Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.
[/q]

Sulla pääsee tulemaan nälkä ku oot niin paljon hereillä.

Mul on ihan pohjaton mahalaukku! Kävin äsken syömässä lounasbuffetin alkusalaatteineen, pääruokineen ja jälkkäreineen. Salaattia ja pääruokaa tuli otettuu tosi isot keot, kunnon ison miehen annokset ja maha ei siltikään tunnu vielä kauheen täydeltä, lisää ois mahtunut! En nyt viitti ihan nii paljoo kuitenkaan syödä... o_O
Eikä mulla ees ollu mikään kauhee nälkä ku lähin syömään.

[q]kindertin, 24.7.2009 11:56:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
[/q]
Nimeä kehiin!

[q]kindertin, 24.7.2009 11:56:
Oon jonkinverran lueskellu erään tutun juttuja täällä, ja hieman hämmennyin kuinka reippaasti se valehtelee
Ja vielä ihan "turhista" jutuista, 3/4 viesteistä on ihan paskapuhetta
[/q]

Onneks on popkornit käsillä just, nimeä kehiin. DRAMA!!!!

Saunottu*hihu* ja nyt omasauna viikoks lomalle*tirsk**tirsk**blush*

[q]Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
[/q]
Huh! Mistä ne on ton repiny? Akka on enemmän sekasin ku Lenita Airisto prostituutiokeskustelussa. Sääliks käy lapsia.

Niin onks toi joku randomi vai pitäskö se tietää jostain?

[q]Miinapiina, 18.1.2009 13:05:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
[/q]
Say what? Tää oli alkuvuoden lol :D Nina Mikkonen on selkeetä presidenttiainesta

"Teille on maksettu ajalta 1.8.2007 - 31.8.2007 aiheettomasti asumistukea yht. 55,03 euroa. Liikaa maksetun asumistuen takaisinperinnästä on päätetty luopua."

WHAT!?

[q]wiwi, 18.1.2009 21:30:
Niin onks toi joku randomi vai pitäskö se tietää jostain?
[/q]

Random kyllä, jonka ainoa saavutus on olla Herra Majuri Timo TA Mikkosen muija. Sekaisin kuin seinäkello, mutta onneksi hänellä on nuo hyvät sosiaaliset taidot. Sääliksi käy lapsia kyllä.

[q]wiwi, 10.12.2008 13:37:
---
SilverJo, 10.12.2008 13:24:
---
sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

---

Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3

---

Mitä surullista siinä on? Siihen kotikaupunkiinhan voi liittyä vaikka mitä kokemuksia tms., jotka eivät kauheasti herätä arvostusta ja hyviä muistoja. Onneksi ihminen voi kuitenkin valita asuinpaikkansa. :)
[/q]

On se surullista sinänsä, jos joutuu 'kieltämään' juurensa nähden vain ne huonot asiat. Mistä ikinä tuleekin, on siellä kuitenkin jotain hyvääkin, jos asiaa suostuu siltäkin kannalta katsomaan.

Olen asunut neljässä eri maakunnassa, viidessä eri kunnassa. Pitkään mulla oli mistä olen kotoisin -identiteetti jokseenkin hukassa, mutta nyt kuudetta vuotta omillani asuessa tiedän jo täysin, mistä tulen. Olen toki syntynyt kilometrin päässä nykyisestä asuinpaikastani ja olen ollut viimeiset kolme vuotta jyväskyläläinen, mutta kysyttäessä mistä olen kotoisin, olen henkeen ja vereen Pohjois-Karjalan tyttöjä. Sieltä mun suku on, siellä olen viettänyt lapsuuden kesät, asunut suurimman osan peruskouluajasta ja sinne mä menen, kun menen kotiseuduille. Aiemmin se tuntui juntilta, enhän mä ny itse verkkareissa ja kumppareissa raahustava, kapeakatseinen, sydän- ja verisuonitautinen, keskellä korpea kasvanut ja lehmien perään huuteleva kylähullu tahtonut kenenkään silmissä olla.

Vaikka mäkään en tahdo olla sikäläinen stereotyyppi tai elää sitä suljettua elämää mitä siellä moni elää, en voi kieltääkään, etteikö minussa kuitenkin niitä samoja piirteitä olisi, niin hyviä kuin pahojakin. Tekis melkein mieli sanoa että onhan Sativakin hyvinkin lapualainen, yhtä lailla rasistisesti meuhkaa sitä toista ajatusmaailmaa omaavien olemassaoloa ja vieläpä julkisella foorumilla

Nii että hippi, rasisti, juntti, kaupunkilainen, meikä, whatever, kyllä me jokainen jostain kotoisin ollaan, ja taustaansa häpeämällä häpeää enemmänkin itseään.

[q]vuokko, 18.11.2008 23:19:
voiko olla totta?!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1617453

mistä näitä sikiää koko ajan lisää?... mun puolesta tolle vois sattuu 'haiderit'
[/q]
Toivot siis itse Halla-ahon kuolemaa, mutta samalla tuomitset Halla-ahon kommentin, joka on itse asiassa paljon lievempi kuin kuoleman toivominen toiselle.

http://halla-aho.com/scripta/kommentti_raiskauskohinaan.html

O