päivän o_O
Putsailin tuuletusaukkojen suodattimia, ni löysin kahen nyrkin kokosen ampiaispesän kanavasta!
Ihme, ku on tuntunu ilmankierto huonolta:D
Maailma on vaa nii jotenkin pieni?
Olin tänää kampaamos, sellases missä en ennen ollu ollu, ja se oli muuttanutkin just tammikuus vasta paikalleen.
Siellä si kattelin yhtä tytsyä, joka näytti vallan tutulta. Loppujen lopuks ku tyypit kävi kattelees mun hiuksii, sekin tuli siihen ja kysyi et oonko helsingistä kotosin. Sanoin "en, ooks sä vaasasta?" ja sehän oli :D Me ollaa vähä niiku kaverin kaverin kavereita.
Outo sattuma, mä törmään Vaasalaisiin aina kaikis paikois mis ei ihan heti niihin luulis törmäävän.
[q]Jocular, 27.9.2006 17:22:
Niin ja tässä pakkausselosteessa vieläpä kerrotaan, että näitä lääkkeitä määrätään yleensä virtsatietulehduksiin ja urologisten leikkausten tai munuaiskivien yhteydessä esiintyviin sairauksiin. Ja mulle siis poskiontelontulehdukseen 20 päivän kuurina. Okei. [/q]
Mäki oon aina naureskellut mun lääkkeille, joita sain allergiani takia. Ne on kunnon mielialalääkkeitä jotka sammuttaa mut 20 minuutis :D taattua tehoa, ettei kutia, ainakaan niin että olisin hereillä ja tietoinen siitä :D
Oho...En sitten nukkunu ollenkaan...
[q]Viivi, 3.8.2006 15:28:
Millaset sitten on täydelliset häät Kysyy hämmästynyt hietalahdesta
[/q]
Halutko listan?
Värjäsivät parturissa hiukseni väärällä värillä :D
Kysyivät että "musta-mustaa vai sinertävän mustaa" johon vastasin
musta-mustaa. No, pistivät näköjään sinertävän mustaa.
Kauempaa eroa ei huomaa, mutta läheltä kyllä. Eipä tuo hirveästi
haittaa, mutta silti aika wtf-fiilis.
Menikin vappusuunnitelmat kerralla uusiksi. Tämä vappu menee Muonion tienoilla, serkun häissä! Helmi reissu tiedossa. 1000km. O_o
Täää on mun päivän o_O
[q]sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta
[/q]
t. Seinäjokinen jonka tietoon ei oo tullut vielä metallinpaljastimia
Pitäisi varmaan alkaa katsomaan aktiivisesti tuota ajankohtaista kakkosta, keskustelu oli jokseensakin mielenkiintoista ja huomasi eri sukupolvien väliset asenteet / ajatusmaailmojen erot. Joskus aikaisemminkin tullut katsottua kyseistä ohjelmaa ja ollut niillä kerroilla mielenkiintoista ajanvietettä.
Tän viikon O_o
Mua pari vuotta vanhempi kundi kävi koeajolla. Luonteen perusteella oisin kuvitellu sen kuuntelevan jotain radio rockia. Ajoin auton takas esittelyautoriviin ja radiossa pauhas täysiä YLESUOMI. Urheilulähetyksen kuunteleminen viel ehkä selittää ton..
Pitkätukkahevari lähti pikkuautolla koeajolle. Laitoin valmiiks radio rockin soimaan ennenku annoin auton asiakkaalle. Tuli takas koeajolta ja palautin autoa ni ISKELMÄ soi autossa.
Vanha setä lähti ajolle. Palautti auton ja autossa soi kohtuu kovalla KLF.
Nuoripari lähti ajolle ja palauttaessa autossa soi CLASSIC FM.
Viimeaikoina mun ihmistuntemus tai mielikuvat on pistetty uusiks :D Yleensä koitan valita radiokanavan asiakkaan tyylin mukaan jo valmiiks sopivaks mut nyt on menny kyl kuvitelmat pahasti mettään..
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657 (13 min. ->)
O______o nina mikkonen
no missävaiheessa jollain klubilla oiss hyötyy metallinpaljastimista??! O_o
[q]REivaaja, 22.8.2008 17:42:
---
UGM Promotions, 21.8.2008 11:16:
eestii
---
Can i have that text at least in English Please? You have made quite an effort to write it and now its just waste of our time.
Jos Suomi ujostuttaa, ujostuttaa muakin Englanti...
[/q]
Laevab ëi õle, hõtelli on!
http://www.loldjs.com/ HUONO!!! .....
Miehet ja niiden nössöilyt. Jos mies ehdottaa jotain ja saa pakit, ni miks pitää sen jälkee alkaa jotai selitteleen et "no se oli vaa läppä" ?
Lol.
[q]Freja, 17.2.2009 18:16:
Ruisrockin liput 105 euroa kolme päivää O_o
Oon selkeestikin jääny vähä pimentoon näistä viime vuosina kasvaneista festarilippuhinnoista :D
Provinssia vois harkita, töiden merkeissä.
[/q]
siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)
http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Okyautojen-omistajia-eivat-parkkisakot-hetkauta
Repikää tuosta huumoria. 115 maksettua parkkisakkoa tekee 5750 euroa.
Harmittaa, kun hyvää rahaa heitetään tuolla tavalla hukkaan.
[q]Freja, 17.2.2009 18:55:
---
JasoX, 17.2.2009 18:53:
siks pitää tukea konemetsää kun on puolet halvempi ja 4 päivää =)
---
Joo sinne oonkin suuntaamassa, mietityttää vaan noiden suurimpien festareiden nykyiset hinnat. Puuh.
[/q]
Totta että noi suuret alkaa olee jo aika ikävissä hinnoissa, eli itsellä ei ainakaan riitä kapitaali lähteä enään minnekään =(
[q]Rujo Mutantti, 25.8.2008 12:07:
Yks marsu on kolmatta viikkoa kiimassa, hurrrr hurrrrrr yötä päivää...
[/q]
Pitäiskö sille hankkia seuraa? :p
[q]Timce, 23.8.2008 12:00:
http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Okyautojen-omistajia-eivat-parkkisakot-hetkauta
Repikää tuosta huumoria. 115 maksettua parkkisakkoa tekee 5750 euroa.
Harmittaa, kun hyvää rahaa heitetään tuolla tavalla hukkaan.
[/q]
Tosta neljän kuvan sarjasta se oikealla ylhäällä on "paras". Jutussa puhutaan ökyautoista ja kuvatekstissä lukee "Bemarin voi näköjään omistajansa mielestä pysäköidä surutta suojatien päälle." Kuvassa kuitenkin 90-lukuinen mersu