päivän o_O
Uus deviantART O_o
[q]Maago, 16.7.2008 07:00:
"Me allekirjoittaneet vaadimme siis, että ns. konemusiikki luokitellaan lainsäädännössä suoraan huumausaineeksi ja sen kuuntelemisesta on tehtävä huumausaineen käyttörikos." Sakarias Lehtomäki
siinä on hieno mies
http://www.adressit.com/konemusiikki
[/q]
Ja tännekin kommenttina että toi on päivänselvä
trolli josta ei kannata sen kummemmin välittää.
Vrt. esim. sähköpostiosoite.
"Me allekirjoittaneet vaadimme siis, että ns. konemusiikki luokitellaan lainsäädännössä suoraan huumausaineeksi ja sen kuuntelemisesta on tehtävä huumausaineen käyttörikos." Sakarias Lehtomäki
siinä on hieno mies
http://www.adressit.com/konemusiikki
[q]Lyylikki, 16.7.2008 09:31:
Länsimetrosta on julkaistu kansalliset hankintailmoitukset HILMAssa.
Muoks: olin liian nopee. Noihan on siis ennakkoilmoitukset.
[/q]
Ah HILMA, paras ystäväni! :D Onneks ei oo hetkeen tarvinnu kikkailla hilmalla.
[q]Takyon, 27.6.2008 16:47:
Tuo ukkonen kun pyörii taas tässä ympyrää
[/q]
Miksi mä oon aina (tälla viikolla) töissä kun ukkostaa Ei tänne mitään kuulu tai mitään nää...
Aika mielenkiintoinen työpäivä... O_o Palkka juoksee 14.00 asti
Joo eli, varastos oli jotain vaarallista kaasua, mikä pysty tappamaan pahimmassa tapauksessa, lievimmässä tapauksessa pökerryttää ja estää hapensaannin. Kauheen kiva...
4 paloautoa sinne tuli O_o
No kyl tää mulle passaa. ei valittamista
[q]Stene, 23.5.2009 02:48:
---
Jinkso, 22.5.2009 23:34:
Call Of Duty 4:ssä on mallinnettuna Behringerin Truthit ja ne löytyy ainakin eräästä TV-aseman työpisteestä. :)
---
jinksolla on monitorikuume!
[/q]
Onks tää monitorikuume joku vastaava tauti niinku sikainfluenssa?
*puujalkavitsail lauantain kunniaksi*
ikää taas vuos enemmän, ihan liikaa mun mielestä. Ihan kun ois muutenkin jo jotain pieniä rupsahtamien merkkejä havaittavissa :D
Itse asiassa tää on viime perjantain o_O, mut joka tapauksessa...
Kävin duunista hakemaan evästä ja paluumatkalla naaman eteen tippuu kolmannesta kerroksesta heitetty hääkuva kehyksineen.
Ymmärrän kyllä et avioliitot menee välillä perseelleen, mut toi on ihmishenkien vaarantamista. Olis varmaan hyvä vekki keskellä päätä jos olis suoraan kupoliin napsahtanut. Joku roti, prkl
En oikee tiiä mihin tää kuuluis, mut sedu ostanu RMJ:n :DDDDDDDDDD
Mä en nyt tiedä mihinkä tää oikein menee mut laitetaan tänne.
Pari viikkoa sitten mun fillarista hajos etukumi, no se saatiin korjattua ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten "katkes" ketjut, no kiltisti kaveri taas tuli pelastamaan neitoa hädästä ja fillari tuli jälleen kuntoon. Tänään sitten puhkes takakumi mikä hitto sitä fillaria vaivaa?!?
[q]Lyylikki, 17.7.2008 10:18:
Äsken tuli tarjouspyyntö Arabiemiraateista kiva päivä mulla...
[/q]
Myy hiekkaa niille ;)
[q]ezzy, 17.7.2008 10:27:
---
Lyylikki, 17.7.2008 10:18:
---
Myy hiekkaa niille ;)
[/q]
:D
piti sit vähä kikkailla fillarilla ja nyt on toinen jalka sen näkönen et kiksujuustohöylä on käyny vierailul Onneks ei ollu asfalttitie
-M
[q]AdonisHercules, 17.7.2008 13:26:
Juuri tämän takia sun pitää käyttää kypärää. Yrititkö vähän keulia ja tehdä vaikutusta johonkin tyttöihin?
[/q]
Nojoo, tai oikeestaan piti vaan hyppää vähän vääräs kohdas hyndästä *justjoo**nauru* eikä päässä oo enää mitn hävittävää, polvisuojat mä kaipaisin :P
-M
[q]Mark, 16.7.2008 20:12:
piti sit vähä kikkailla fillarilla ja nyt on toinen jalka sen näkönen et kiksujuustohöylä on käyny vierailul Onneks ei ollu asfalttitie
-M
[/q]
Juuri tämän takia sun pitää käyttää kypärää. Yrititkö vähän keulia ja tehdä vaikutusta johonkin tyttöihin?
Tulipahan tänään bongattua impromptuna tehdyllä Jyväskylän Roadtripilla Kuusenkävyillä pinnoitettu Datsun 100A! o_0
Dat woz sum spooky shit man! *whaat**ding*
Hitto kun ei tullut otettua kameraa mukaan..
Mua harmittaa voimakkaasti erään tuttuni parisuhteen pärähtäminen kivikkoon. Lievästi omituista tästä tekee se, että en oikeasti tunne ko. ihmistä juuri ollenkaan, mutta koska pidän sitä hyvänä tyyppinä, niin on kurja fiilis sen puolesta. Olis ollut kivaa kun toi olis kestänyt.
Aika nihkeetä.
Jaahas ja näemmä alkavat kesäkelit hieman vaikuttamaan huoneiston lämpötilaan, nyt vasta vaivaiset 28 ˚C lämmintä. Onneksi ei ole ollut helteitä vielä, muuten täällä olisi varmaan "hieman" lämpimämpi *hikoil*.