päivän o_O
[q]Jocular, 14.2.2009 12:53:
Aamulla parvekkeella värjötellessäni näin alakerran hevarin lähtevän sauvakävelemään. Pitkä liuhuletti liehuen, maastopöksyjen ja ketjujen kilkkuessa se viuhto menemään ja vielä kaiken kruunas ku takin selkämyksessä luki prkleen isolla METAL.. O_o
[/q]
:D
..Siinä lajissa on kuin onkin munaa.
Aamulla parvekkeella värjötellessäni näin alakerran hevarin lähtevän sauvakävelemään. Pitkä liuhuletti liehuen, maastopöksyjen ja ketjujen kilkkuessa se viuhto menemään ja vielä kaiken kruunas ku takin selkämyksessä luki prkleen isolla METAL.. O_o
[q]ella_, 8.5.2007 19:54:
ei oo ääkkösiä! mut kato et sun viisumi on oikein kun tuut mukaan ;)
[/q]
[q]Miraakkeli, 20.11.2007 18:53:
Sain tänään Tiede-lehden 9/2007 toiseen kertaan, eka tuli n. pari viikkoa sitten. Jutut lähes samat, asettelu ja kannet erilaiset. Ketä tässä nyt yritetään huijata?
[/q]
? Kyl mul vaan ihan eri numero on. Edellisenkin tulosta on aikaa. Hmm.
Mielenkiintoista.
aika jännä logiikkapeli: crayon physics deluxe
http://www.rekisteri.info/764
o_O
[q]Chatte, 9.8.2009 13:02:
Miulla darra. Ja ihan parasta a-ryhmääkin vielä. Outo vieras tässä kehossa - onneksi. Lähti mukaan ulkomailta. Ou nou!
[/q]
[q]Dave^, 9.8.2009 16:11:
Miten muna voi?
[/q]
Munan kohtalo oli kauhia! Ilkomaan muna päätti matkansa eteisen lattialle aivan tohjona. Sipulilierihattumuna taas päätyi parempiin suihin. Ymmärtäisin, jos näin olisi käynyt ilkomailla, mutta ihan koto-Suomessa. Ou nou!
Joo, ei miulla muuta tästä aiheesta.
Mul ois täydellinen ja edullinen ja ihana juhannusvaihtoehto mielessä (toinen vaihtoehto on helsingissä nysvääminen), ja sitte tyyppi sanoo "mun täytyy miettiä.." WTF?!
eiks toi oo lähettäjästä kiinni? oon päätelly että se ottaa lähettäjän kellosta ajan tohon, tai sit viestikeskuksesta.
itekin ihmetelly kun välillä toi näyttää ihan mitä sattuu.
^^Kärpänen ei varmaan ole kauhean mukavaa juttuseuraa, paitsi jos tykkää olla itse vain äänessä :D
Kyl mä tiesin, et Ausseis on kesäkuus kylmä, mut en mä tienny et siel olis jopa vain +4 Ja aamul pakkasta :o
Mä luulin et niiden kylmä on jotai +15 ja paljon sadetta. Hui. No en haluis olla siel just nyt :D
Mun Wii fit age oli tänään 36 :D
KOLKYTKUUS :DDDDD
Yritän löytää kauppaa Helsingissä, joka myisi XXL-kokoisia Suomi-verkkareita o_O
Asioin toissapäivänä virolaisen naisen kanssa. Naisen etunimi oli Kulli.
:O
Tää on kyl koko viikon *ding*. Joka aamu kun oon heränny, oon elänny edellä olevaa aamuu. Tänäänkin heräsin pirteenä maanantai aamuun.. No kerrankin tuntuu et on pitkä vkl kun on vasta sunnuntai.
iskin polveni tänään töissä niin lujaa yhteen kulmaan, et melkein pyörryin *pökr* oliki ihan pakko istahtaa hetkeks sen jälkeen.
[q]Hitchhiker, 27.7.2008 00:46:
---
Juhgu, 27.7.2008 00:42:
---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta
---
No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.
Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).
Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.
---
No toki jos on asetellut haarukkansa ja veitsensä väärin lautaselle, niin sehän on oma vika (tosin tuosta ei viestistä käynyt perille) mutta jos ruoka on kesken ja välineet aseteltu oikein niin silloin on ravinteli väärässä *piis*.
[/q]
Siis, en ollut edes asetellut niitä ruokailuvälineitä vaan mulla oli veitsi siinä pöydällä servetin päällä ja vaan pelkkä haarukka siinä lautasella. Ja tiedän kyllä ettei raflasta ole pakko lähteä heti kun ne lautaset on viety veke ja lasku maksettu, mutta kyllä tosta sai sellasen kuvan, että nyt on aika lähteä kun ette kerran mitään jälkkäriäkään syö *igor*. Ja ei, en tehnyt valitusta kun tiedän miten hyvin siihen vastataan "pahoittelemme saamaanne kohtelua plaa plaa, kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen". Joten laitoin sen kiireen ja kuumuuden piikkiin mikä siellä sisällä oli ja toivon ensi kerralla taas sitä normaalia palvelua :)
Ja en tiiä millanen politiikka santiksella on noiden varausten kanssa, mutta meille ei varattu seitsemälle hengelle pöytää pikkujouluna, koska oltiin liian iso porukka. Vasta sitten saatiin pöytä kun meidän rp pyysi pöytävarausta. + santiksen sivuilla lukee, että ne ei edes ota pöytävarauksia vastaan *ding*.
[q]peikkolapsi, 7.10.2009 23:30:
se kattelee mun kanssa aina telkkaa ja laittautuu mun kanssa aamuisin ja dataa mun kanssa iltaisin.
stalkkeri.
[/q]
Mutta eikö ole mukavaa kun ei tarvitse olla yksin? :D
[q]Juhgu, 27.7.2008 00:42:
---
Jutu, 25.7.2008 19:01:
Aina kun oon käynyt Santa Fe:ssä syömässä oon saanut loistavaa palvelua ja loistavaa safkaa. Nyt käytiin siellä leffan jälkeen syömässä äijän ja sen kaverin kanssa niin oli kyllä aikamoista palvelua. Se tarjoilija vaan tuli hakemaan pois meidän lautaset heti kun olin laskenut haarukan siihen lautaselle. - - Kai me sitten oltiin niin sopimattomia siihen raflan imagoon yyyyy...
---
---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta
---
No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.
Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).
Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.
[/q]
No toki jos on asetellut haarukkansa ja veitsensä väärin lautaselle, niin sehän on oma vika (tosin tuosta ei viestistä käynyt perille) mutta jos ruoka on kesken ja välineet aseteltu oikein niin silloin on ravinteli väärässä *piis*.
En tiennyt että Tukholmassa oli isorokkoepidemia vuonna 1963.
[q]hemuz, 27.7.2008 11:25:
---
Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.
---
Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää
---
njoo se oli sittä kopparbergiä. oli se melkee ku tavallinen mut ei noussu päähän. välil näinkin. oli silti kivaa. :)
[/q]
Hyviä noi on, ite juon muutaman viikossa :) Tälläkin hetkellä menee holiton omppu <3 röyh!