päivän o_O
[q]sapeli, 28.4.2008 19:13:
Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.
Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).
Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita.
[/q]
Itse säilyttelen leivät jääkaapissa, niin ei o ikinä menny pahaks. Mutsilta opittu tapa =)
[q]Puistokemisti, 28.4.2008 21:20:
Mulla on vauvakuumetta... Siis ihan kirjaimellisesti.
Kävin eilen kaverilla ja sen vauvalla oli 39 kuumetta, nyt se on siirtynyt muhun.. vauvakuume.
[/q]
:D
Mulla ei oo koskaan ollut vauvakuumetta. o_O
[q]Jutu, 26.4.2008 11:13:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!
---
Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut
[/q]
noh nyt sitä ilmeisesti keskustellaan et TimberLAKE tulis suomeen ja mihinkäs muualle kun LAHTEEN esiintymään kesällä 09. Usherin esiintymisestä keskustellaan ja Fall out boyn esiintyminen on lyöty lukkoon! Siis jotku megafestarit lahdessa??? wtf!?
laitetaan linkki vielä etten puhu paskaa:D
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=3805616&
[q]Puistokemisti, 28.4.2008 22:34:
---
-xx-, 28.4.2008 22:32:
Mä kosketin tänään vauvaa, ekaa kertaa ikinä, ei tullut kuumetta (:
---
Ei se muhunkaan tullu eilen, se nous tänään. Tarkkaile tilannetta huomenna hyyyyyvin tarkkaan.
[/q]
Ok, olen varuillani
[q]kottarainen, 30.4.2008 17:16:
Meikä on yksin kotona viikon säätämäs. Mies tulee kotiin työkomennukselta-> "Öö eikai mitenkää haittaa et meille muuttaa parin jannun lisäks bulgarialainen rekkakuski ja yks intialainen olkkarin nurkkaan ja voitaisko ottaa tuollainen Pörri (chihuahua) meille perheenlisäyksenä!?"
Sitä mä ihmettelen eniten kuin hyvin se on asian ottanut tähän mennessä, tai sitten on vaan aivan helvetin sippi. Aika näyttää mitä tästä seuraa*pepsodent*
[size=8]..ei saanu muute Pörri-idea enää tulta alle*lmao*[/size]
[/q]
Mä ottasin tollasen kyl ihan läppänä ja menisin nukkumaan :D
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2009112310644272_hu.shtml
Mies joukkoraiskataan ja tilanteesta kertoo otsikolla "Tyttöjen ilta" Iltalehden "Hullu Maailma"-osio jutun alusta loppuun humoristiseen sävyyn.
Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.
Huoh.
Oon tehnyt viime kuussa 235,5 tuntia duunia l. keskimäärin 10,7 tuntia jokaista arkipäivää kohden. Huh. Aika fätti määrä ottaen huomioon että olin vielä pari päivää kipeänä.
Työpaikalla oli tylsä hetki ja
irvistelin ajanvietteeksi.
Saliin astui tuntematon asiakas.
Tuijotimme hetken aikaa toisiamme
peilin kautta. En ollut ehtinyt
vetäistä ylähuulta takaisin
hampaiden päälle.
Se siitä uskottavuudesta.
[q]Lyylikki, 3.10.2007 19:21:
---
Oli hieman alakuloinen tunnelma, mutta sain tästä päivän naurut - kiitos
[/q]
Hienoa.
Elämäntehtäväni on naurattaa kauniita naisia.
Tällä kertaa osui siis nappiin.
Yleensä jutuilleni nauravat ne karvaisemmat
kaverit ja missioni jää puolitiehen.
Esimies ei tule varmaankaan yhtään tykkäämään eräästä hommasta jonka tulen tuossa kohta tekemään..vaan vittuakos sille voi että ei saa nukuttua päivällä kun pitäisi että jaksaisi lähteä illalla yövuoroon ajamaan, en minä ainakaan uskalla lähteä nukkumatta kun sen tietää että siinä käy huonosti ainakin itselleen ellei sitten myös monelle muulle.
Lapsuudenystäväni avatui tänään puhelimitse:
hän on röyhtäysmagneetti.
Tuntemattomat röyhtäisevät päin hänen
kasvojaan, läheltä.
Tätä on tapahtunut jo kuusi kertaa.
Röyhtäilijät ovat olleet miehiä, ystäväni
on hothotkaunis blondi.
Hänessä vaan on sitä jotain.
Oletko koskaan miettinyt, miten
paljon erilaisia teevaihtoehtoja
suomalainen ruokakauppa tarjoaa?
On vihreää, valkeaa, mustaa, punaista,
rooiboksen-punaista, keskiruskeaa,
ruskeaa ja kukkaa, mihin
luokkaan se sitten kuuluukaan.
Sitten teenlehtiä saa kokonaisina, murskattuina
tai hellästi rusennettuina.
Ja kuinka kuluttajaparan mieli kestää
kasassa, kun mukaan vedetään
makuvaihtoehdot ja pahimmillaan
pienet sokerisydämet! (Häpeä Nordqvist!)
Jos menet luontaistuotekauppaan, soppaan
sekoitetaan funktioita: sopiiko aineenvaihduntaa
kiihdyttävä vai rauhoittava tee paremmin
iltasi ratoksi?
Ehkä pitäisi alkaa jauhaa omat
teet sisäpihan kukkaistutuksista.
Tämä tulee viiveellä: näin viime viikolla kävelevät pakaraimplantit. En ole vielä toipunut.
mä oon ihan tärinässä*jiihaa* koulusta!
eilenkin luin Työmiehen vaimon yhteen putkeen ja nyt ajattelin innosta pinkeenä ruveta väsäämään asiasta analyysia!
Tapahtui viime viikolla: pesukoneesta kuului
POKS ja se lakkasi toimimasta.
Vuokraemäntä osti minulle uuden pesukoneen.
Uunituore konekaan ei käynnistynyt. Silloin tajusin...
http://media.ncp.fi/turva/sulake/sulake.html
Aquí järjen jättiläinen ja käytännöllisyyden kuningatar.
[q]Hyzenthlay, 21.3.2007 17:06:
---
mayah, 21.3.2007 17:01:
Päivän "Pelasta Kallio, tee se jo tänään tee, jotakin mahdotonta..."
---
heh... kallion arkipäivää
[/q]
On todellakin joo...Yksikin kaunis talvipäivää kera pikkupakkasen hakkaa joku latva-b hieman kajahtanut erään hesarilla olevan juottolan ikkunaa ilkosen alasti....en tiedä mikä protestimeininki hänelläkin mahtoi olla.
Saatika sitten kesäkuumalla kun vaasankadun päässä rupeaa ne kunnon kukkaset kukkimaan niin ei oikeen meinaa todeksi uskoa...
Märtha Louisen enkelikoulu: Kuka maksaa siitä,
että pääsee kurnuttamaan ultraäänellä
norjalaisen prinsessan seurassa?
Kyllä taas kerran huomaa, että kuninkaalliset
ovat korvaamaton osa postmodernien yhteiskuntien
rakenteita.
*Bruuurrkkkkk bruuurrrk*
[q]larzizi, 22.10.2006 01:53:
Miksi ison tukkipinon päällä on kolme sadettajaa? Miksi niitä pitää kastella? Etenkin, kun sataa muutenkin.
[/q]
Sen verran mitä nyt muistan kotikylän tuttujen kertoneen niin näin varmistetaan puun kuidun mahdollisimman pitkään tuoreena pysyminen jotta se olisi näin ollen kävisi esimerkiksi paperitehtaissa raaka-aineena tai ainakin sen prosessointi olisi helpompaa tjsp. (Viisaammat täydentäkööt vastaustani)
Olinpa myös joskus kotikylilläni palokunnassa niin käytiin myös talvella kastelemassa paikallisen paperitehtaan puukentällä noita pinoja kun halusivat selvittää vissiin raaka-aineen kestävyyttä pidemmälle kevääseen tai jotain..
[q]mayah, 3.5.2008 16:30:
Kotiuduin just elämäni ensimmäiseltä sauvakävelylenkiltä.
Kaikille skeptikoille ja mutsilleen nauraville tiedoksi: Se ON tehokasta.
[/q]
en usko. vaadin todisteita!
Eilisen o_O mutta anyway:
Helsingin terassielämän epäkohdathan kaikki tietää, mutta silti yllätti, miten Tampereen keskustan terassit pesee Helsingin keskustan terassit aivan 6-0! Treen ydinkeskustassa on paljon ihmisasukkaita ja virtaavaa vettä -> kymmeniä terasseja mukavilla paikoilla ja kaikkiin näytti riittävän asiakkaita sopivasti muttei liikaa. Hinnatkin ehkä justjajust alemmat
lämpötilan ollessa +23 eli selvästi enemmän kuin merellisessä stadissamme
eilen, 3. toukokuuta iltapäivällä o_O
Mihin sitä ylipäätään menee ensi kesänä, kun Waven terassista on enää kuoret jälellä?