päivän o_O
Voiskohan tuossa naamakirjan ilmotuksen takana olla joku spämmiesto joka reagoi jos joku vaan lähettelee liikaa viestejä lyhyen ajan sisällä.. Noo, samapa tuo minulle on kun en tue ko laitosta.
[q]ezzy, 3.10.2005 23:56:
---
aapee, 3.10.2005 23:42:
---
Joo ja vaikka ei menisikään niin kuitenkin sumareiden kanssa näkee penkat lähietäisyydeltä paremmin mahdollisten hirvien yms. varalta, ne kun kerkeävät yllättävän hyvin sieltä vielä isomman auton eteen kun esim. rekka kulkee max 90km/h riippuen siitä miten rajoitin on säädetty. Ai menikö hieman offtopiciksi?
---
joo ja niitä sumareita pidetään päällä VAIN JA AINOASTAAN siksi, että auto näyttää matalammalta ja tuningilta, oli mikä tahansa kippo alla.
Turha jauhaa paskaa paremmasta näkyvyydestä, sumarit muulloin kuin sumussa, on vitun teiniä. piste.
[/q]
tuon perusteella olemma sitten kai kaikki ammattiautoilijat teinejä ja jotain tuningpellejä??
[q]Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 00:15:
Mun täytyy kyllä ainakin olla samaa mieltä ezzyn kanssa. En sano tuota et ammattiautoilijat ois tuningpellejä etc, mutta ihan_vitusti_vuodessa_ajavana oon sitä mieltä sumareiden käyttö muulloin kuin sumulla on turhaa. Siinä ei ainakaan kanssa-autoilijoiden tilannetta helpota millään lailla, oli sitten alla se uusi Sisu tai DX-corolla.
[/q]
Mielipidekysymyshän tämä on ollut alusta lähtien. Itse kuitenkin käyttäisin (rekalla) ajaessani sumareita märällä+pimeällä kelillä koska on kuitenkin parempi nähdä enemmän auton käsiteltävyyden ja jarrutusmatkojen takia. En tietenkään tarkoita että kaikkien ammattiautoilijoiden tulisi käyttää vaikka nyt itse sellainen olenkin ja ymmärrän kyllä myös henkilöautoilijan näkökannan tähän. ja kuten olen jo toitottanut, normallilla kelillä ajavien sumareitten käyttö en ymmärrä, oli se sitten henkilöauto, rekka tai polkuauto.*hymy*
[q]Lost-Soul, 4.10.2005 01:08:
Kerroppa kuinka pitkälle sumareiden valokeila ylettyy rekalla. Jos se on yhtään samoissa mitoissa, mitä se on henkilöautolla, niin saat ajaa todella hitaasti, jos aijot ottaa jarrutusmatkat perusteluksi.
[/q]
No jätetään tuo jarrutusmatka-sana pois tuolta ja jätetään se käsiteltävyys sinne. Happy now?
[q]Miksan, 4.10.2005 01:21:
Siltä matkalta jolta sumarit leventää valokeilaa sivusta tulevat vaarat näkee aikasemmin kuin pelkillä ajovaloilla joten aikaa reagoida jää enemmän/jarrutusmatka voi olla pidempi.
[/q]
tän mä meinasin laittaa itsekkin äsken mutta ajattelin että en jaksa lähteä asiasta enempää vääntämään. Mutta on se kiva kun joku muukin saman näkökannan omaava henkilö ja tuotah...*hymy*
[q]Mark, 21.4.2008 12:14:
Maanantaina tällä forumilla ollaan kyl viikosta toiseen hyvin intellektuelleja Esim. 10 viimestä topikkia:
[12:12] Anthony Pappa "Moments" Mix Compilation Release Tour 2008 19.4.2008 @ Helsinki
[12:11] Jka - Take Control [Hard Trance]
[12:08] Minne matkustat seuraavaksi?
[12:07] Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila
[12:06] Minkä leffan katsoit viimeksi ?
[12:06] Mitä hammastahnaa käytät sekä hammastahnoista yleensä.
[11:59] Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
[11:57] päivän :)
[11:53] Mikä ärsyttää?
[11:53] Penni ajatuksistasi
syvällistä
-M
[/q]
Joo, valilla oikein ottaa paahan, ettei Klubbarissa ole mitaan luettavaa tyopaivan ratoksi, jos ei kiinnosta tietaa, mita suurimmaksi osaksi itselle taysin oudot ihmiset sattuvat ajattelemaan edella mainituista asioista.
Pitkaan aikaan ei ole ollut mitaan mielenkiintoisia keskustelutopikkeja.
[q]Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 01:16:
Mielipiteitä on jokaisella, en kiistä :) Muttatuota, keskusteluun saataisiin väriä, jos joku muukin ammatikseen rekkaa ajava kertoisi oman mielipiteensä tähän asiaan
[/q]
Niinpä, en vain todellakaan tiedä onko täällä Klubbarissa muita rahti-Raunoja.
Niin ja toisekseen tälle olis varmaan hyvä tehdä kohta oma topicci...
[q]KooKie, 22.9.2005 22:16:
Kuntosalikäynnistä pitää kerralta maksaa ~100 mummon markkaa. *toktok*
[/q]
Eiks toho hintaan saa jo personal trainerin?
[q]ezzy, 13.1.2006 01:34:
Saman tein itsekin jokin aika sitten ja jäin kiinni salaatteihin. Tekee aivan kokoajan mieli
Ennen jätin aina salaatit ruokaillessakin, mutta nyt ne tulee syötyä :)
[/q]
Niin no itse en vielä tässä vaiheessa kokenut minkäänlaista kiinnijäämis-tunnetta mutta ehkä se sieltä pikkuhiljaa, ainakin kiva lisä kaikkien perussuomisapuskoiden rinnalle.*joo*
Eiks toi The Virtanen Band ollutkaan vain dna:n mainoskikka? Bändin musiikkivideo, olkaa hyvä.
[q]Verano, 11.5.2006 13:29:
---
mayah, 11.5.2006 13:25:
MAINITTU!!
Ja joo joo, pitäis varmaan mennä johonki muualle jatkaa..
---
Joo mennään, muuten sun pitää alkaa moderoida meitä, kun typeriä offeja kirjaillaan.
[/q]
Mut silti voitte luottaa aina muhun! :D
Oikeastaan viimeisen viikon o_O - ei oo käsivarsien iho ollut ikinä näin kuiva! Ehkä se ehti tottumaan Goan kuumankosteaan ilmastoon...
[q]nethr, 21.5.2006 01:41:
---
*Mirri*, 21.5.2006 01:15:
Joo selkeesti kyl päivän o_O et suomi voitti euroviisut.
---
Jokainenhan muistaa sen spämmimeilin missä on miinusasteet sille kun Suomi voittaa euroviisut
"Helvetti jäätyy kun Suomi voittaa euroviisut"
[/q]
http://www.cs.tut.fi/~simona/temperaturi.html
Voiko tien neuvominen olla niin vaikeeta?? "Älkää missää nimes kääntykö vasemmalle, vaa menkää liikenneympyrästä suoraan ja sillan yli."..... "apua mitä mä teen no mä käännyn oikeelle!"
En mä oikeesti voi olla nii huono neuvoja.en oikeesti.
Tuleekohan musta aikuinen? Tänään ekan kerran elämässäni tajusin, kuinka hyödyllistä ois oikeasti ottaa asuntolaina...Kun löyty vielä aika todella houkutteleva kämppäkin...
[q]RantaPallero, 24.10.2005 16:54:
Captain Jack on kuollut...
[/q]
EI!
Muutin opiskelujen perässä Outokumpuun, ja nyt täytyy sanoa että VOI VITTU MIKÄ PAIKKA! O_o
Missään pienellä paikkakunnalla en oo nähny näin uskomattoman..krhm, anteeksi ilmaisu.. junttia väkeä. Siis ihan vakavissaan tuntuu että täällä lisäännytään enemmälti suvun kesken, sen verran retardia väkeä on liikenteessä.
City of Weird Hill, city of fucking WEIRD people!
Piru vie että on kauheeta kuunnella ääntään nauhalta. Miksei kukaan oo kertonu, että kuulostan ihan mieheltä ja änkytän?
[q]wiwi, 12.2.2009 13:24:
Piru vie että on kauheeta kuunnella ääntään nauhalta. Miksei kukaan oo kertonu, että kuulostan ihan mieheltä ja änkytän?
[/q]
Kaikki muut on tottunu siihen... Mut niinhän se on et oma ääni kuulostaa aina tosi oudolta. Erityisesti laulaessa!