päivän o_O

Back to häröily O

Olin menny nukkuu, sit kello oli about 1 yöllä. Mun palovarootin alkaa huutaa, TURHAAN! Pompahdin varmaan metrin ilmaan.

Mietinpä täs vaa, ku se on ny tehny ton ehk 3-5 kertaa, et mitä sit, jos oikeesti alkais palaa.. niin se ei sit varmaa varottais ollenkaa. ehkis?
Mailman ärsyttävin herätys, koko talo heräs Faijaki luuli et jääkaappi taas huutaa, et joku olis jättäny oven auki

Ei näin.*eikä*

[q]Annakins, 6.7.2008 19:56:
Olin sekä perjantaina että lauantaina Onnelassa. Kotkalaisten kanssa.

[/q]

Pelottavaa.

Systerillä muutama pvä sitten katkes verisuoni pohkeesta tms, ja siihe tuli mustelma ja se oli sil hetken kipeenä. Mulla toissayönä oli tuskanen herätys, ku heräsin siihe et vetää suonta pohkeesta iha tajuttomasti, ja aamul si hokasin et siihen oli tullu mustelma. Mulla siis tapahtui muutama päivä jälkijunas sama mitä systeril, ja ny meil o aika tarkasti samas paikkaa mustelmat O_o :D
Friikkiä.

"Alkuperäisiä pastilleja vuodesta 1965"

Näin lukee Pantteri-askissa. Ja kun lukee tarkemmin askin kyljestä niin siellä lukee "Made in Norway". Eikö Suomessa tehdä enää mitään, kun kaikki perinteiset karkitkin pitää valmistaa ulkomailla? Perkele!

[q]Pygmi, 10.7.2005 23:20:
"Lapsi on terve kun se leikkii"
[/q]
Aikuinen on terve kun se lopettaa lapsen (leikin)..

Tommoset vinkuvat räkänokat jotka terrorisoi koko kylää remuamisella on kyl varmaan yks kaikkein vittumaisimmista asioista mitä löytyy. Tiedän sen, olen itse ollut samanalainen, pahempi vieläpä.

Ei ymmärretä väärin, lapset on ihan kivoja ja "söpöjä", kunhan ovat hiljaa ja näkymättömissä

[q]Verano, 30.3.2006 15:48:

[size=9]Aion toki vaatia korvaukseksi voittoa kilpailussa, jossa palkintona on liput Pearl Jamin keikalle Astoriaan Lontooseen.[/size]
[/q]
[size=7]Et saa.[/size]

Mita helvettia?!?

Ma sain Facebookilta varoituksen etta kaytan sita liian aktiivisesti ja lahetan (huom.) _ystavilleni_ liian paljon postia ja viesteja!
Siis mita ihmetta?!?

Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna mulle silla saan niin helposti yhteyden "kaikkiin" kavereihin ja myonnan etta viime aikoina olen sita, kuin myos muitakin viestimia, kayttanyt kohtalaisen paljon lahestyvan Suomeen tuloni takia, mutta olen aika satavarma etten silti voi mokomaa "liiallinen kaytto-pykalaa" tayttaa!!!

Nyt en sitten saa loppuja(kaan) tapaamisia sovittua loppuun sita kautta.

EI SITTEN SAATANA!!!

[q]Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna
[/q]

Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

Siihen päättyi vajaan neljän vuoden rekkailu-ura, 05.15 peruutin auton laituriin viimeisen kerran..vaikkakin päätös on ihan perusteltu niin silti haikea fiilis..

[q]pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:

---

Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O
[/q]

En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna...

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

Baby-faced boy is father at 13

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece

O_____________O

Kylläkin eiliseltä, mutta ei ehtinyt eilen kirjoittaa. Alustukseksi sen verran, että yksi kavereista on viivästellyt jo lähes vuoden ajokortin suorittamisen kanssa. Monesti häneltä on kysytty, että koska hän oikein aikoo sen suorittaa ja kyseinen kaveri taas on tuskissaan valittanut, että ei siitä tuu mitään aikaiseksi. Varsinkin kun hän on "kotiopetuksessa".

Eilen kaveri sitten lähetti viestin, mitä teen seitsemältä. Vaikka oli ohjelmaa, yritin kysyä kaverilta mitä se olisi halunnut. En saanut vastauksia kysymyksiin ja kun soitin, kaveri sanoi vain: "soitan kun oon kotona". Tunti odotettiin toisen kaverin kanssa sen soittoa ja kun puhelin vihdoin pirisi, en ehtinyt edes ladella mitään kysymyksiä ennen kuin kaveri sanoi: "okei, mä tuun teille". Toisen kaverin kanssa pohdiskeltiin ja pohdiskeltiin, että mikäköhän juttu sillä oikeen on, heitettiin ilmaan erilaisia veikkauksia mitä voisi olla tapahtumassa.

Yksi veikkauksista jopa osui oikeaan: kaveri oli saanut kortin. KUKAAN ei tiennyt, että kaveri on vihdoin saanut jotain aikaiseksi. Ei ollut pienintäkään hajua aikaisemmin. Kaveri oli pääasiassa kirjoitusten välissä käynyt aina ajelemassa. Oli kyllä aika wtf-fiilis kun kaveri kurvas pihaan O.o En ymmärrä a) että sillä nyt sit oikeesti ON ajokortti (ja voi toimia kännikuskina ;D) b) miten kukaan meistä ei oo tajunnut jossain välissä, että se käy ajelemassa c) miten hitossa se on pystynyt pitämään suunsa kiinni (itse ainakin olisin halunnut kertoa edes muutamalle kaverille viimeistään siinä vaiheessa kun teoriakoe olisi mennyt läpi).

LANit loppu, pelattiin vajaat 60 tuntia. Jokseenkin väsyny olo.

[q]Steven Hoaks, 11.4.2008 18:25:
Tää on kyl samalla päivän :( ja :) ja o__O

Tänään aamulla piti kuvata jotain juttuu ja rupesin ihmettelee että missäs se kamera on. Mulla oli se keskiviikkona keikalla mukana mistä sitten lähettiin jatkoille RedRoomiin ja tietty ihan naamat...

Kameraa ei löydy mistään. Kylmä hiki nous että oon jättänyt sen perhana varmaan Rediin. Äkkiä niiden sivut auki ja totean että tavaroita voi kysellä vasta kl21... No Ajattelin että jos nyt kuitenkin kysyis taksilta eka. Kuitti on jossa kaikki numerot niin katsotaas. Sain yhteyden taksiin ja siellähän ne oli. Kyydissä vielä kaiken lisäks. Hetken kelattiin että miten törmätään ja loppuen lopuks kurvasin tästä pyörällä pienen matkan P-Haagaan hakee kun sen piti hakee yks asiakas sieltä. Jee kamera on ehjä ja maksoin vielä kympin vaivanpalkasta että onnistu näin helposti. Tyytyväisin mielin kotia

Noh... Mulla olis tänään klo23 toinen keikka ja tässä pari tuntia oon kuunnellu jo koneelta musaa että mitä soittais. Ajattelin että vilkasempa vielä levylaukkua että löytyiskö sieltä jotain jännää... Noh hetken etsimisen jälkeen tajusin... NO VITTU SEKIN JÄI SINNE TAKSIIN *GRR*

Soitin just uudestaan ja se naureskeli että kyllä nää levytkin täällä kyydissä on. Ei vaan sanonut mitään kun en kysynyt sellaisia. Luuli että kaks eri ihmistä oli jättänyt kamansa autoon

Noh puolen tunnin päästä ajaa taas kantsun ohi niin treffataan uudestaan...

Edit:

Elikkäs
Päivän :( Vittu kaikki hukkasin...
Päivän :) Jee kaikki myös löysin...
Päivän o__O Miten on mahollista Stefuttaa näin totaalisesti...
[/q]

NO HUH HUH zemppii vaan loppuillaksi

[iso]Nykäsen Masa![/iso] Käsittämätöntä oikeesti että riehuminen alko välittömästi kun jätkä pääs linnasta ulos. Lienee oikeesti Euroopan surkuhupaisin kaveri, eikä Mervilläkään vahvasti mene.

a[pieni]k[/pieni]e[pieni]p[/pieni]a[pieni]k[/pieni]e

[q]niomic, 7.7.2008 23:01:
---
Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:

---

---

En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna...

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

---

Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P
[/q]

Ma yritin lahettaa viestia kaverille ja siihen nayttoon ilmesty sellanen hullu varoitusteksti facebookilta, jossa sanottiin mun olevan liian aktiivinen ja etta mun pitais rajoittaa viestien lahettamista ja etta mut "karkotetaan" palvelusta tietyksi ajaksi (tunneiksi/paiviksi/ikuisuudeksi) jos en nyt valittomasti lakkaa olemasta hyvin aktiivinen ja sitten siina oli viela jotain soopaa etta mut on jo "alustavasti blokattu ja otettu tarkkailuun" jne.

Eli en oo saanu mitaan kiertoviesteja -taa tuli ihan "jostain sielta..." :)

Tanaan aiemmin ma olin oikeesti vahan pahoillani tasta, mutta nyt mua jo vahan naurattaa etta mut, siis mut, jolla ei talla hetkella ole edes omaa konetta, on v*ttu otettu tarkkailuun "liiallisen aktiivisuuden takia."

Surkuhupaisaa.

[q]niomic, 8.7.2008 07:06:
---

En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.
[/q]

Ei olis kyl eka, joka potkitaan aktiivisuuden tai liiallisen kaverimäärän takia facebookista. Kuulostaa ihan vammaselta, mut sitä tapahtuu ilmeisesti. ko. tapauksesta en kyl osaa sanoa, haiskahtaa kyllä.

[q]Janisa, 29.9.2008 18:00:
Huomaa etta syksy ja kylmyys tulee kun ihmiset pariutuu niin kovin. *vink**sydän*

Ihanaa!
[/q]

ja mun kaveripiiris on vaa tullu enemmän eroja ku pariutumisia

Työhöntulotarkastuksessa mitattiin verenpaine tänään. Paineet ok, mutta leposyke ekalla mittauksella 44 ja tokalla 45. Vieläköhän mä olen elossa *nipistää*

Just toukokuussa piti ilmoittaa valmentajalle viikon ka leposykkeestä kun herää aamuisin, niin silloin sain lukemaksi 62. Joko mä nukun tosi levottomasti tai mun kotiverenpainemittari on hajalla.

Voiko leposyke tippua muka noin nopeesti, oonhan mä treenannu kyllä mutta että noin paljon.

Tää äitin ja iskän tietsa, joka varmasti vetelee viimesiään.
Äsken näyttö meni yllättäen pimeeks, si neonvihreeks, takaa kuului jotain ihme napsahteluääniä (:D), sitten näyttö meni jälleen pimeeks ja ku palas näkymä niin kaikki oli hemmetin isolla.
Sain jotenki fiksattuu tän normaaliks, kun sit kuului "poks" ja näyttö meni pimeeks ja palautui jälleen normaaliks mut taas eri resolla.
Tää on ollu söpön lilaan vivahtavan värine tää koko näyttö, ja ny tää o lähes normaali.

Ihme jos ei räjähdä :D

O