päivän o_O

Back to häröily O

[q]mayah, 30.3.2008 14:23:
Mitäköhän ihmeen univelkoja on tullu nukuttua tänään.. O_o tällasta väsymyksen määrää en muista sitte ravintolatyövuosien.
[/q]

Mulla on väsymystä useastikin (Lue: aina), mutta yleensä ei aikaa nukkua PAITSI tänä viikonloppuna. Minkä vuoksi olenkin sitten viettänyt perjantai-illasta tähän asti lähes kaiken ajan (pieniä taukoja lukuun ottamatta) nukkumalla.

Jokohan olisin valmis heräämään?

Selailin tuossa kuvatiedostoja mitä mulla koneella on ja tuolla on ihan hillittömät määrät tyttöpusukuvia o_O Hmmm....

[q]Nitta, 30.3.2008 20:13:
Opinnäytetyön kakkalaariin on kertynyt yhtä paljon tekstiä kuin mitä opnt:ssä on tällä hetkellä, ajoittainen ahdistus vaivaa, onko tässä kyhäelmässä enää päätä tahi häntää...

Tarttis vissiin käydä lenkillä jos aivot toimis sen jälkeen paremmin
[/q]

Juuri omani palauttaneena voin lohduttaa, että kun sitä samaa aihetta on itsekseen/parin kanssa pyöritellyt sen muutaman kuukauden (parhaimmillaan vuoden) alkaa mennä päät ja hännät sekaisin kellä jos toisella..

Mutta tuskimpa sinä(kään) mitään puutaheinää olet sinne kirjoitellut ja kuten meillä, esitys ja opponoinnit tuottivat yllättäen positiivista palautetta kun itse odotin saavani laarillisen sitä itseään niskaani sekä metrisen korjauslistan

Tsemppistä!

Opinnäytetyön kakkalaariin on kertynyt yhtä paljon tekstiä kuin mitä opnt:ssä on tällä hetkellä, ajoittainen ahdistus vaivaa, onko tässä kyhäelmässä enää päätä tahi häntää...

Tarttis vissiin käydä lenkillä jos aivot toimis sen jälkeen paremmin

Satuin lukaisemaan hesarin nettisivuilta tuota kotkalaisen avioparin surmasta kertovaan artikkeliin liittyvää keskustelua.

"Nyt alkaa mennä jo liiankin väkivallan puolelle, ja monet jutut jäävät selvittämättä. Eikö voitaisi käyttää esim. armeijan sotilaita väkivallan siivoamiseen ja kovin ottein. Ilta- ja yövalvontaa lisätä myös lähialueille. Pisto koe tarkastuksia henkilö papereissa, ei mitenkään viitaten asialla ulkomaalaisiin ainoastaan. Poliisityövoimaa lisää Kotkaan."

"olen sillä kannalla että poliisit tarvitsevat lisätyövoimaa esim turvakoulutuksen saaneita sotilaita tai muita jotka osaavat ammattitaidolla tehdä työtänsä että jokaisella olisi turvattu liikkuminen ja asuminen eikä tarvitsisi pelätä, kyllä ihmisten pitää saada elää ja olla rauhassa nyt poliisia ei näy katukuvassa kuin harvoin ja silloinkin kun pidetään näitä liikenne tarkastuksia. poliisin tai vartian tulee seurata jos on epäilyttäviä henkilöitä tai siihen viittaavaa."

"Ensinnäkin. Kummallisen paljon pahaa Kotkassa ja sen välittömässä lähiympäristössä on viime aikoina sattunut. Mä tiedän että joku voi pikkasen hermostua kun käyn neuvomaan, mutta mun mielestäni nyt olisi, jos ei muuten niin pois sulkemismielessä, syytä tutkia se versio että, onko ainakin osaan tästä pahuudesta syyllistynyt yksi ja sama/yhdet ja samat henkilöt. Kummallisen paljon on nimittäin mennyt jus tuollaista nuorempaa porukkaa.
No, joukossa on pari tapausta, joissa tekijä on jo kiinni, mutta silti pitäisi vähän tarkemmin, sitä myöten kun tutkinta edistyy, selvittää sitä mikä muu kuin murhatuksi/tapetuksi tuleminen yhdistää näitä henkilöitä. Ja mikä muu kuin tappo/murha yhdisti niitä jotka on jo omiin tapauksiinsa liittyen tuomittu/kiinniotettu.
Jos sieltä vaikka päästäisiin kinni ennalta ehkäisevässä mielessä (jos viranomaisilta löytyy halua hyödyntää saamiaan tietoja) johonkin juttuun jolla näitä estettäisiin.
Mä en näin vähillä näytöillä rupea kovin vahvasti osoitteleman ketään tai mitään tiettyä tahoa, mutta siitä huolimatta epäilen ja pelkään että. Joku vähän isompi juttu siellä päin on nyt pielessä, ja sen selvitysvelvollisuus poliisilla yhdessä muiden tarpeelliseksi katsomansa apuvoiman kanssa on."

Voi tuota ajatuksen lentoa...

[q]akir0, 25.2.2008 15:46:
---
alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.

---

Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).

Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.
[/q]

En kyllä usko, että innokkaiden eduskuntaan pyrkijöiden määrä tippuis, vaikka noi ois "palkkiot" ois pysynykin viime vuoden tasolla. Tuolla kuitenkin istuu älytön määrä kaikenlaisia hernepyssymiehiä ja kulahtaneita tv-kasvoja, jotka on menny tonne ainoastaan siitä syystä, että media ei niistä muuten ole kiinnostunut.

Mitä sitten oikeesti ansioituneihin, koulutettuihin ja päteviin edustajiin tulee, ne on ehkä ansainnukin korotuksensa, tai ainakin osan siitä.

Kuitenkin. Eniten mua huvittaa se, että presidenttiä myöten (mm. uudenvuoden puhe) paasataan tuloerojen kasvun synnyttämistä ongelmista, mutta silti niitä tuloeroja pyritään väen väkisin kasvattamaan noilla prosentuaalisilla "tasavertaisilla ja reiluilla" korotuksilla. Samalla kutistetaan eläkkeitä, aiotaan lakkauttaa poliisien virkoja ja kutistaa sairaalaverkostoa, että "säästyy" varmasti paljon rahaa. Ihmettelenpä vaan mihin nekin säästörahat käytetään.

No, ihan hyviä ratkaisuja siltä kannalta, että kohta suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Sillonhan noi sairaalat ja eläkkeet on ihan turhia.

Meni nyt niin pahasti offtopikkiin että pakko lopettaa. Vähän vaan huolettaa tän maan tulevaisuus.

Pirssissä oli toinen ajovalo pimeenä. Tuossa sitten työpäivän päätteeksi aloin sitä lamppua kaivelemaan sieltä kolostaan ja sitten tarkastelin valoa vasten eikä siinä näkynyt mitään vikaa. Laitoin takasin paikoilleen josko se vaan olisi ollut huonosti kiinni eikä syttynyt vieläkään. Ei kun ostamaan uutta ja se toimi.

Nyt tuossa vielä uudestaan tarkastelin tuota vanhaa eikä siinä todellakaan näy mitään vikaa. Lanka on siis aivan ehjä.

Olin sekä perjantaina että lauantaina Onnelassa. Kotkalaisten kanssa.

[q]Hitchhiker, 31.10.2008 21:01:
Itselle taasen tuli viesti sähköpostilla (hieman outu, koska tuo sähköposti ei ole täällä käytössä edes):

"Hello,
My name is Miss Joy Benson. Through what i saw in your profile (klubitus.org) ,i think you are the kind of man i really want to spend my life with.
You know love is all
we need to go forward in any relationship, so lets start from here.So please do contact
me through my private email address so as to enable you know me better, ( joybenson85@yahoo.com)... I am waiting to hear from your lovely reply soon..."

Noh en tule vastaamaan tuollaisiin viesteihin, lähettäkööt mitä haluavat, oisko jokin tracking cookie ollut jossakin joskus). Viestistä on jo pieni hetko ja kone on täysin uudelleen asennettu (noh eihän se kaikkea takaa), mutta pisti naurattamaan hieman.
[/q]

Tuli tämä sama joskus puolisen vuotta sitten

En ole käynyt tanssimassa sitten vuoden nakki.
Yhdeksän kuukautta siveellistä elämää takana.

Ja silti olen tässä päivittämässä klubitus-profiiliani?

Bojojoing. On ne aivot kärpäselläkin, vaan ei o suuret.

[q]Snaggo, 23.1.2009 18:01:
---
ezzy, 23.1.2009 17:53:

veikkasin, että molemmat säätää ns. Wave-volaa windowsista. Ainakin sitä Winamp-säätää.

---

Hmm, youtube i kylläkään säädä winampia eikä ääniasetuksissa liiku mikään liuku.
[/q]

Veikkaisinpa että se juutuubin liuku säätää ääntä sen fläshin kautta, mutta se ääni silti tulee sieltä windowsin wave kanavan läpi jolloin se winampin säätö vaikuttaa myös juutuubiin

[q]Timce, 4.11.2008 19:46:
??

:DD
[/q]

Jotenki kummasti mä arvasin että toi tulee :D Mut ei onneks ollu tuo, vaikka ehkä vähän samaa näköä saattaa ollakin

[q]Kimbou, 4.11.2008 19:57:
Et sitten kysyny että mitä ihmettä joku tulee likaamaan sun autoa????o__O
[/q]

No ei se varsinaisesti liannu sitä autoa, se oli jotain ihan kuivaa jauhoa (rakeista/kiteistä) joka tippu maahan samantien mut kuitenki siihen kylkeen se sitä tiputteli.

[q]Juhgu, 13.1.2009 13:09:
---
Takyon, 13.1.2009 12:55:
Pirssissä se vilkun naksutus joka normaalisti kuuluu vilkkureleestä, onkin feikkinaksutus.
---

Nii, tarkoituksena varmaan muistuttaa ettei jää vilkku päälle. Ei kai siinä mitään oikeaa naksutusta nykypäivänä tarttis tekniikan puolesta olla.
[/q]Juu kyl mä itsekin mielellään kuulen sen naksutuksen, mut tuli vaan sellanen wtf fiilis kun se ääni on vielä tosi hyvin mallinnettu :D

[q]Timce, 9.11.2009 22:37:
---
noemi, 9.11.2009 22:31:
---
Timce, 9.11.2009 22:23:
Voimakas taskulamppu

(Scrollaa alemmas ja tsekkaa youtube-pätkä)

---

Ui vitsi! Fikkari jolla voi keittää aamukahvit! Pakko saaha tommonen

---

Mä kans miätin, että hitto ton ottais telttaretkelle mukaan, sillähän pystyy vääntämään kaikki safkat ja muut, mutta hinta vähän epäilyttää. :)
[/q]

Sekä akkukesto 15min.

Marsista löyty elämää.

[q]Annakins, 6.7.2008 19:56:
Olin sekä perjantaina että lauantaina Onnelassa. Kotkalaisten kanssa.

[/q]

pahat kotkalaiset !

[q]Freja, 29.8.2007 09:58:
---
Foxmagon, 28.8.2007 16:17:
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu"

---

mä kans sitä joskus kummastelin, tais olla lätkän MM-kisojen aikaan. Virolla se on muuten sama mutta ilman kertsiä. Aika epeleitä.
[/q]
http://www.dugamladufria.com/songs/estland.html et siitä vain laulamaan! :D

[q]peikkolapsi, 20.8.2009 19:51:
---
Minnalilla, 20.8.2009 12:59:
---
peikkolapsi, 20.8.2009 00:15:
mua ei sais päästää liikenteeseen.
kiitos ja anteeksi

opettelen ajaa paremmin taas joskus

---

Mitä oot tehny

---

eipä siitä sen enempää
[/q]

Kerro nyt kun jo alotitkin. Tuttu porukka, ei tarvii yhtään hävetä! ;D

katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

O