päivän o_O
[q]Nitta, 20.12.2007 23:39:
---
plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
+
---tieteellistä pohdintaa----
---
Miehet
se on varmaan tuo Philipsin Cafe Gaia. On tullut itse tiputettua kansi sinne sisälle nimittäin myöskin. Kahvinkeittimen kannussa on nokka, jonka kohdalta pannun suuaukko on hieman laajempi. Samoin se kansi ei ole ihan pyöreä. Kääntelee hieman ja kyllä se sieltä ulos tulee, tai varmaan on jo tullutkin :D
[/q]
ei ole tuo sama pannu, mut jotakuinkin samanlainen teoria oli kyseessä. pannussa on sellainen kolonen, mutta kansi on siten muotoiltu, ettei se mennyt siitä suoraan läpi, vaan pelkästään tietyssä kulmassa. aikani pähkäiltyäni onnistui lopulta kuitenkin:)
eilisen päivän o_O oli kun lähdin illalla salille; auton mittari näytti +8°C. karu joulukuu :P
Helsingin edustalla Vartiosaaressa toimii karmeliittaluostari.
http://www.ekumeenisetkarmeliitat.net/page.php?id=12&js=1
Minä kun edelleen olin siinä uskossa, että ei meillä ole kuin Valamo ja Lintula.
Olin töissä 18.00 - 05.30.
En ole nukkunut yhtään, mutta ei oikeastaan edes väsytä.
Olen menossa töihin takaisin tuossa klo 10.00 ja pääsen illalla klo 19.00
Tämän jälkeen aattelin tulla kotiin nukkumaan hetkeksi, menen taas töihin klo 01.00 ja pääsen sitten vastaavasti klo 05.00
Huomen aamulla ehdin sitten nukkuakin hetken, kun menen sunnuntaina vasta klo 12.00 töihin josta pääsen sitten 19.00
Tämän jälkeen todennäköisesti menen suoraan nukkumaan (tuskin) jotta jaksan aattona mennä töihin klo 09.00 ja olla siellä 13.30 asti...
Jotenkin aika o_O olo, että mites mä oon onnistunut taas hankkiin itselleni tämmöset työvuorot No tuleepahan rahaa ja koska lähden 24. päivä kolmeksi viikoksi lomalle, niin voin roikkua nää viimeiset päivät vaikka löysässä hirressä ja silti pysyy mieli hyvänä
ulkona paistaa AURINKO
[q]hemuz, 22.12.2007 08:52:
Selma. Älä Kuluta itteäs loppuun. :) Ei ne työt tekemällä lopu
[/q]
Joo kyllä mä sen tiedän. Osaan kyllä lomaillakin, kuten nytkin kun lähden kolmeksi viikoksi palkattomalle lomalle, josta viikko kotiseudulla ja kaks viikkoa thaimaassa. *sydän*
Oon mä joskus tehnyt 7 päivää putkeen 12 - 18 tuntista päivää, mutta paljon sen pidempään ei pysty semmosta itsemurha-työtahtia pitämään yllä, joten en suosittele kenellekkään
[q]Dementation, 22.12.2007 08:38:
-klip-
[/q]
Saanko kysyä, missä työssä on näin kummalliset vuorot?
[q]niomic, 22.12.2007 14:11:
Ihme etten ollu tähän törmännyt aikasemmin:
http://www.myersmotors.com/
Oikeastaan ois varmaan ollu parempi, jos en ois törmänny vieläkään :) Auton speksit ja tavoite ovat erittäin kiitettävät, mutta ulkonäkö niin kammottava et toivon ettei noita nähdä ikinä tiellä :)
On se ihme ku kaikenlaisis autonäyttelyissä sun muissa näkee hienoja konseptiautoja, samoin myös leffoissa. Sitten kun jotain tulee markkinoille ni suurin osa siisteydestä on karsittu pois tai sit luodaan em. tyylinen hirveys. Ymmärrän kyllä, että monet siisteydet eivät ole järkeviä tuotantoa varten sekä isommille markkinasegmenteille pitää tehdä vähän tylsempiä autoja :) MUT miksi sitten näyttää niitä siisteyksiä stna? Hienoo et niiden suunnittelijat pääsee leikkimään välillä, mut zzz
Yritin kelata et oonko nähny yhtä yrseetä uutta autoa hetkeen, eikä kyllä tulla yhtään mieleen, joka olisi päässyt edes lähelle :F
Ja toki tuol sit parhait quotei ikinä
---
I could spend four to eight times the money for a sports car and no one would give me the reception they do when they see my NmG
---
Aahahaa, samal logiikal voisin myydä maailman ruminta takkia ja sit asiakkaat quotee et "en oo koskaan ennen saanu näin paljon reaktioita, ku nyt tän RuminTakkiEvön kanssa - jää kyllä bossit sun muut kaappiin!"
http://www.myersmotors.com/im1/home_full/full_2.jpg
[/q]
Jos kaikilla olis tollanen, ni se ei olis enää niin paha asia.
[q]astaroth, 15.12.2007 18:14:
mokum
[/q]
http://www.discogs.com/label/Factory
weirdompaa..
[q]Dementation, 25.12.2007 01:44:
höpöhöpö
[/q]
Kyllä kyllä. Sekoitit mun unirytmin täysin. Heräsin tänäänkin liian aikaisin O.o
P.s. Sieltä tuli paskoja lastenohjelmia.
ei oo telkkarin taustahälyä..
[q]Freja, 28.12.2007 21:22:
En mä ny NIIN huono viherpeukalo voi olla, et kasvit rupee tollee juhliin ja kettuileen ku mä oon viikon poissa.
[/q]
:D
Haluun kertoo tositarinan!
Mä tapoin aiemmin kaikki kasvit, ainoastaan pari rehua sain pysymään jotakuinkin hengissä. Kerran sit olin pidempään reissussa ja pari viikkoa kotiinpaluuni jälkeen mua kohtasi varsinainen ihme. Silloisen kasvinvihaajakämppikseni hellässä huolenpitämättömyydessä kuukauden vietettyään rönsyliljat ja muut muruset ilahtuivat mun kotiinpalusta niin, että rupesivat ekaa kertaa ikinä kasvamaan ja näyttämään terveiltä. Sen seurauksena mä innostuin, ja nyt täällä on varsinainen viidakko, joka tosin näyttää tällä hetkellä enemmän kulotetulta mäntymetsältä. Jos kevät korjata sen voiiiisss
I'm scared.
Heräsin äsken kun yksi poika soitteli ja ihmettelin suuresti, että mitä ihmettä se näin aikasin mulle soittelee O.o Olin ihan hämilläni kunnes poika kysyi "tiedätkö sä mitä kello on?", katsoin kelloa ja huomasin sen olevan kaksi. En ole aikoihin nukkunut näin pitkään (ilman, että olen mennyt nukkumaan vasta yhdeksältä aamulla), mutta toisaalta olikin ihan älyttömän paljon univelkaa (ja on vieläkin), että tekee kyllä ihan hyvää.
Viimiset kaks tai kolme päivää on ollut kyl koko ajan semmosta O.o et ei tajuu.
Huh, hulinaa! Olo on aika o_O kun tajusin, että huomenna alkaa [size=15]tipaton tammikuu[/size]! Rahaa lyöty likoon, enää ei voi perääntyä.
[size=9]Toisaalta, ehkä tuo tekee ihan hyvää :)[/size]
mitähän eilen yöllä tapahtu.. *ding**pepsodent**tirsk*
noh, hauskaa oli eniveis..
[q]H3li, 31.12.2007 13:34:
Oon onnistunut vetämään tilin miinukselle [color=black]electronilla[/color].
[/q]
miten toi on mahollista?
[q]H3li
Onneks ehin ostaa bisset
[/q]
onneks *känni*
[q]larzizi, 24.12.2007 11:25:
Olen herännyt ihan liian aikaisin O.o
[/q]
höpöhöpö
[q]Timce, 31.12.2007 14:39:
---
Miinapiina
miten toi on mahollista?
---
Sieltä on menny palvelumaksut yön aikana ja tili sitä kautta miinukselle? Ei voi muuten kyllä mennä.*whaat*
[/q]
no mut ällöttävää silti.
ollos tuhlaajapoika.
Kaksi entistä työkaveria lähettivät samanlaiset uudenvuoden toivotukset tekstarina 15 sekunnin sisällä toisistaan. O_o