päivän o_O
[q]Hyzenthlay, 12.10.2007 17:09:
---
Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
-Klips-
---
Oli ihan pakko googlettaa toi nimi, ja totesinkin että mulla on noita samoja tiesin, että nää on jotain suomalaista designia (*nauru*) mut nyt selvis nimikin! Nää mun versiot on vaan vähän räjähtäneitä...
[/q]
Nooh ei nuo munkaan ole ihan mistään kaupasta ostetun näköisiä enään *tirsk*, mutta jos jaksaisi hieman kunnostaa noita niin voisi saada ihan timmiin kuntoon nuo ja myyntiin jossakin vaiheessa (jos niistä kerran saa noinkin hyvin vielä rahaa).
[q]mku, 11.10.2007 15:56:
Juu tommoinen se varmasti on. Turha toivoakaan että väittäisin sen olevan jotain hämärämpää
[/q]
No höh - mun mielestä toi näyttää ihan ufolta joka suuntaa aurinkoa kohti!
[q]Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
Siis mitä helvataa, luulin entisiä ruokapöydän tuoleja ihan poisheittotavaraksi ja sitten yllättäen löysin Hesarista pienen jutun juuri samanlaisista tuoleista. Nooh ei muuta kuin sen jälkeen internetistä etsimään nettikaupoista samanlaisia ja osasta pyydettiin jopa 90€/kpl.
---
Ilmari Tapiovaaran suunnittelema Fanett-tuoli. Edsyn Factoryn (Ruotsi) valmistama vuonna 1949. Asko teki tätä tuolia tämän jälkeen ja se oli erittäin suosittu Suomessa. Hinta 80-100e kappaleelta.
---
"WTF WTF"
[/q]
Erittäin kopioitu malli pohjoismaissa, Asko valmistaa noita samoja kait edelleen. Tuolisi eivät siis välttämättä ole juuri Tapiovaaran "valmistamia"
[q]kimmø, 12.10.2007 17:17:
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?
[/q]
On niitä tyhmemmästäkin väännetty... Tuo vois olla jopa toimiva formaatti :D
[q]kimmø, 12.10.2007 17:48:
---
alphamagic, 12.10.2007 17:40:
---
kimmø, 12.10.2007 17:17:
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?
---
On niitä tyhmemmästäkin väännetty... Tuo vois olla jopa toimiva formaatti :D
---
niinpä!
ja jos Karpolla on asiaa vielä pyörisi, niin ainaki siihen pääsisin
kylähulluilemaan ennustuksieni kanssa!
[/q]
Kyl se taas alkaa jossain vaiheessa pyörimään ni pääset sit viikottaiseks uudeks sammakkomieheks :D
Hmmm... Mietin tässä äsken kulujani työsuhteeni ajalta.
Olen ollut töissä 3,5 vuotta ja tienannut sinä aikana about 35 000 - 40 000 euroa. Olen ostanut muutaman levyn, loput olen dokannut.
Siinä meni omistusasunto ja auto.
o_O
[q]gnomex, 12.10.2007 20:59:
Kaks pissistä pyys ärrällä ostaa 4 siideriiiiiii, sit ku en ostanu ni olin "vitun homo!"
[/q]
Tuon nimittelyn jälkeen varmaan sanoit, että: "No okei sittenkin, puhuitte niin kauniisti, että muutin mieleni ja varmasti myös ensi kerralla haen noin hyväkäytöksisille nuorille naisille."*lmao*
Mun kymmenessä minuutissa kehittämä ajatus seminaarityön aiheeksi on paisumassa alan päättäjiä kiinnostavaksi tutkimukseksi ja ideana kun oli mennä siitä missä aita on matalin.*ding*
Katseltiin eilen illalla/yöllä vanhaa videolle nauhotettua leffaa, joka oli nauhotettu vuonna -91. Ehdottomasti paras osio oli mainokset (vaikka leffakin oli kyllä todella hyvä). Miten ihmeessä tuolloin on voinut olla sellaisia mainoksia Lähes jokaisessa oli joku nainen, jonka vaatteet vaihtui sekunniksi joksikin ällöttävän rumaksi ja paljastavaksi uimapuvuksi. Tai sitten kuvattiin kun tanssivan naisen pikkuhousut vilahtivat hamee alta. Yhdessä (olisiko ollut Aurinkomatkojen tai Lomamatkojen mainos) taas esiteltiin paljasta tissiä. Ehdoton voittaja oli kyllä Tuplan mainos: "Taitaa tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tiedossa" + siihen lisättynä miehen ällöttävä ilme ja ääni (tota kyllä revettiin ja oli pakko kelata taaksepäin ja katsoa se pari kertaa uudestaan *tirsk*)
Hämmästytti vain miten tommosia mainoksia on voinut edes olla
Mun parvekkeella on käynyt jokin olio, joka on kakkinut vaalean vihreää kakkaa vähän sinne sun tänne. Mielenkiintoiseksi tän tekee, että mulla on parvekelasit, jotka ovat vain n. 10cm rakosellaan. Onko linnut todella noin fiksuja, että osaavat tulla tollaisesta pienestä raosta ja osaavat vielä samasta raosta törmäilemättä ulos?
[q]larzizi, 13.10.2007 13:09:
Ehdoton voittaja oli kyllä Tuplan mainos: "Taitaa tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tiedossa" + siihen lisättynä miehen ällöttävä ilme ja ääni (tota kyllä revettiin ja oli pakko kelata taaksepäin ja katsoa se pari kertaa uudestaan *tirsk*)
Hämmästytti vain miten tommosia mainoksia on voinut edes olla
[/q]
Toi oli aikoinaan ihan huippumainos =)
[q]gnomex, 12.10.2007 20:59:
Kaks pissistä pyys ärrällä ostaa 4 siideriiiiiii, sit ku en ostanu ni olin "vitun homo!"
[/q]
Olisit ottanut niiden rahat ja jatkanut matkaas =P
[q]ezzy, 13.10.2007 17:58:
[/q]
No joo, kyllä mäkin tykkäisin nykyään enemmän mainoskatkoista, jos niissä olis Jamban soittoäänimainosten sijasta noin hauskoja mainoksia
[q]larzizi, 14.10.2007 17:56:
---
ezzy, 13.10.2007 17:58:
---
No joo, kyllä mäkin tykkäisin nykyään enemmän mainoskatkoista, jos niissä olis Jamban soittoäänimainosten sijasta noin hauskoja mainoksia
[/q]
Voi luoja todellakin...voimme vain toivoa.
[q]ezzy, 8.11.2009 19:06:
Tunsin eilen itseni pieneksi, kun istuin isomman jannun vieressä sohvalla :D Suht harvinaista mulle :D
Oli kyl pieni mies, luokkaa 2m ja 200kg.
[/q]
Kai sen nickname oli vielä "Tiny" jos ei ollut ni pitäis kyl olla :)
[q]^Petunia, 13.11.2008 16:03:
---
Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
---
haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
---
Huomenna?..*ding*
.. no siis nainenhan sai "potkut" samantien, ennen ku ehti edes sopimusta kirjoittaa...
Ja ikuinen merkintä Stockmannin rekrytointiin että tämän niminen nainen ei ole enää tervetullut meille töihin eikä minnekkään muuallekkaan Stockalle
[/q]
niin huomenna kun menee kyseiseen paikkaan töihin, siellä juorut kulkee nopeemmin ku salama :P
eiköhän joku tiedä tostaki kertoo enempää, aika uskomaton tapaus kyl.
Jessus mitä pullistelua
Pölkkyjä vaan, niinku norsulla yleensäkki
[q]crissy, 15.10.2007 09:22:
http://www.duggarfamily.com/index.html
[/q]
aikas älyulee kämppä meille kans tollanen
[q]crissy
jaiks.. siin on mamman keho kovilla....
[/q]
kyl joo, apua, synnytä nii ite 17 lasta...
on voinut nää viimoset tapaukset tulla aika vauhdilla
[q]domi, 15.10.2007 09:29:
---
crissy, 15.10.2007 09:27:
paljonko on muuten 7000sqft nii neliöis?
---
About 650 m2 :D Joten vois samalla palkata kokopäiväisen siivoojan :D
[/q]
juuuust! no tää meidän kämppä mahtuis varmaan niiden keittiöön
[q]crissy, 15.10.2007 09:22:
http://www.duggarfamily.com/index.html
[/q]
Mut on niillä messevä talo*joo*
Voiski alkaa uskovaiseksi, jos niillä on raha-asiat noin hyvin kunnossa