päivän o_O
[q]pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua?
[/q]
Kyllä voit. Tai mä ainakin pystyin siihen:
[q]Elmiira, 3.8.2007 11:04:
Kadotin verkkopankin käyttäjätunnuksen, päästäni.
Kolmeen päivään en ole voinut ajatella mitään muuta kuin tuota lukua. Ahdistaa!!! Eikä se palaudu mieleen, ei sitten millään, vaikka sama luku on ollut käytössä viimeiset 8 vuotta ja aina olen muistanut sen ulkoa.
Ei auta kuin tilata uusi
[/q]
Tunnus palasi mieleeni viime viikolla,
nyt en kyllä taaskaan muista sitä.
Mut ei haittaa, kun uudet on jo hommattu.
"Americas Most Smartest Model S01E01" O_o
[q]Steven Hoaks, 9.10.2007 08:31:
Heräsin itekseni minuuttia ennen kuin mun herätyskello olis soinut eli 6.44
[/q]
Oon herännyt jo vuosia erittäin usein joitakin minuutteja ennen herätyskellon piippausta. Usein herään vähän enemmän kuin pari minuuttia ennen. Viimeks herännyt kellon soittoon varmaan pari vuotta sitten :D
mä olen mesessä keskustelussa mukana, mut mitään en ymmärrä kun porukka puhuu ihan toista kieltä :D
[q]Kultakisu, 9.10.2007 23:16:
Minkä takia joka ikinen kerta kun käyn (eksyn) Myyrmäkeen, tulee vastaan joku ihme joka heittäytyy polvilleen ja rupee ulvoon: "Usko Jeesukseen Kristukseen, Herraan! Se joka uskoo, pelastuu!" viimeks bussissa, niin tänään sit kadulla Myyrmannin takana...
[/q]
Myyrmäki on kaikkien mielisairaaloiden reviirien ulottumattomissa, kokematon korpimaa, jonne moni eksyy mut ei samanlaisena palaa.
mun eilinen kiukkukohtaus O_O mistähän seki juonsi juuresa taas..
[q]psysex, 10.10.2007 06:17:
---
Janisa, 10.10.2007 05:06:
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut!
---
onhan se nyt tehny töitäkin..*vink*mut kelpais mulle silti*hih*
[/q]
Nyt kylla nain vaan kasvot, joista puhuin. Sa tietysti heti likaisella mielellas ajattelit etta ma taalla kattelen jotain muita kurpsahtaneita paikkoja...
Aamulla ku olin töihin menossa 550:lla ni se ajo kolarin ku kolmion takaa ajo auto sen etee.. *pökr*
Odotin että juna pysähtyy, ovet aukee ja pääsen pois niin eikös joku nainen ala hakkaamaan "sulje" nappulaa. Olin ihan O_o paina esim "avaa" nappulaa niin ovet aukee! Nyargh.
Sytkäri oli kadonnut. Se löytyi lopulta kylppärin peilikaapista. Varmaan ihan hyvä syy, en vaan just nyt keksi että mikä.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id72050.html
"Naisia kehotetaan tukemaan hoitajien palkkavaatimuksia lakolla. Naisasialiitto Unioni kehottaa kaikkia Suomen naisia solidaarisuuslakkoon 15. lokakuuta."
[q]mku, 11.10.2007 15:39:
[/q]
Halo-ilmiö?
[q]mku, 11.10.2007 15:46:
---
Anselmi, 11.10.2007 15:41:
---
mku, 11.10.2007 15:39:
---
Halo-ilmiö?
---
Varmaan joku semmoinen kun aurinko heijastuu pilvestä tms. Tossa oli sateenkaaren värit vasemmalla ja se tuntui olevan paikallaan. Kuitenkin pisti silmään niin pahasti että joutu ottamaan kuvan, vartin verran sitä ihmettelin ja sit tuli pilvet eteen.
[/q]
Joo, halohan tuo Tutun näköinen ilmiö - wikipediassa on "halo"-sivulla ilmiöstä kuvia
Mietin aivan samaa just porukoiden kans. Mitä ihmettä noita ammuskelee ku ei ees näytä miltää kirkkaalla päivänvalolla: D
[q]mku, 11.10.2007 15:46:
---
Anselmi, 11.10.2007 15:41:
---
mku, 11.10.2007 15:39:
---
Haloilmiö?
---
Varmaan joku semmoinen kun aurinko heijastuu pilvestä tms. Tossa oli sateenkaaren värit vasemmalla ja se tuntui olevan paikallaan. Kuitenkin pisti silmään niin pahasti että joutu ottamaan kuvan, vartin verran sitä ihmettelin ja sit tuli pilvet eteen.
[/q]
Tuossa hiukan tietoa (Lähde: Wikipedia)
"Haloilmiö on ilmakehän optinen ilmiö, joka ilmenee taivaalla näkyvinä erilaisina renkaina, kaarina ja kirkastumina. Halot syntyvät, kun Auringon tai Kuun valo taittuu tai heijastuu ilmassa leijuvista jääkiteistä. Tavallisesti halot esiintyvät Auringon, Kuun tai keinovalojen lähettyvillä, mutta hienoissa halonäytelmissä haloja on koko taivaan alueella. Usein tavallisimmat halot sotketaan sateenkaareen, sillä molemmissa esiintyy useita eri spektrin värejä. Kiteiden rakenne ja liiketila vaikuttaa siihen, millaisia haloja taivaalle muodostuu. Tavallisin kiderakenne on kuusikulmainen prisma. Eräät harvinaisemmat halot syntyvät kiteistä, joilla on pyramidin muotoiset päätyosat."
Noita näkee silloin tällöin, etenkin kylmällä. Kovasti kauniita.
Telkku.comissa on YLE:n hullu banneri, jossa semmosen emännän toinen silmä seuraa hiirtä. Aika pelottava.
Beatport tarjoaa sekä veloittaa hinnat dollareina!!
Sama juttu kun Nokian verkosta käytti kesällä. Nyt Virosta vaan latailemaan edullisemmin :)
(Helsingistä omasta kämpästä käytettynä oli aina eurot)
Olin kokonaan unohtanut tilanneeni noin pari kuukautta sitten hetken mielijohteesta kirjan Until Proven Innocent. Kova oli hämmästys kun kotona odotti paketti äsken =D
[q]alphamagic, 12.10.2007 17:49:
---
Kyl se taas alkaa jossain vaiheessa pyörimään ni pääset sit viikottaiseks uudeks sammakkomieheks :D
[/q]
jes, meteorologin ura siis taattu! <3