päivän o_O

Back to häröily O

[q]SyndroDome, 7.10.2007 15:10:
Oon näköjään eronnu kirkosta yön aikana :D Ei mitn muistikuvaa.

"erosin kännissä kirkosta"
[/q]
Laskuhumalassa rukouksiin ei ilmeisesti vastattu?

Mun kämpässä haisee kissankusi ja viime näkemällä en kissaakaan omista.. hmm..

minkä ihmeen takia lentojen pitää olla nii prkl kalliita.. alle 1500 :lla ei pääse joulun aikoihi ausseihi.. goddamn..

Perjantain o_0.
Kävi asiakkaana nainen jonka olen tavannut viimeksi pari vuotta sitten. Maitoproteiiniallergiatapaus josta kävin silloin kuulusteluissakin.
Ei onneksi tajunnut minua vaikka oli minun alueella.
Hieman löi sydän tuhatta ja sataa.
Nyt ei onneksi tullut mitään allergiaa:)

[q]%, 7.10.2007 15:19:
---
SyndroDome, 7.10.2007 15:10:

---

Laskuhumalassa rukouksiin ei ilmeisesti vastattu?
[/q]

Ei ilmeisesti =D

Viikonlopun aikana osunut varmaan 5 kertaa Nothing else mattersia soittavan katusoittajan kohdalle. Joskus kitaralla, yleensä hanurilla. Eiks ne osaa soittaa muita biisejä vai onks mul oikeesti joku maaginen ajoitus?O_o :DD

[q]SyndroDome, 7.10.2007 03:54:
Erosin just kirkosta o_O
[/q]

Lolleroo :D

Tosiaan tos kun heräsin niin koneella oli eroakirkosta.fi sivu auki ja sit ku ziigasin meilit niin oli tullut maistraatista meiliä, että eroanomus vastaanotettu :D:D

Asia meininki. ei kyl mitään hajua mikä toikin juttu taas oli

Ei hitto, vilkasin tota maajussia just ja siinä oli yks tuttu tyttö!*whaat* En oo tienny et se on siinä. Ja se pääs vielä jatkoonkin. Pakko alkaa kyl nyt seuraa tota.

[q]SyndroDome, 7.10.2007 20:16:
---
SyndroDome, 7.10.2007 03:54:
Erosin just kirkosta o_O
---
Lolleroo :D

Tosiaan tos kun heräsin niin koneella oli eroakirkosta.fi sivu auki ja sit ku ziigasin meilit niin oli tullut maistraatista meiliä, että eroanomus vastaanotettu :D:D

Asia meininki. ei kyl mitään hajua mikä toikin juttu taas oli
[/q]

ahahhahaha, hyvä jussshi! repesin :DD

[q]SyndroDome, 7.10.2007 03:54:
Erosin just kirkosta o_O
[/q]

[q]SyndroDome, 7.10.2007 15:10:

[/q]

:DDD Tälle joutu kyl jo tippumaan aika pahasti*lmao*

[q]MiMoSa, 7.10.2007 21:03:
Ei hitto, vilkasin tota maajussia just ja siinä oli yks tuttu tyttö!*whaat* En oo tienny et se on siinä. Ja se pääs vielä jatkoonkin. Pakko alkaa kyl nyt seuraa tota.
[/q]

Tiedän tunteen, mun oli aikanaan pakko katsoa Kaunotarta & Nörttiä sen takia, koska siellä oli yksi tyttö mun luokalta kauppiksessa.

Se sarja oli aika :D

[q]Saara, 7.10.2007 22:07:
---
MiMoSa, 7.10.2007 21:03:

---

Tiedän tunteen, mun oli aikanaan pakko katsoa Kaunotarta & Nörttiä sen takia, koska siellä oli yksi tyttö mun luokalta kauppiksessa.

Se sarja oli aika :D
[/q]
No juu, nyt on kyl pakko tota tästä lähin seurata vaikka muuten ei kyl oikein nappais.*tirsk* Mut ei kait tuo enää kauaa voi kestää kun 2 tyyppiä enää jäljellä, joten ehkä mä kestän.*hih*

Terveydenhoitaja teki mulle tänään kuulotestin ja totes mun kuulon erinomaiseks o_O Whaat?

75 km kanaali autiomaahan: http://www.france24.com/france24Public/en/administration/afp-news.html?id=071010190038.t760sfza&cat=middle-east

missäs muualla kuin Dubaissa.

Mun tietokoneella ei toimi muut nettisivut ku Klubitus*täh*

En vaan äkkiä pääse nettipankkiin en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua? Jää sit vuokra ja laskut maksamatta, helvetti!

[q]Steven Hoaks, 9.10.2007 08:31:
Heräsin itekseni minuuttia ennen kuin mun herätyskello olis soinut eli 6.44
[/q]
Sulla alkaa rytmi olla kohdallaan! Musta on ihana herätä ennen kuin kello soi ja tulee pakkofiilis.

[q]pupuankka, 8.10.2007 23:01:
En vaan äkkiä pääse nettipankkiin en kai mä näin monen vuoden jälkeen voi äkkiä unohtaa tunnuslukua? Jää sit vuokra ja laskut maksamatta, helvetti!
[/q]

Onko sulla lähellä vanhanaikaista laskunmaksuautomaattia?

Oma päivän o_O - en ehtinyt edes ärsyyntymään, taisi olla bussikuskilla vähän aamupöpperö... Ensin se meni melkein mun ohi ihan toisen bussin persiissä kiinni eikä nähnyt mun viittovan sitä pysähtymään ennenkuin oli kohdalla, ja jarrutti sitten tien viereen n. 10 metrin päähän ja juoksin perään ja ehdin mukaan.

Painoin hyvissä ajoin yhden pysäkin jälkeen nappia että jään seuraavalla ja nousin valmiiksi oven luokse. Kuski muina miehinä painelee täysiä mun pysäkin ohi ja pysähtyi vasta kun huikkasin että "Anteeksi, jäisin tässä pois!" - ja jälleen jarrutus tien viereen 20 metrin päähän pysäkistä. Olin kuulevinani että kuski sanoi itsekseen satunnaisen kirosanan...

No, ehdin kuitenkin töihin eikä paljoa tullut lisämatkaa joten samapa tuo

Äskön hyppäsin m junaan rautatieasemalta ja olin menossa himaan. Juuri kun stoge oli lähdössä niin tuli kuulutus : "tämä on r juna riihimäelle" Jengi oli tietty, et WTF?! ja sit porukka alko hyppii menemään. Ite siinä huvittuneena kattelin ja hetken päästä kuuluikin, että "hyvät matkustajat, tämä on siis m juna vantaankoskelle, tulkaa vaan takaisin istumaan"

O