päivän o_O

Back to häröily O

[q]Annakins, 15.10.2007 09:42:
---
domi, 15.10.2007 09:29:
---
crissy, 15.10.2007 09:27:
paljonko on muuten 7000sqft nii neliöis?

---

About 650 m2 :D Joten vois samalla palkata kokopäiväisen siivoojan :D

---

Duggar's Deli & Diner est. 1984. Ja tietty soda fountain et lapset voi vetää sokerihumalan kolasta.

Hullua!
[/q]

joo mulla tuli aika karmaisevia väreitä tosta perheestä....

jotenki näyttää ulospäin niiiin täydelliselle mutta sisällä kiehuu.. lapsethan eivät saa näyttää pettymyksen tunteita, eikä kiukkua tms...

sitä sit venaillessa kunnes joku noista naksahtaa.....

lapset käyvät kotikoulua joten pahemmin vissiin tapaile muita, ja isommat tytöt oottavat lisää lapsia ja varsinkin tyttöjä perheeseen että pääsisivät poikien kans samalle tasolle. Ja tytöt haluavat tulevaisuudessa yhtä paljon lapsia kuin äitinsä on niitä lykkiny..

aatelkaa sitä lastenlasten määrää!!

I have no Life

[q]domi, 15.10.2007 09:58:
---
crissy, 15.10.2007 09:48:
joo mulla tuli aika karmaisevia väreitä tosta perheestä....

jotenki näyttää ulospäin niiiin täydelliselle mutta sisällä kiehuu.. lapsethan eivät saa näyttää pettymyksen tunteita, eikä kiukkua tms...

sitä sit venaillessa kunnes joku noista naksahtaa.....

lapset käyvät kotikoulua joten pahemmin vissiin tapaile muita, ja isommat tytöt oottavat lisää lapsia ja varsinkin tyttöjä perheeseen että pääsisivät poikien kans samalle tasolle. Ja tytöt haluavat tulevaisuudessa yhtä paljon lapsia kuin äitinsä on niitä lykkiny..

aatelkaa sitä lastenlasten määrää!!

---

Lähinnä aattelen sitä kustannusten määrää...mut joo, kai tommonen uskovaishomma on hyvin tuottavaa tuolla meren toisella puolella
[/q]

mua kiinnostais kyllä et millasilla summilla pyöritetään tollasta "yritystä"
äiti kuitenki on himassa ja noillahan ei oo mitää lapsilisäjärjestelmää.. jos talo on velaton ja sitä ylläpidetään + joka kk ruokalaskut...

Mitä maksaa?

[q]ezzy, 5.10.2007 23:08:
Ei sillä vasemmalla puolella olis ollu kolmatta autoa tms?
[/q]

Ei, siihen vasemmalle puolelle mahtuis vielä yks auto lisää, ilman että saabin tarvii nojata tohon toyotaan.

-menipäs vaikeaksi. meen kohta hakemaan jalustan & kameran ja käyn ottamassa paremman kuvan. :D

[q]merqus, 9.11.2009 21:37:
Terveydenhoitaja teki mulle tänään kuulotestin ja totes mun kuulon erinomaiseks o_O Whaat?
[/q]

You need to wash 'em. Apteekista vaan 100mL ruisku, lämpöstä vettä sinne ja truuttaat menee.
Tai sit varaat ajan arvauskeskuksen terkkarille ja pyydät tekee saman. Jos kysyy "oletko käyttänyt removax -nimistä tuotetta" vastaat "kyllä, eikä toimi". Uskomattoman paljon tulee huuhdeltuu paskaa korvista kuukauden välein :P

tulipa hämmentävä tunne(kuohu) kun kuunteli vanhaa radio unityä (9) vuodelta 2003
-kylmiä väreitä ja ihania muistoja tulvi mieleen, sellainen "ihastumisfiilis" pyyhkäisi yli

Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????

[q]Lyylikki, 10.10.2007 19:44:
Telkku.comissa on YLE:n hullu banneri, jossa semmosen emännän toinen silmä seuraa hiirtä. Aika pelottava.
[/q]

AAARGGGHHH...

nyt se päräyttävä banneri on tullut jo tännekkin

[q]Timce, 9.11.2009 22:23:
Voimakas taskulamppu

(Scrollaa alemmas ja tsekkaa youtube-pätkä)
[/q]

Ui vitsi! Fikkari jolla voi keittää aamukahvit! Pakko saaha tommonen

[q]Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????
[/q]

Joku on kattonu liikaa The Officea eikä ole älynnyt, että ne on komediasarjoja.

Irtisanouduin töistä tänään.

[q]noemi, 9.11.2009 22:31:
---
Timce, 9.11.2009 22:23:
Voimakas taskulamppu

(Scrollaa alemmas ja tsekkaa youtube-pätkä)

---

Ui vitsi! Fikkari jolla voi keittää aamukahvit! Pakko saaha tommonen
[/q]

Mä kans miätin, että hitto ton ottais telttaretkelle mukaan, sillähän pystyy vääntämään kaikki safkat ja muut, mutta hinta vähän epäilyttää. :)

Löysin eteisen lattialta postin seasta tänään tulleen naapurin eilisen aamulehden. Go postinkantaja go!

Tässä jokunen päivä sitten selailin vanhoja levyjäni. Käsiin osui Nirvanan Nevermind levy, jonka kannessa uiskentelee se vauva ja kurkottaa jotain dollarin seteliä siinä. Rupesin ihan vaan ohimennen kelailemaan että kukakohan hän on, minkäköhän ikäinen nykyään yms. epämääräistä. Noh..Pari päivää myöhemmin iltasanomien nettisivuilla oli juttu kyseisestä tyypistä ja vielä jotain videomatskuu jne. :DD

No sainpa vastauksen pohdintoihini mut olin kyllä aika Weeeird!!

[q]sapeli, 18.3.2009 13:54:
---
mariq, 18.3.2009 13:53:
Sain lahjakortin päiväristeilylle Tallinnaan En oo ees osallistunu mihinkään arvontaan tai mitään.. tuli vaan sähköpostilla lahjakortti
---
Me just puhuttiin et pitäis lähtee Tallinnaan kulttuurimatkalle katselemaan vanhoja kirkkoja yms. Onks tuossa joku rajoitus milloin sen voi käyttää?
[/q]
Rajoitukset on: Su-to -lähdöillä 17.3.-7.4. ja 14.-23.4.2009 ja Max 2 hlö/varaus, et ei mikään lottovoitto, mut kuitenkii

[q]sapeli, 22.10.2007 11:29:
Kuvittelenko mä vain vai vaihtuuko Miinapiinan avatar vähän väliä
[/q]

et kuvittele.

[q]candyraver, 16.10.2007 19:05:
.....
Mun kauppareissu
....
[/q]
Meinasin kirjottaa tähän että nyt se sun ukkos perkele mukaan sinne kauppaan, mut sit tajusin et sä oot *super*tytö etkä tarvii mitää ukkoa kantaa niit kassei, toisin ku minä. Jos meidän syömiset olis kiinni mun kantamisesta oltais molemmat varmaan ihan aliravittuja :D

[q]mayah, 23.10.2007 08:42:
---
yoni k, 23.10.2007 00:34:
http://www.vaipat.net/keskustelu/viewtopic.php?t=353

---
:DDDDDDDDDDD
Sori vaan, et oon näin rajoittunut, mut joku tolkku sentään No joo, parempi, et saavat orgasminsa vaipoista, ku vauvoista.
[/q]

Joo just. Nyt ei voi näin aikaisin käsittää, pakko kattoa töiden jälkeen jos aivot tahtovat ymmärtää.

Voi Luoja :D.

Joudun huomenna mennä töihin tikkurilasta koivukylään, keravan kautta :D o_O

[q]Toni_L, 19.10.2007 21:23:
Irtisanouduin töistä tänään.
[/q]

(toivottavasti *hih*) jotenki vaan ainaki omassa kaveriporukassa niin moni on kärsinyt huonossa työssä että lähes poikkeuksetta tuo on ollut vain hyvä uutinen parempaan suuntaan vaan

O