päivän o_O
Naapurin ovessa oli joulukoriste O_o
[q]Norb,
Tää ei voi olla totta o_O Luulis tolla koulutuksella ja työkokemuksella heruvan enemmän ku 1100
[/q]
haha, vittu mitä paskee!
:D
on kyl aivan susi työpaikkailmo :D
[q]Annakins, 21.9.2007 17:37:
Mun pöydällä on tällä hetkellä 2 läppäriä ja 1 näyttö. Friikin näköstä pyöriä kaikkien väliä.
[/q]
Nortti!
Mun pöydällä on tällä hetkellä 2 läppäriä ja 1 näyttö. Friikin näköstä pyöriä kaikkien väliä.
[q]Annakins, 21.9.2007 17:53:
---
Janisa, 21.9.2007 17:51:
---
Annakins, 21.9.2007 17:37:
---
Nortti!
---
noku edellinen hajos ni piti ostaa uus! :D
[/q]
Miks sulla on sitten se vanha siella, jos se kerta on rikki...? Sulla on kuitenkin jotain riipivia salaisuuksia ne koneet taynna...
[q]kimono, 1.3.2008 17:32:
niinpä... melkoinen downgrade (yleensä) lämpimästä
Argentiinasta :( noh, kai tähänkin tottuu.
[/q]
todellakin. sun ois kannattanu kyl mielummin muuttaa tanne :)
[q]Annakins, 21.9.2007 17:59:
---
Janisa, 21.9.2007 17:56:
---
Annakins, 21.9.2007 17:53:
---
---
---
Nortti!
---
---
Miks sulla on sitten se vanha siella, jos se kerta on rikki...? Sulla on kuitenkin jotain riipivia salaisuuksia ne koneet taynna...
---
eiku säädän tota uutta ja sit pitäs siirtää vähän tiedostoja :/
[/q]
Kaikkia likaisia K-18 kuvia, siis...
Que, missä tilanteessa tulee yksityis-/ryhmäviesteissä "Uusin" -namiskan alle "-1 viikko"?! :DDD
[q]Annakins, 21.9.2007 18:03:
---
Janisa, 21.9.2007 18:00:
---
Annakins, 21.9.2007 17:59:
---
Janisa, 21.9.2007 17:56:
---
Annakins, 21.9.2007 17:53:
---
---
---
Nortti!
---
---
---
eiku säädän tota uutta ja sit pitäs siirtää vähän tiedostoja :/
---
Kaikkia likaisia K-18 kuvia, siis...
---
tietty. pitäähän mun nyt siirtää mun teinipoikaihqudaa-arkisto kans! :P
[/q]
Ois ehkä tarjolla parikin mulle isoa haastetta..mahdollisuutta..nakkia..
Pitäis kai uskaltaa, jos niitä tullaan tarjoamaan.*ding*
Tossa päivällä paikallisella Hesellä käydessäni törmäsin aika kummalliseen käytökseen tiskin toisen puolella. Ja kyse oli vielä vuoropäälliköstä. Ensin odottelin tiskin takana aika kauan, kun kaikki hääräili jossain muualla. Juuri jokin aika sitten ko. työpaikassa alottanut nuori poika oli hoitamassa drive-inin tilauksia ja silloin tämä vuoropäällikkö tuli pojan viereen ja alkoi valittamaan ihan kiitettävän kovaan ääneen, et "ettekö te nyt tajua laittaa näitä seteleitä oikein? mua ärsyttää niin paljon kun nää on ihan sekasin. kaikki samoin päin!" ja päälle kummallinen ärähdys. Kaupan kassalla työskennelleenä tiedän kyllä, että on kiva, jos kaikki tajuaa pistää setelit heti kassaan oikein päin, ettei tarvitse sitten laskuissa alkaa kääntelemään kaikkia. Mutta olis tämä vuoropäällikkö voinut sanoa asian joko vähän asiallisemmin tai edes huomioida maksavat asiakkaat ja huomauttaa asiasta vähän hiljaisemmalla äänellä.
Eikä se edes jäänyt tohon. Istuin pöytään odottamaan, että saisin ruokani mukaan. Tämä nuori poika oli palvellut minua, joten oli eri kassalla millä oli ensimmäisellä kerralla, kun vuoropäällikkö huomautti seteleistä. Sitten vuoropäällikkö tulee pojan viereen kassalle, avaa kassalaatikon ja alkaa taas valittamaan kovaan ääneen, että "LAITTAKAA NYT NE SETELIT SAMOIN PÄIN! EI SE OO NIIN VAIKEETA!" ja päälle jälleen kummallinen ärähdys.
Siinä vaiheessa kyllä säälitti tämä uusi poika todella paljon, etenkin kun poika huomasi, että kuulin vuoropäällikön sanat ainakin jälkimmäisellä kerralla. On se nyt aika noloa, että joutuu työpaikallaan asiakkaiden kuullen haukutuksi O.o Vähän asiallisempaa käytöstä vuoropäälliköltä olisi voinut odottaa.
[q]RiD, 21.9.2007 20:16:
On se kumma kuinka pieni asia jaksaa naurattaa:
[kuva]
[/q]
Kyllä tuli täälläkin päässä revettyä :DD
[q]^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!!
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!
Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!! *toktok*
[/q]
haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
Oon lähdössä goomille sunnuntaina Ja niin vannoin etten enää koskaan sinne mene... Halvat liput saa kummia ideoita aikaan... kiitos rakkaan poikaystäväni
[q]Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!! *pökr*
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
---
haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
[/q]
Huomenna?..*ding*
.. no siis nainenhan sai "potkut" samantien, ennen ku ehti edes sopimusta kirjoittaa...
Ja ikuinen merkintä Stockmannin rekrytointiin että tämän niminen nainen ei ole enää tervetullut meille töihin eikä minnekkään muuallekkaan Stockalle
bah, haluis kertoa eräälle, eräästä asiasta, mut kuuroille korville se menis kuitenki, niinku kaikki muuki, ja pakko yrittää pitää lupaama asia, vaik vaikeelta se näinä hetkinä tuntuuki.
Jatkamaa prison break maratonia, jos se auttais, 2 kautta hurahti vajaassa viikossa, kolmas menossa.
Unelmieni monivalintavaihtoehdot hammaslääkärissä:
Sain valita, että paikataanko reiät vai revitäänkö viisaudenhampaat eka.*nyyh* Jotta voittorivin valinta olisi tarpeeksi innostavaa, niin sain myös valita, että paikataanko kaikki reiät ja revitäänkö molemmat viisaudenhampaat kerralla. Jei.*igor*
Bussikuski ajaa ja puhuu kännykkään samaan aikaan (ei siis hands free) niin, että varmasti kaikki kyydissä olijatkin kuulee. Lisäksi ajoi pysäkistä ohi...ööööh
[q]Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---
kumman valitsit?*nauru*
kävin samaisen keskustelun eilen hammaslääkärini kanssa ja päädyin vain paikkaukseen, koska mielikuvat ala-asteella tapahtuneesta hampaan irroituksesta(milloin hammas jouduttiin hajoittamaan suuhun ennen kuin se saatiin irti ja verta tuli paljon*sars*) oli vielä turhan vahvoja. vasen alaleuka on vieläkin kipeä ja turvoksissa pelkästä tuosta paikkauksesta joten en mä tiedä voitinko mä tässä kovinkaan paljoa. samalla olisivat voineet repiä koko hampaan irti. pelkuri minä.*blush*
[/q]Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa?*ding* No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.*joo*
Bubi-huuhkaja (oletettavasti) kävi meidän
duunipaikan katolla ruokailemassa.
Kohtalaisen kokoinen lintu.