päivän o_O

Back to häröily O

Eilen työhaastattelussa ja tänään jo aamulla soitteli et haluu ehdottomasti , mut hommiin ... Tarjosivat palkkaakin viellä päälle palkkatoiveen ... Ei muuta kun sanottava ittensä irti tänään edellisestä paikasta..

[q]Steven Hoaks, 24.8.2007 14:22:
Samalla kun tein töissä inventaarioo töissä kuuntelin mielenkiintoista dokkaria joka tuli youtubista. Siinä puhuttiin tietty englantia, mutta sitten kun siinä haastateltiin jotain venäläistä tiedemiestä istahdin lukemaan käännöstä joka näky dokkarin alareunassa.

Hetken luin mielenkiinnolla mitä herra sanoi.

Sitten nousin, tunsin itseni "hieman" typeräksi ja jatkoin inventaarion tekemistä kuuntelemalla dokkaria.

Sillä tajusin ETTÄ MÄHÄN VITTU PUHUN VENÄJÄÄ JA YMMÄRRÄNKIN SITÄ *toktok*
[/q]
Haahaa!!!

Pahuksen verensokerit tipahti pikkasen alas, näin harhojakin samassa ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta (oli luokkaa 1.2mmol "sokeria"/L:ssa verta, mutta onneksi ite pystyi syömään ja juomaan vielä hyvin). Pitäs kaiketi tankata vielä enemmän hiilihydraatteja ennen kuin lähtee lenkille ja taasenkaan ei ollut mitään sokeripitoista mukana.

[q]H3li, 24.8.2007 18:13:
"Teille on maksettu ajalta 1.8.2007 - 31.8.2007 aiheettomasti asumistukea yht. 55,03 euroa. Liikaa maksetun asumistuen takaisinperinnästä on päätetty luopua."

WHAT!?
[/q]

oho, toihan on uleeta!!

Tänäänpä ratkaisin miten lampaan suolesta tehdystä kondomista tulee riittävän iso.*hihu* Ja eiku verta pakkiin.*justjoo*

Keittiössä lentelevä kovakuoriainen Kirkkaan punainen ja jokseenkin vahanuken näköinen... mistä ihmeestä se tuli, toivottavasti niitä ei oo enempää

Lisäksi päivän iso o_O on mun hepulointi. Mistä ihmeestä tämmönen ylienergia iski Väsymys varmaan

Oon selkeästi aivan liian vanha dokaamaan ja syömään rekkalastillisen rasvaista pizzaa siihen päälle keskellä yötä. Nyt närästää niin helvetisti, mutta onneksi ei sentään ole krapulaa.

kaks naista oli puukotettu Punavuoressa ihan samaan aikaan ku käveltii siellä.. Onneks oltii valittu eri reitti kävellä keskustaa..

Toiki mies oli vaa randomisti valinnu uhrinsa.. Mä en tajuu ihmisiä.. Mikä ajaa tollaseen..?

[q]lostgone, 25.8.2007 02:20:
Tänäänpä ratkaisin miten lampaan suolesta tehdystä kondomista tulee riittävän iso.*hihu* Ja eiku verta pakkiin.*justjoo*
[/q]

Kerro toki lisää... en ymmärrä mitään

Wooow... Tajusin just et jos ottaa sanasta "itself" pois vikat kaks kirjainta, siitä tulee "itse" Ja onnistuin saamaan déjà vu-ilmiön samalla ku kerroin tätä Jagolle *pökr*

[q]Freja, 26.8.2007 10:43:
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D
[/q]

Mulla oli 99 uutta kommenttia! Mun ilmeestä olis pitäny saada kuva! Ja todellisuudessa kaikki ne kommentit olikin vanhoja. :( DAMN.

viimeks ku oli kunnon ukkonen liipolan kohilla ni seuraukset oliki sit vähemmän kivat. tänään aamulla oli taas salama lyönyt melkein samoille mestoille, ja taas oli kaapeli pimeenä... o_O
(mulla siis netti ja telkku, niinq viimekski)

[q]Freja, 26.8.2007 10:43:
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D
[/q]

Reaktio oli aika sama kun kirjautuessa näkyi "123 uutta kommenttia." Kävin sit tsekkaamassa #irc-gallerian ja siellä olikin selitys asiaan: "galtsubotin kommenttihärveli on rikki. Tiedämme sanomattakin. Korjaantuu.. joskus kun tuner jaksaa fixata."

Mulla on mummo, jolla on tosi paha dementia. Oon sen kanssa koko lapsuuteni viettänyt, mutta koska oon itsekeskeinen paska, en oo sen sairastumisen jälkeen kyennyt kauhean paljon viettämään aikaa hänen kanssaan (noin kerran kuukaudessa käyn katsomassa), ihan koska oon sen jälkeen ollut aina kolme päivää niin hajalla, etten oo muuta kun itkenyt. Mummo on jo niin pahana, ettei muista omia lapsiaan, mutta eilen tuli hänen hoitokodistaan puhelu, että hän on kaivannut viimeisenä monena iltana "Keaa, Joukon tytärtä", joka olisi niinkun minä. Näin viime yönä ihan sairaita unia aiheesta ja oon heräsin itkemiseeni. Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?

[q]Amarie, 26.8.2007 12:06:
..Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?
[/q]
Huh meni ihan viluväreet ja karvat nous pystyyn *pökr*
Mulla kävi kans melkein samalla tavalla monta vuotta sit mun edesmenneen mamman kans..
Sen palvelutalosta soitettiin et Helena haluu puhuu sun kanssa (eikä ikinä ennen oo soittanu mulle eikä sillon pahemminkaan kenellekkään) Sit mamma alkaa puhuu Klemelän-papasta joka kävi kattoo häntä (eli hänen miehensä joka kuoli ennen ku synnyin) No mut mä olin ihan mukana jutussa mamman mieliksi.. Puhelu oli lyhyt ja lopuksi kysyin hoitajalta et miks mulle soitettiin niin olin kuulemma ainoo Klemelä jonka mamma muisti sillä hetkellä.. Mut samana päivänä mentiin iskän kans kattoo mammaa niin ei se muistanu puhelusta yhtään mitään.. Vaikka muuten tosi pirteä ja hyvämuistinen oli viimeisiin päiviinsä saakka
Rauha hänen sielulleen..

Huomaa että on huono sää, asiakkaat vaan valittaa hela dagen... Yhtään jaksa enää... En kyl vastaa koht puhelimeen

[q]Zenni, 26.4.2007 17:52:
---
Euphoria, 26.4.2007 17:44:
Montas rullaa menny jo?*hih*

---

Pari tollast tosi isoo ja muutama pienempi. Alkaa vähän puuduttaa jo, varsinki jos ne ei poksahda kunnolla :D
[/q]

Joskus levitin pitkän pätkän tota ja ajoin siitä pumppukärryillä yli!
Se vast hauskaa oli:D*lmao*

[q]itis, 25.8.2007 16:41:
---
Kerro toki lisää... en ymmärrä mitään
[/q]No kun se suoli liimaantui helposti kiinni, niin se näytti yksikseen tosi säälittävältä, joten mä ehdotin että jos laitetaanki sen sisällä oikea kumi niin se suoliki pysyy oikeassa koossa.

Eilen illalla lueskelin partsilla jalkalampun valossa, kun huomasin partsin katonrajassa pienen harmaan "paperilyhdyn". Se on pohjasta avoin, niin että nyt päivänvalossa siellä näkyy kennoja!

Partsillamme on keskeneräinen ampiaispesä. Luontokirjaa lukemalla päättelin, että kuningatar on rakentanut siihen yhden kerroksen, mutta koska ampiaiset ovat hajuherkkiä, se on kai pelästynyt tupakansavua tai mäntysuopasekotetta, jolla ruiskin kirvoja yhdestä köynnöskasvista. Ja hyvä niin

[q]Hyzenthlay, 26.8.2007 23:09:
---
RiD, 26.8.2007 11:42:
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

---

Heh, sama tilsnne täällä. Viikonloppuun upotetuilla rahoilla ois tää opiskelija ostanu kuukaudeks ruokaa :/
[/q]

Tikusta asiaa, mutta en kyllä tajua miten voi olla kenellekkään päivän o_O se, minkä summan on _itse_ käyttänyt rahaa.

O