paras suudelma?

Back to häröily O

moi, mä oon romanttinen suutelija.

Olin Berliinissä yhdessä discossa ja katselin pitkään tosi södeä poitsua ja ajattelin, että antaisin mitä vain, jos saisin hänet. Menin sitten hämärään vessaan ja kuinkas ollakaan se poika tuli perässä ja rupesi kiihkeästi suutelemaan mua. Ja se kesti ja kesti...olin taivaassa ;)*hih*

Romanttinen suutelija.*hmph*
Melkee mut en ihan.

*sydän*romanttinen*sydän*

ketäs sitä menis pusuttelee??

[q]Baby-G:
---
Wert:
---
Ichi:

ensisuudelma on usein paras.*plur*

---

So True

---


Very, very true
[/q]
ei ainakaan täällä suunassa*blush**iihhih*

Olet Kiihkeä suutelija!

Kieli syvällä ranskalaisessa suudelmassa, pieniä näykkäisyjä, kuumaa imua, kosteat huulet lukkiutuneina suudelmiin tuntikausiksi. Se olet Sinä omassa elementissäsi! Rakastat suutelemista niin, että saatat niittää mainetta suutelemalla seuralaisesi tainnoksiin... ja kyseessähän ovat vasta suudelmat... mikä heitä odottaakaan niiden jälkeen!

Kun tahdot jotain, et luovuta ennen kuin se on sinun. Tunteesi ovat syvät ja kiihkeät, Sinussa on myös vähän taipumusta ylidramaattisuuteen... mutta vain joidenkin toisten mielestä - Sinullehan se vain tarkoittaa sitä, että joku sentään TUNTUU joltakin! Jos olet parisuhteessa, et ota mitään kevyesti. Eikä kumppanisikaan pitäisi.
Kuka sopii Sinulle?

Jos kohtaat toisen Kiihkeän suutelijan, koet elämyksiä, jotka eivät koskaan unohdu. Saatte molemmat kokea uskomattomia asioita - niin sydämessä kuin kaikkialla kehossanne.

Jos olet oikein eroottisessa latauksessa, on Aistillinen suutelija juuri sopiva Sinulle. Hän suutelee Sinua juuri sieltä, mistä haluatkin.

Pysy kaukana Villeistä suutelijoista. He eivät koskaan saavuta sitä intohimoa, mitä Sinä etsit. Unohda myös Kuumat suutelijat - he ovat hieman liian pinnallisia Sinulle.


no niin .... ! kuulosta aika lailla minulta !

Kaikki ”kielletty” suuteleminen on tosi kivaa. Väärä ihminen, väärä paikka, väärä aika...

Romanttinen suutelija, niin kai sitten... *sydän*

Suuteleminen...en mä osaa.*ding*

Mä oon romanttinen suutelija.....niinkuin halusinkin....*pihkassa**plur**blush**iloinen*
Täydellistä *ilon kyyneleitä*

Pimeä ilta, vesisateessa, katulamppujen valossa täysin yllätettynä... kuin leffasta oli se hetki sillon joskus... Mut yleisesti ottaen kaikki suudelmat ihmisen kanssa, josta välittää, ovat parhaita!

-Amethyst-

keskellä mannerheimintietä,keskellä ruuhkaa,keskellä kaikkea... yhen jimpan kanssa!!! hih,sen muistan vielä mummonaki!!!*pihkassa*

Oon raju suutelija Oon kyllä huomannut että ihan kaikkien kanssa ei suutelutekniikkani oikein osu yksiin...*justjoo* Yleensä ekat suudelmat ihastuksen kanssa ovat niitä jotka jäävät mieleen. Nykyään oon ruvennut tykkäämään kovasti pikkupusuista ja suukottelusta, vaikka se onkin niin ällöttävän söpöä.

Olet Kiihkeä suutelija!
Kieli syvällä ranskalaisessa suudelmassa, pieniä näykkäisyjä, kuumaa imua, kosteat huulet lukkiutuneina suudelmiin tuntikausiksi. Se olet Sinä omassa elementissäsi! Rakastat suutelemista niin, että saatat niittää mainetta suutelemalla seuralaisesi tainnoksiin... ja kyseessähän ovat vasta suudelmat... mikä heitä odottaakaan niiden jälkeen!

Kun tahdot jotain, et luovuta ennen kuin se on sinun. Tunteesi ovat syvät ja kiihkeät, Sinussa on myös vähän taipumusta ylidramaattisuuteen... mutta vain joidenkin toisten mielestä - Sinullehan se vain tarkoittaa sitä, että joku sentään TUNTUU joltakin! Jos olet parisuhteessa, et ota mitään kevyesti. Eikä kumppanisikaan pitäisi.

Kuka sopii Sinulle?
Jos kohtaat toisen Kiihkeän suutelijan, koet elämyksiä, jotka eivät koskaan unohdu. Saatte molemmat kokea uskomattomia asioita - niin sydämessä kuin kaikkialla kehossanne.

Jos olet oikein eroottisessa latauksessa, on Aistillinen suutelija juuri sopiva Sinulle. Hän suutelee Sinua juuri sieltä, mistä haluatkin.

Pysy kaukana Villeistä suutelijoista. He eivät koskaan saavuta sitä intohimoa, mitä Sinä etsit. Unohda myös Kuumat suutelijat - he ovat hieman liian pinnallisia Sinulle

[q]wxw:
Suuteleminen...en mä osaa.*ding*
[/q]
tuu tänne niin harjoitellaan

Olen Kiihkeä suutelija!

*heiii**heiii**heiii*

Nyt kelpaisi minkälainen suudelma tahansa.

paras suudelma on semmonen joka on aito ja siin on tunnetta...

the best kiss of all.. is a romantic kiss.. well, yeah.. i'm a hopeless romantic..
i wonder how many times i've said this already..?

Mikä on paras koskaan kokemasi suudelma?
Kenen kanssa? Missä? Millainen se oli? Miksi se oli paras? jne.
Eli nyt kaikki kertomaan!

---

Kaikki kokemani suudelmat ovat olleet parhaita.
En osaa valikoida, mutta jos nyt omaan asiaani vastaan niin sanon..
Kaikki suudelmat ex-tyttöystäväni kanssa, kaikenlaisia kaikkialla.
Best ever.

Testaa myös millainen suutelija itse olet:
Paina tästä päästäksesi testiin

[muokattu 18.11.2003 14:33]

O