paras suudelma?

Back to häröily O

[q]Lene:
Paras suudelma tietenkin on sellainen, joka konkreettisesti vie jalat alta. Luulin, että se olisi mahdollista vain elokuvissa, mutta ei näköjään. Toistaiseksi jalat vie alta se, että toinen ottaa rempseästi niskan takaa hiuksista kiinni ja suutelee intensiivisesti ja piiiiiitkään... tai kauan...

Hmm... testin mukaan itse olen näköjään Romanttinen suutelija. *sydän*

”Suutelet vain silloin kun tunnelma on oikea ja sinusta tuntuu, että olet rakastumassa. Joku voi pitää Sinua vanhanaikaisena, mutta suudellessasi näet tähtiä. Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!
Et ole mikään siveyden sipuli, mutta seksi on sinulle rakkauden osoitus, etkä syöksy siihen suinpäin, etkä koskaan ilman syviä tunteita. Sinulla ei ole kiirettä minnekään, olet huomannut että ajan kanssa asiat vain paranevat. Paljon todennäköisemmin löydät itsesi kultasepän liikkeestä ostamasta kihlasormuksia kuin jonkun tuntemattoman vuoteesta!”

No ni... nyt meni maine. Kjih.

[muokattu 18.11.2003 23:51]
[/q]

noh.. äläpäs hätäile, meitä on kaksi nyt sitten ainakin

Kerran sain suudella Pipaa bileissä... NAM! En ikinä unohda sitä naista.*pihkassa**plur**joo*

[q]-:
Kerran sain suudella Pipaa bileissä... NAM! En ikinä unohda sitä naista.*pihkassa**plur**joo*
[/q]Nii varmasti joo!!! ehkä joku toinen pipa!! You wish!!*eiei*

Se kun ei ajattele mitään muuta. On vain se hetki, ja se suudelma...Ja tuntuu siltä kuin voisit oikeesti unohtaa itsesi niihin huuliin, suudella vain.
Mun on helppo sanoa ku sain vloppuna niin ihania suudelmia*sydän*!

jeah, sanon vaan väliin että on aina kivaa kun ihmiset jakaa juttujansa

”Olet Romanttinen suutelija!
Suutelet vain silloin kun tunnelma on oikea ja sinusta tuntuu, että olet rakastumassa. Joku voi pitää Sinua vanhanaikaisena, mutta suudellessasi näet tähtiä. Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!”

Mä olin kiihkeä suutelija, mitä se sit ikinä tarkottaakaan.. Mut sopi se kuvaus kyl muhun ihan hyvin..*ding*

testin mukaan oisin kuuma suutelija.
toisaalta en tiedä sisältyykö tohon kuumaan sit se, että tykkään, että ne suukottelut on pehmeitä. semmosia rentoja. kivoja.

Hey mäkin oon kuuma suutelija. Whatever that means...*igor* Juu LÄHES kaikki suukottelu on kivaa..paitsi jos joku tunkee koko kielensä kurkusta alas et meina tukehtua!!*piru* Ja sit nä lehmänkielet on kans juttu erikseen. Pitääkö nuolla koko turpavärkki märäksi, häh?
Mut ei suutelulla ole mulle mitään spessu meaningiä ellei se tyyppi ole oikea.Voihan sitä imutella koko kaupungin kanssa mut ei siinä oo sitä fiilistä. I want the Goddamn butterflies!!!*iloinen*

Olet romanttinen suutelija..
Suutelet vain silloin kun tunnelma on oikea ja sinusta tuntuu, että olet rakastumassa. Joku voi pitää Sinua vanhanaikaisena, mutta suudellessasi näet tähtiä. Yksi suudelma Sinulta saa kenet tahansa koukkuun loppuelämäksi!

Et ole mikään siveyden sipuli, mutta seksi on sinulle rakkauden osoitus, etkä syöksy siihen suinpäin, etkä koskaan ilman syviä tunteita. Sinulla ei ole kiirettä minnekään, olet huomannut että ajan kanssa asiat vain paranevat. Paljon todennäköisemmin löydät itsesi kultasepän liikkeestä ostamasta kihlasormuksia kuin jonkun tuntemattoman vuoteesta!

Kuka sopii Sinulle?
Yhdessä toisen Romanttisen suutelijan kanssa rakennat taivaan tähtisateineen. Nautitte molemmat viettelyn hienostuneesta taiteesta ja pidätte molemmat parempana katsoa kuin katua. Tämä on kuitenkin juuri sitä rakkautta ensisilmäyksellä.

Viehätyt todennäköisesti myös Kuumista suutelijoista. Tapa millä hän katsoo suoraan silmiisi ja vetää Sinut syliinsä on suorastaan yliluonnollinen...

Villejä suutelijoita Sinun sen sijaan tulee välttää, hinnalla millä hyvänsä. He haluavat suudella kaikkia, eivätkä osaa sitoutua. Unohda! Aistilliset suutelijatkaan eivät ole Sinun tyyppiäsi. he haluavat sänkyysi aivan liian nopeasti... ja pahastuvat kun Sinä et siihen suostu.

Romanttinen suutelija testin mukaan.

Musta suutelun pitää olla sellasta et se toimii heti ekasta kerrasta eikä tartte kelaa et mitähän toi oikee kielellään tekee???(tai ei tee...)
Ja se kutina mahassa, kiitos kyllä!*pihkassa*

kiihkeä suutelija minäkin

mutta paras suudelma...?varmasti vielä kokematta! *sydän*

mä oon kuuma.

Romanttisia sitä vissiin ollaan.

Kuuma..

Täälläkin ollaan NIIN romanttisia...*nauru**pihkassa*

romanttisuus on hemmetin hyvä asia! en mä ainakaan halua ku just tasan yhden naisen ja tiedän kyllä kenet.. vähän vaikea tavoite vaan.. sen kanssa suutelu on aina ollut parasta.. ei siihen pysty muut kuin se :) *plur**pihkassa**plur*

tein testin ekan kerran ja olin raju suutelija. sit kun tein sen toisen kerran vähän myöhemmin, olin kuuma suutelija. ehkä mä sit oon jotain siltä väliltä..

Olet Raju suutelija!

Kieli- ja huulilävistyksistä tuskaa tuttaviin puremiin...
Sinä olet täynnä villejä suudelmayllätyksiä!

*pahis**super**plur*

Elät elämääsi täysillä, kokeilet kaikkea kahdesti ja yleensä myös nautit siitä. Useimmat ihmiset ovat liian pehmeitä Sinun makuusi, jopa ne, joita toiset pitävät villeinä. Maailma on täynnä salattuja nautintoja, ja Sinä aiot kokea ne kaikki...

....toivottavasti ainakin...

Mikä on paras koskaan kokemasi suudelma?
Kenen kanssa? Missä? Millainen se oli? Miksi se oli paras? jne.
Eli nyt kaikki kertomaan!

---

Kaikki kokemani suudelmat ovat olleet parhaita.
En osaa valikoida, mutta jos nyt omaan asiaani vastaan niin sanon..
Kaikki suudelmat ex-tyttöystäväni kanssa, kaikenlaisia kaikkialla.
Best ever.

Testaa myös millainen suutelija itse olet:
Paina tästä päästäksesi testiin

[muokattu 18.11.2003 14:33]

O