paras suudelma?

Back to häröily O

paras on ollu joskus aikoinaan hämeenlinnassa metropolissa, en ees muista enää k.o. hemmon nimeä, vaikka numero olikin jonkin aikaa olemassa.
huhhuh melkein meni jalat alta... :D se oli viel joku tyhmä juttu et se lupas palauttaa mut kaverini seuraan heti ku se saa suudelman ja kyllä vissiin kannatti suostuu. nam!

onneks on ollu hyvää ennen ja jälkeen tuonkin.

[q]Freja, 30.12.2009 08:34:
---
Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*

---


HAH piti ihan miettiä et miten mä oon tällasia kirjotellu, mut si ku kattoo vuosilukua ni joutuu toteen ettei järjenjuoksu ollut mitä mahtavin tuolloin vielä. :D ei se kyl vieläkään oo mut .. joo. :D

Onneks tuokin jo vaihtunut ^^
[/q]
Mut ainahan me voidaan bumpata eeppistä postausta.

[q]domi, 31.12.2009 10:17:
---
Freja, 30.12.2009 08:34:
---
Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*

---


HAH piti ihan miettiä et miten mä oon tällasia kirjotellu, mut si ku kattoo vuosilukua ni joutuu toteen ettei järjenjuoksu ollut mitä mahtavin tuolloin vielä. :D ei se kyl vieläkään oo mut .. joo. :D

Onneks tuokin jo vaihtunut ^^

---

Mut ainahan me voidaan bumpata eeppistä postausta.
[/q]

VOI VITTU MIKKO.

[q]Freja, 31.12.2009 10:19:
VOI VITTU MIKKO.
[/q]
Ei me nyt päästä tästä yli eikä ympäri.

[q]domi, 31.12.2009 10:26:
---
Freja, 31.12.2009 10:19:
VOI VITTU MIKKO.

---

Ei me nyt päästä tästä yli eikä ympäri.
[/q]

*nuotti*bylly vasten byllyä bump bump*nuotti*

[q]
Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*
[/q]

Tykkään kaikenlaisista, mut kyl parhaat on niitä minuuttien pitusia intohimosia nuolentafestejä yhdistettynä semmosen hempeeseen tunteiluun jne.
Loves kissing*sydän**pusu*

En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.

En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.


http://tnation.t-nation.com/forum_images/d/3/d31b1_ORIG-cool_story_bro6.jpg

En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.


Aikuisilta sitten taas saa mm. tippurin.

O