Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
---
Sanotaanko jossain Jyväskylän/Keski-Suomen paikkeilla, että jos käy joku moka ni "kävi myssy"? :D Joku vois valaista.
---
Olen siellä asunut kauemmin kuin mitä ihmiselle on terveellistä, eikä kuulosta yhtään tutulta
Ei sanota. Koskaan moisesta kuullukaan.
Sanotaanko jossain Jyväskylän/Keski-Suomen paikkeilla, että jos käy joku moka ni "kävi myssy"? :D Joku vois valaista.
Olen siellä asunut kauemmin kuin mitä ihmiselle on terveellistä, eikä kuulosta yhtään tutulta
---
Mikä on Rakkisyyhy ?
---
+1 kysyjää tähän ilmottautuu hän
Ite olen ainakin kerran saanut järvisyyhyn ja helvetti se oli kamalaa :D Jokapuolelta syhys niin prkleesti! Mutsiis kyseessä on varmaan syyhypunkki, jonka saa kotieläimiltä ja tässä tapauksessa koiralta. http://www.tartuntatautiliitto.fi/syyhy.html
Mikäköhän sai Pasifiquen lippujen normimyynnin aikaistumaan. Dealerit tykkää, mutta normi asiakkaita pantiin persiiseen.
Facebookin ja tämänkin sivun perusteella aikas moni kiltisti uskoi alkuperäiseen päivämäärään. Ja miksi ei uskoisi. Eikai sitä nyt voi oikeasti odottaa, että täällä vaan istutaan jatkuvasti odottamassa lipunmyyntipäivän mahd. aikaistumista. Noh ehkä odotetaan, Mutta selkeästi porukalla on muutakin elämää. Fisteliä perseeseen vaan taviksille ja dealereille helppoa massia.
Miksi mä unohdan jokajumalankerta antaa kaupassa pullonpalautuslapun?
Ei sitä usein enää kassalla tule ajatelleeksi. Lompakko oli hyvä vinkki, ja itse jätän lapun ostoskorin pohjalle, eli se tulee sieltä sitten esiin kun kaikki tavarat on kassalla.
Mä unohteli kans ennen kun sen oli vaan työntäny johonki housuntaskuun, mut sit mä aloin laittamaan sen lompakkoon sellaseen paikkaan et se näkyy ensimmäisenä kun lompakon avaa ni ei unohdu enää.
[q]noena, 6.11.2008 08:27:
Mikäs siinä on, et ku auton vasen(kuskin) puoli oli paaaljon enemmän jäässä aamulla kuin oikea puoli?
[/q]
Jos aurinko oli paistanut vähän aikaan siihen toiselle kyljelle :)
Jos muuten syksyllä / talvella tuppaa auto huurtumaan sisäpuolelta kokoajan, tällöin kannattaa kuivata lattiamatot ja ylipäätään autoon noustessaan kopistella kengistä / vaatteista lumet.
Onnistuisko suomalaisilla pulloillakin?
Oolrait. Oi mitä palvelua. :)(:
Löytyykö Helsingistä tai PK-seudulta liikettä joka myy Diabolo (laadukkaita) tarvikkeita?
Löytyykö Helsingistä tai PK-seudulta liikettä joka myy Diabolo (laadukkaita) tarvikkeita?
Kaisaniemen metroasemalla sijaitseva Aprilli-kauppa myy diaboloja...mut laadusta en osaa sanoa mitään
---
Onko Pussy Riot suomeksi hässäkkähässäkkä?
---
Eiku se on mussukkahässäkkä.
Aika täydellinen käännös
Mikä on Viini-lehden paras vuosikerta?
Kuka on maailman kuuluisin tummaihoinen polkka-dj?
[q]Miinapiina, 20.11.2007 14:54:
mikäköhän mahtaa olla ja mikä sen tarkotus on:
sellanen musta pitkulainen juttu mikä ilmeisesti kuuluu modeemiin ja kääntyy hieman siitä päästä mikä modeemiin työnnetään...
onks kauheen tärkee?
kun siis sain ton uuden modeemin, ni en huomannut *toktok* sitä "juttua" siin laatikossa ja sit tietty muksut oli sil leikkinyt ja löysin yks pv sellasen (musta pitkulaisen jutun) lattialta ja mietin et mikähän tää on.
no sit kävin siskolla yks pv ja huomasin sen modeemissa sellasen, mut ei sekää osannut kertoo et mikä se on / mikä sen virka on...
pliiiiiiiz, apuja kaivataan...
t. vähemmän kässäri
[/q]
oiskohan langattoman verkon antenni
[q]Annakins, 16.10.2007 11:13:
jatkokysymyksenä eroaako Dj Arttu vs. Dj Inkeri Dj Arttu B2B Dj Inkeri -keikasta mitenkään?
[/q]
joskus toi meinas sitä että dj:llä oli käytössä vähintään:
b2b = 2 levaria 1 mikseri
vs. = 4 levaria 2 mikseriä
[q]MiLindiNi, 7.9.2007 01:30:
uskoisin että on kaikkien kysymysten äiti :
mikä on elämän tarkotus?
[/q]
42
[q]Jiimo, 16.10.2006 18:49:
Kirpparilta ostin huvikseni tuommoisen Laserdisc-levyn, jolla on Kolmanen asteen yhteys-leffa, Laserdiscit kun ovat aika harvinaisia nykyään. Mitenkähän tuota levyä kannattaisi putsata, ettei mene pilalle?
[/q]
voisi kuvitella että samaan tapaan kuin cd ja dvd-levyjä.
pehmeällä kankaalla, poikittain levyn uriin nähden.