Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]dominikh, 23.8.2005 18:17:
Jos mä näen tuolin, niin onko se tuoli siinä oikeesti olemassa, vai onko se vain joku mielikuva mikä tulee jostain ajatuksista että "tuollainen voisi olla tuossa oleva tuoli" jolloin joku muu näkee sen erilaisena?
[/q]

Mulla on kans yks tyhmä kysymys. Mitä sä oot syöny

Miten saan vaimokkeeni takaisin

Miten saan sen uskomaan että arvostan ja rakastan häntä suunnattomasti? Meinaa sydän särkyä pahemman kerran

[q]mayah, 11.7.2005 19:00:
Mä laitoin hakemuksen http://www.ovenia.fi ja sain kivan ja halvan kämpän heti. (Voi johtuu tietty tisseistäki *nauru*)
[/q]

Huh... Kävin kattoo noita vapaita asuntoja ja ne oli aivan saatanan kalliita kaikki!

Esim.
[q]Kerrostalo, 1 h + kk , rak. vuosi 1967 28 m2 506.00 euroa Espoo Haukilahti
[/q]

Onko tossa mitään järkee?
Mulla oli sentään 60m2... 2huonetta + iso keittiö + oma piha ja makso 530e

En kai mä nyt yli 400e maksa 50neliöisestä kämpästä jossa ei ole edes saunaa

[q]ezzy, 28.5.2007 14:08:
eiköhän postikuluihin mene enemmän kuin säästöön vrt verkkokauppa. tollanenhan maksaa joku muutaman kympin.
[/q]

Kyl tollanen maksaa halvimmillaan suomessa 60-80e että ei se nyt ihan "pari" kymppiä ole

[q]Jusna666, 17.8.2006 21:19:
---
Steven Hoaks, 17.8.2006 21:18:

Sitä en ole vielä ehtinyt tehdä kun tänään vasta töiden jälkeen luin kirjeen. Seuraavan kerran voin käydä siellä vasta maanantaina Jos silloinkaan.

---

Ota nyt ihmeessä yhteyttä siihen firmaan!
Ja kerro miten asiat on.. ihan asiallisesti.
[/q]

Mihin firmaan? Siis kiinteistöön? Ja sanon mitä? Sitä tässä olen kysymässäkin teiltä.

[q]Freja, 12.8.2009 15:03:
---
Freja, 11.8.2009 16:56:
En enää sanomassa uskalla kysyä (*nauru*) joten kysyn täällä:
Saako tiikeribalsamia käyttää, jos on raskaana?

---

Anybody? :/
[/q]

Tämä paikka auttaa kys. asioissa:
Teratologinen tietopalvelu
Avoinna arkisin klo 9-12
puh: (09) 4717 6500

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437

Asia hieman edistyy... Turkuun päästään ilmaiseksi kyydillä.

Mutta nyt edelleen pitäis päästä Stockholm S. Skavsta nimiseen mestaan... Mekaanikko heitti ihan hyvää faktaa, mutta osaako kukaan vähän tarkentaa, miten sinne olis hyvä mennä? Mikä laiva ruotsiin? Sieltä taksilla, junalla, bussilla asemalle?

Lento lähtis 24.06 päivällä... Ehtiikö mitenkään?

[q]Fresia, 18.4.2007 16:32:
Mihin palaneet loisteputket ja lamput pitää/voi kierrättää?
[/q]

Vie kaatikselle. Siellä ne kertoo, mihin kasaan heität mitäkin.

Miksi pesemme pyyhkeet. Olemmehan me puhtaita kun tulemme suihkusta

[q]Takyon, 5.7.2009 15:41:
---
Steven Hoaks, 5.7.2009 15:20:
klips

---

Mä kovasti muistelisin että tuo sykemittarisysteemi toimii vasta jonkun tietyn puhelinmallin kanssa, vaikka se softa muuta sanoiskin. En tosin ole varma enkä muista mikä se kyseinen malli olis mutta tällanen mielikuva mulla on.
[/q]

Olet osittain oikeassa. Tota myydään nyt vain N79:n kanssa ja softaa ei pitäis olla tohon erikseen lainkaan. Mä olen saanut muuta kautta ton kapistuksen ja softan mailitse.

N85 on samalla platformilla kuin N79, joten ei pitäis olla mitään eroa ja olen nähnyt (ex)työkavereilla käytössä ton softan kanssa monta muutakin puhelinta, kuten E75 ja N97.

Omistaako kukaan Nokian Polar sykevyötä?

Mulla toi on lojunut varmaan puol vuotta hyllyllä ja nyt kun päätin kokeilla miten se skulaa niin ei lähe millään

Sports träkkerissä kun on oma kohta tolle sykeasetuksille, mutta kun se yrittää sitä etsiä niin ilmoittaa että laitetta ei löydy, vaikka vyö on kostutettu niinkuin opastetaan ja on rinnassa ihan oikeannäköisesti kiinni.

Omassa E71 puhelimessa toi softa ei skulannut niin asensin sen tohon N85 mokkulaan.

Onko tossa joku kikka kolmonen vai onko toi vaan yksinkertaisesti rikki ennenkuin sitä edes kertaakaan ehtinyt käyttää?

[q]Takyon, 16.6.2009 23:00:
---
opmdevil, 16.6.2009 22:43:
Minkä vuoksi postiluukusta on ilmestynyt lappu, jossa lukee, että "Emme tykkää että soitat teknoa niin kovaa" jaarijaari. Se mikä on outoa on se, että en koskaan ole soittanut teknoa vaan housea. Eivätkö ihmiset tiedä housen ja teknon eroa vai onko kerrostalossamme joku toinen, joka soittaa teknoa ja nyt sitten on mennyt lappu väärään osoitteeseen?

---

Ei tiedä.

Sen lisäksi seinien läpi harvemmin kuuluu muutakuin tum tum tum tum..
[/q]

Mut kai nyt jokaisen normi standardi stalkkari mummelin pitäis osata tum tumin tahti ja nopeus laskea ja päätellä siitä genre, jonka voi sitten hienosti artikuloida ilmoitustaululle :D

Ps: Kui lujalla pitää soittaa oikeesti musaa että naapurit siitä tulee valittamaan? Olenko mä vaan aina saanut maailman parhaat ja ymmärtäväiset naapurit? Vai kenties asunut aina pirun hyvin eristetyissä kämpissä (epäilen vahvasti)? Omasta mielestäni oon kaikissa asunnoissa luukuttanut joskus musaa aivan helkutin kovalla ja ikinä kukaan ei ole tullut siitä mitään sanomaan Ja rapussakin porukka vielä hymyilee ja morjenstaa

Onko kaikki naapurini olleet poikkeuksia jotka ovat vaan vahvistaneet säännön?

[q]niomic, 23.7.2009 19:28:
---
Steven Hoaks, 23.7.2009 15:29:
Mulla on uusi Epson EMP-TW700 tykki ja siinä on kätevä D-Scart liitäntä joka on käytännössä mini scart, jonka toisessa päässä on tietty perus scart jolla tykkiin saa kiinni esim digiboksin missä ei ole HDMI ulostuloa.

Uutena kun ostat tämän kyseisen kapistuksen niin laatikossa tulee mukana "D SCART -kaapeli"

Minä kun ostin kyseisen tykin käytettynä, niin en saanut moista kätevää kaapelia mukana.

Kysymys kuuluukin mistä perkeleestä tollanen löytyy? Olen jo useamman päivän etsinyt ja ainoa edes lähellä minkä olen huomannut on tämä huuto.netin tyyppi joka myy D5 adapteria joka kuulostaa oikealta, mutta epsonin D-scart pitäisi kai olla D4, joten en edes tiedä toimiiko tuokaan? Linkki: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110245223

---

Onpa kiintoisa juttu, tosiaan kyseessä japanilainen standardi, eikä noita kyllä näytä kukaan tuovan tai myyvän Suomessa tai edes Euroopassa pahemmin.

Ei kuitenkaan huolta - Mikäli ostat tuolta tyypiltä, pitäis kyllä D5-kaapelin toimia ihan hyvin. D5 on D-terminal -spesifikaatioissa kovaresoisin (1080p) ja noi on aina alaspäin yhteensopivia.

Edit: heh, tuli mieleen et ootko varma ettei toi oo sama tyyppi jolta ostit alunperinkin sen tykin ;]
[/q]

Tässä taas nähdään että jos sulla on joku ongelma niin _aina_ ekaksi kannattaa valittaa siitä klubbariin. Nimittäin varmaan puol tuntia siitä kun kirjoitin ton mun ekan viestin niin yksi klubbarilainen laitto yksityisviestiä että lojuu yksi ylimääräinen juurikin sellainen piuha nurkassa. Sen kun tuut vaan hakemaan Kaverilla oli kaikki HDMI:llä kiinni joten ei sellaista tarvinnut ja oli vissiin paketin mukana sen saanut. Näin se homma hoituu

Halvalla tosiaan selvisin eikä tarvi leikkiä huuto.netin kanssa.

Ps: Eikä ollu sama jamppa jolta ostin alunperin tykin. Kysyin siltä tietty tota kyseistä piuhaa, mutta ei ollut hänellä missään vaiheessa semmoista.

Mulla on uusi Epson EMP-TW700 tykki ja siinä on kätevä D-Scart liitäntä joka on käytännössä mini scart, jonka toisessa päässä on tietty perus scart jolla tykkiin saa kiinni esim digiboksin missä ei ole HDMI ulostuloa.

Uutena kun ostat tämän kyseisen kapistuksen niin laatikossa tulee mukana "D SCART -kaapeli"

Minä kun ostin kyseisen tykin käytettynä, niin en saanut moista kätevää kaapelia mukana.

Kysymys kuuluukin mistä perkeleestä tollanen löytyy? Olen jo useamman päivän etsinyt ja ainoa edes lähellä minkä olen huomannut on tämä huuto.netin tyyppi joka myy D5 adapteria joka kuulostaa oikealta, mutta epsonin D-scart pitäisi kai olla D4, joten en edes tiedä toimiiko tuokaan? Linkki: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110245223

Jos ostan briteistä nokian puhelimen niin siinä ei oletettavasti ole suomen kieltä valikossa.

Saako nokian kännyihin softapäivityksellä suomen kielen?

Yhdellä paskiaisella konttorirotalla oli kuukautiset ja se unohti pistää jonkun yhden paperin jakoon. Seuraamus = Vuokralainen menettää neljäks vuodeks luottotiedot?!?! Eikä mitään voida tehdä? VOI KYRPÄ VAAN SANON MINÄ!! Mä heitän sinne huomenna kranaatin

[q]Inferno@Tre, 12.8.2009 23:10:
---
ninscu, 12.8.2009 22:55:
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?

---

Lyhyt vastaus: Voi siirtä.

Ja pidempi:
Kaapelimodeemin kautta on internet yhteyksiä mahdollista tehdä myös mutta miksi siihen tarvitsisi vaihtaa jos kerran ADSL-motu löytyy. ADSL:n saa käytännösä kaikkiin talouksiin sijainnista riippumatta joihinkin taloihin on toki taloyhtiön toimesta saatettu ottaa joku "talolittymä" tyyppinen liittymä mutta hpna etc vastaavat variantit alkavat olemaan kuolevaa tekniikkaa.
[/q]

Oolraid, hyvä juttu sit.

[q]Inferno@Tre, 12.8.2009 23:10:
---
ninscu, 12.8.2009 22:55:
Kelasin vaihtaa nettiliittymää toiselle operaattorille, jolla ois nyt tarjous 18 kk sopimuksella. Mulla on nyt adsl ja jos nyt otan ton niin mites jos muutan sen sopimuksen aikana kaapelitalouteen ni pystyyks sitä liittymää siirtää sinne?

---

Lyhyt vastaus: Voi siirtä.

Ja pidempi:
Kaapelimodeemin kautta on internet yhteyksiä mahdollista tehdä myös mutta miksi siihen tarvitsisi vaihtaa jos kerran ADSL-motu löytyy. ADSL:n saa käytännösä kaikkiin talouksiin sijainnista riippumatta joihinkin taloihin on toki taloyhtiön toimesta saatettu ottaa joku "talolittymä" tyyppinen liittymä mutta hpna etc vastaavat variantit alkavat olemaan kuolevaa tekniikkaa.
[/q]

Joo ja ADSL ei ole mitenkään riippuvainen tai sidonnainen kaapelista. Se tulee puhelinverkosta.

[q]Amma, 12.8.2009 10:09:
---
Reivaaja, 11.8.2009 13:47:
---
Amma, 11.8.2009 13:06:
---
ezzy, 11.8.2009 12:43:
Huonosti menee imho kyllä, jos ei normia 50L tankkausta jaksa seisoa vieressä. Ymmärtäisin, jos on joku jenkki pick-up tms, missä on 200L tankki...eikä siihenkään ikuisuutta mene täyttää.
---
Ei se nyt sinänsä ole jaksamisesta kiinni. Sen ajan voisi vaan käyttää jotenkin hyödyksi vaikkapa taukojunppailuun...
---
ihailtavaa asennetta :)

---

En nyt taas oo ihan varma, että mikä oli ihailtavaa asennetta mutta.... Tulee istuttua ratin takana sen verran paljon, että sen hetken kun siellä ei istu niin mieluusti vähän liikkuis (mahdollisen vessakäynnin lisäks). Tankkauspisteen koroketta vasten on kyllä ihan hyvä venytellä pohkeita ja takareisiä.

---
ezzy, 11.8.2009 15:24:
---
J Raninen, 11.8.2009 15:10:
Yks syy handsfreen poistoon lienee myös näitten ehkäiseminen:
---
Miks naisilta ei sitten ole kielletty vaan suoraan ajokorttia

---

*släp*
[/q]

Mikäs sen venyttelyn estää, kun pumppu on kädessä ja tankissa? Muu kuin että se näyttäis hölmöltä...

[q]Freja, 12.8.2009 15:03:
---
Freja, 11.8.2009 16:56:
En enää sanomassa uskalla kysyä (*nauru*) joten kysyn täällä:
Saako tiikeribalsamia käyttää, jos on raskaana?

---

Anybody? :/
[/q]
miten ja mihin sita kaytat? jos esim hartijasarkyyn hierottaessa en usko etta siita mitaan haittoja on sehan perustaa paaasiallisesti mentholiin ja eukalyptykseen... apteekissa ne ei varmaan tunne tuotetta kovinkaan hyvin.

Suomessa myydaan samaa ainetta nimella Icechili lahinna hierottavaan ja vetelampaan muotoon tehtyna ja heidan sivuiltaan loytyy tallasta infoa.

Käyttö
Hiero kevyesti ohut kerros väsyneelle alueelle 2-3 kertaa päivässä. Vältä kosketusta silmiin ja limakalvoille. Ei avohaavoihin. Lopeta käyttö välittömästi jos hoidettava alue ärtyy.

Käytetään lievittämään rasitusta lihaksistossa, lievittämään hyönteisten puremien aiheuttamaa ihon ärsytystä sekä piristämään pintaverenkiertoa lihaksistossa.

Vaikuttavat aineet:

* Barleria Lupulina - (Hophead, Philippine Violet) .

* Borneol - (Borneolum Syntheticum)

* Kamferi - (Cinnamomum camphora)

* Piparminttu - (Mentha piperita)

ei ainakaan mainita mitaan tuosta raskaanolemisesta... joten ma kayttaisin =) toiseaalta ma en olekkaan raskaana... mutta veikkaisin etta teet ja syot joka paiva about 50 asiaa jotka ovat haitallisempia..

O