Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:

1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin?

2. Miksi talon rapuissa on älytön määrä mandariinin kuoria?

Miksi flunssa on keksitty...?*nyyh*

no ainakin noista kuolemattomista melodioista, niin osa on saanut statuksensa sillä, että silloin kun ne luotiin ne oli hyvin poikkeuksellisia ja vallankumouksellisia.. esim. elvis tai beatles.

ja kyllähän noissa melodioissa varmasti löytyy paljon samankaltaisia, mutta siis niithän voidaan yhdistellä lähes x^n tavalla.. niin aina siitä jonkinlainen hieman erilainen renkutus tulee :)

[q]Jone:
---
purrr-:
Entä jos sellaisia oikeasti haluaa? Paitsi ei tietenkään vatsahaavaa, stressiä, sydänkohtausta tai aikaisia hautajaisia...

---

Mä oon valmis väittämään, että suurin osa ihmisistä opetetaan pienestä pitäen opetetaan haluamaan näitä asioita väitteillä siitä, että näin kuuluu elää jotta olisi käyttänyt elämänsä ”oikein.”

(...joka on IMO aivan perseestä ja siitä skidisti JustinSanen kanssa junassa pari päivää sit keskustelinkin.)
[/q]

Joo, siis siinä tapauksessa ei, tarkoitin vaan sitä et jos tota asiaa on oikeasti pohtinut, ja tullut siihen tulokseen et toi vois olla kivaa, ni sit sitä saa haluta

Itseäni on mietityttänyt se, miten jotkut firmat voi pysyä pystyssä vaikka niiden henkilöstöhallinto on hoidettu päin v-ua?

Vääristä suomennoksista muuten tuli mieleen... miksi telkkariohjelmien ja leffojen tekstittäjiksi otetaan mitä tahansa pellejä, jotka eivät osaa hommaansa???

[q]alien:
---
tarzan:
Itseasiassa mä oon kehittäny ovelan juonen tähän.... Sanon olevani raskaana koska sillonhan niillä paikoilla saa kans istua*juonittel*

---

hehe Mä voisin sanoa, et ” mä teen susta kohta invalidin, jos et pidä sitä rumaa turpaasi kiinni!! ”

[muokattu 28.2.2004 04:28]
[/q]

Asiaa! Mitää järjenkäyttöä vaan rehellistä väkivaltaa! Onneks on vielä ihmisiä jotka tajuaa että ajattelulla ei päädy kuin poliitikoks ja ne on kaikki kusipäitä

[q]Hyzenthlay:
miks mä olen koko ajan sähköinen aina kun kosken melkein mihin tahansa, tulee sähköisku... kai mä oon vaan aika ”varautunut”
[/q]

Käytä vähemmän villasia / polyester vaatteita ... tai sit osta sitä jotain anti-static huuhtelu-ainetta... alastomuuskaan ei ole pahasta

miks tää homonetti väittää aina vähän väliie ttei löydä sivustoo ja sit ku refreshaa ni johan löytää. ottaa päähän. joku on sabotoinu tätä

Mitä tarkoittaa LOL ja OMG*täh*...

[q]pyhimys:
Mitä tarkoittaa LOL ja OMG*täh*...
[/q]

Laughing Out Loud ja Oh My God

Miksi?

Ja mul on profiilin asetuksissa ruksattuna se ”haluan saada maanantaisin”. Miksipä en siis saa aina maanantaisin?

[q]Miracle:
Ja mul on profiilin asetuksissa ruksattuna se ”haluan saada maanantaisin”. Miksipä en siis saa aina maanantaisin?
[/q]

Mä oon miettiny ihan samaa..

miksi kaikki kysyy aina miksi?!?! miksi kukaan ei kysy että miten?! esim. miten miksi?!

mihin hävis viimeset 3 tuntii? käviköhän mulle aliakset? eiku oikeesti, justhan mä loggauduin tänne siinä kymmeneltä, miten kello voi olla jo yks??? hertsyykkeli sentäs... on tää kyl addiktiivinen paikka!

[q]salama jack:
Mikä kaikista Jumalista on oikea?
Pystyyks Jumala luomaan niin ison kiven, ettei jaksa sitä nostaa?
Pystyyks Jumala olla tietämättä jotain asiaa?
Voiks Jumala oppia mitään uutta?
Pystyyks Jumala kaikkeen?

[/q]

Jumala on mielikuvituksen tuotetta.

[muokattu 10.4.2004 22:10]

Mutta kyllä ne pampulatkin joskus palaavat seikkailuiltaan...mut tosi katoavaisia ovat! Niillä on oma salaseura...ehkä tietyn värisillä on omat kuppikunnat!*taputapu*

joo, ja sukan toinen pari katoaa pesun yhteydessä siksi, että on olemassa sukkakeijuja

Mikä ihme siinä on, että pyörän venttiilin tulppa katoaa vähintään hetkeksi aina, kun sen irrottaa? Vaikka ihan vaan pikaisesti ottaisi irti? Tänään hukkasin sellaisen jopa pienen yksiöni lattialle Mikä niitä riivaa?

O