Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]UnityF:
mäkin haluun kasvosyövältä näyttävän maalauksen.-..
[/q]

Veljeni voi tehdä sulle, se on aika taikuri arpivahan kanssa...

[q]kuilu:

Rauta-aika on ihan TUN KOVA sarja. Vielä kahden tiistain ajan kakkosella.
[/q]

Jonka jälkeen alkaakin Rauta-klubi \\o/

[q]Flamie:
Siis ihan mistä rauta tehdään.*nauru* tarkoitan sitä että eihän maassa kasva ihan valmiita rautaharkkoja, vaan mistä se jalostetaan esim. patteriksi.
Jääny niin paljon vaivaamaan tosta yhdestä päivästä kun ihmeteltiin kavereiden kanssa.
[/q]

Luitkohan nyt tota mun laittamaa linkkiä?

Rautaa ei tehdä mistään, se on alkuaine
ja siis maaperän yleisin metalli.

Väännän nyt vielä sen verran RAUTAlankaa,
että sitä tosiaan ON maassa ns. ´klöntteinä´,
ihan samalla tavalla kuin kultaa, hopeaa ja
kupariakin. Sieltä ne sitten louhitaan
ja viedään esim. sulatettavaksi harkkomuotoon.
Noin karkeasti ottaen.

Ai tuolla oli tollanen linkkiki. *lmao**lmao*
Olen tiennyt että hän on alkuaine, mutta olen sitten nukkunu ne muut koulun tunnit.
En osannu tota kysymystä oikein kunnolla muotoilla.
Saan kai tämän kerran anteeksi kun tämä on kysy tyhmiä.
Kiitos Tres.

[q]Texx:
Mistä mä voisin tilata Ayumi Hamasakin levyjä, kalentereita, videoita ja muuta krääsää itelleni, ei niin superkalliilla.
Joku tietää varmasti.
[/q]

amazon.co.jp (hakuun ayumi hamazaki->)
http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/search-handle-form/250-5763080-0924242

siellä näyytäis ainaki olevan ihan jees hintaisia juttuja*joo* toinen vaihtoehto on se et etit jonku joka menee Japaniin ja teet sille ”tilauksen”*joo*

ebaystä kans löytyy jotain:
http://search.stores.ebay.com/search/search.dll?query=ayumi+hamasaki&srchdesc=y&socolumnlayout=3&sofp=0&sostorename=Ayumi+Hamasaki+Showcase+J-Pop&socolorid=1&from=R10&saseller=5561050

[q]mayah:
Miks mä aina hämmennyn, kun S-T vastaa forum-viesteihin?

[/q]
Hui o_0 Tämäpä kiinnostavaa. Osaatko eritellä, johtuuko tämä ehkä viestieni sisällöstä, ulosannin heikkoudesta vai jostain muusta tekijästä?

[q]Lene:
---
Epailija:

---
En tiedä mitä Yrjönsuurta lainaamalla yrität saavuttaa, sillä kyseinen heppu tuntuu olevan samoilla linjoilla kuin minä. Ei ole olemassa arvoa itsessään, vaan arvot tarvitsevat aina subjektin ja objektin (eli jollain on arvoa jollekin - välinearvo). Ja kun sille linjalle lähdetään, niin olemme tasa-arvoisia vain synnynnäisessä arvottomuudessamme (koska meillä ei ole itseiarvoa), mutta jokainen meistä on eriarvoinen, mitä muihiin ihmisiin tulee.
---

Yrjönsuuren opuksen mukaan:

Välinearvo = Asia, jota tavoitellaan jotakin muuta tarkoitusta varten.
Itseisarvo: Asia, jota tavoitellaan sen itsensä vuoksi.

Ja samalla linjalla olen sen kanssa, ettei ole olemassa arvoa itsessään. Mutta mielestäni se, mikä on välinearvoa ja mikä itseisarvoa on subjektiivista.
[/q]

Mitenkään haluamatta osallistua keskusteluunne (joka ilahduttaa minua suuresti ja suunnattomasti syvällisyydellään) sen kummemmin tai enempää, niin kehottaisin kumpaistakin tutustumaan erään Immanuel Kantin moraalifilosofisiin opinkappaleisiin. Saattaisi antaa rutkasti jatkoajattelemisen aihetta tuosta väline- ja itseisarvon teemasta ja etenkin ihmisen ja erinäisten asioiden (itseis)arvosta.

Miks humalassa ei voi olla selvänä? Tai ees olla niin selvä et tajuis miten ärsyttävä ihminen on sekavas tilas.

[q]UnityF:
onko olemassa erillaisia asfaltti ”lajikkeita” ???
[/q]

Tossa ois vähän tietoa: linkki

eli ncc.fi -> palvelumme -> tiet ja kivijalosteet

[q]Nymfiana:
Miten kilpikonnat parittelee? Eiks kilpi oo edessä?*ding*
[/q]

hidaste, mutta ei este ;)

[q]Kanelli:
Saako koulujen liikunnanopet jonkinlaista rahallista tukea noiden urheiluvaatteidensa ostoon?

...tuli vaan mieleeni sijaisena ollessani, kun tuntuu että aina on viimeisimmän muodin mukaiset asusteet sitä polttopalloa pelatessa tms..
[/q]

Liikunnanopettajat(/Opettajat) saavat vähentää verotuksessa opetuksessa tarvitsemansa ”välineet”. Oli puhetta asiasta viime syksynä silloisen liikunnanopettajan kanssa, joka pelaa salibandya, kaukalopalloa osv. Eli jokainen liikuntarele, minkä hän ostaa vaikka vain vapaa-ajan käyttöön, niin hän vähentää sen verotuksessa. Vaikeasti selitetty, mutta toivottavasti tajusit pointin. :)

[q]Astaroth:
Klubbari ei ota vastaan kuvia pelkkänä url:ina[/q]

Ottaa ainakin mulla - onko serverillä asetettu asiaankuuluvat lukuluvat?

(edit: onpas muuten hauska lausahdus "asiaankuuluvat lukuluvat" ... ... *hih*)

ksylitoliamidisulfarenteeteilla?

Mä kallistuisin kyllä ihan hammastahantuubin sisällä oleviin erillisiin putkiloihin edelleen...

[q]phanatic:
Keskipakoisvoiman ansiosta planeetat jatkaisivat suoraan eteenpäin ympyräradan sijasta, eli päätyisivät jonnekin hyvin kauas.
[/q]

Mikä vitun keskipakoisvoima?

Tuota olenkin ajatellut kun äijät lähtee sinne vaan muijien vuoksi!!

[q]alien:

1. Ja mitäs ihmettä sä tällä tarkoitat?

2. Luuletko, että poliisi = kenttäduunia tekevä sinipukuinen konstaapeli?

3. Mikä on oikea rikos ja mikä väärä?

4. Olitko kenties väsynyt, kun ton kirjoitit?

5. Vai etkö sä yksinkertaisesti vain tiedä mitään poliisin toiminnasta tässä yhteiskunnassa? :)

[muokattu 25.3.2004 13:43]
[/q]

1. Meitsi on aina yliväsynyt*hih*

2. Joo tiedän poliisin toiminnasta tässä yhteiskunnassa, mutta silti en arvosta heitä ollenkaan, pelkkiä paskalakkeja.

3. Oikeasta ja väärästä rikoksesta voitaisiin puhua vaikka vuosia. Periaatteessa kaikki lain vastainen on rikollista, mutta onko meillä liikaa lakeja ja keksittyjä rikoksia, mitkä periaatteessa sotiin ihmisen monien ihmisten perusluonnetta ja valinnanvapautta vastaan...

Mut ei tästä sen enempää.*piis*

miks aina hammasharja unohtuu?

[q]purrr-:
Entä jos sellaisia oikeasti haluaa? Paitsi ei tietenkään vatsahaavaa, stressiä, sydänkohtausta tai aikaisia hautajaisia...
[/q]

Mä oon valmis väittämään, että suurin osa ihmisistä opetetaan pienestä pitäen opetetaan haluamaan näitä asioita väitteillä siitä, että näin kuuluu elää jotta olisi käyttänyt elämänsä ”oikein.”

(...joka on IMO aivan perseestä ja siitä skidisti JustinSanen kanssa junassa pari päivää sit keskustelinkin.)

Mä oisin veikannu, että hammastahnatuubissakin on kaksi/useampia eri osastoja, jotka on jaettu erilleen... kun se tulee niin siistinä sieltä ulos, eikä ikinä ne värit sekoitu
Pitääkin joskus käytön jälkeen leikata tollanen tuubi halki...

[q]beatniqz:
ööö.... miksi kamikaze lentäjät käytti kypärää....?
[/q]

Se on koolin näkönen

O