Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

okei,pakko vähän lainata teijän tietoisuutta etten kelais liian pitkälle tai ainakaa väärään suuntaan,kiitän,kun se alkaa ni sitä ei voi pysäyttää mut suuntaa voi säätää,tai toivon niin*piis*

[q]kiiki:
eli tuota...
a. olet tappanut itsesi
b. rangaistukseksi siitä osavaltio tappaa sinut uudelleen?[/q]

Tai sit jos ei oma yritys jostain syystä onnistu niin Isoveli rankaisee hoitamalla homman loppuun saakka?
Ei voi käsittää.. Pitäis olla \'capital crime\' olla yhtä tyhmä kuin Jenkkilän lainsäätäjät.

Miten tietää et sipuli on mennyt pahaksi?

[q]JustinSane:
---
joku hymyilee ja tanssii yli 10min putkeen, ?psst, toi saleen vetää douppii?.
[/q]

päivän kohokohta oli kyl tämän tekstin lukeminen *nauraa vieläkin läpi kujien takaisin suohon mikkolan synkkyyteen*

mä oon turmeltunut ...

[q]Violette:
Jatkokysymys: miksi matemaattis-looginen päättelykyky tuottaa joillekin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia? (Esim. minulle *grr*) On tää vaan tylsää kun ei kaikessa voi olla hyvä
[/q]
Et ole ainoa lisäksi avaruudellinen hahmottamiskyky, vai mikä lienee, jäi kans periytymättä minulle

[q]Lene:
---
Saara:
J.R. Ewing.
---
Who's that?

---

Koskaan kuullutkaan tv-sarjasta Dallas?
[/q]

Oon mut oon sen verran junnu etten pienenä kattonu sellasii :DD

[q]Jonulih:
Minkä helvetin takia mun aivosoluja kuolee kun mä ryyppään?
[/q]

mä en ryyppää ja mulla kuolee kans niitä... epäreilua...

miks toffee on niin hyvää

ja taas pohdituttaa; kannattaako maksaa 80 benjihypystä? onko niin siistiä?

Ihanaa, kun joku on niin kiltti että jaksaa kirjoitella vastauksia toisten kysymyksiin... *sydän*

[q]Violette:
Ihanaa, kun joku on niin kiltti että jaksaa kirjoitella vastauksia toisten kysymyksiin... *sydän*
[/q]

Elämätön ennemminkin, eikä siinä ole mitään ihanaa.

Minkä helvetin takia mun aivosoluja kuolee kun mä ryyppään?

[q]Karvinen:
mistä saan ostettuu hämähäkkielokuvan? ei mitään spiderman leffaan vaan oikeista hämähäkeistä koskevan nauhan! kysyin stokkalta ja anttilasta...ei ollu ja ne yritti tyrkyttää spiderman leffaa monesti, mut enhän mä sitä halunnu.
[/q]

Arachnofobia?

mulle tää on enemmän siis sillee että ”über happy” hymy...
kun tää on semmonen perus hymy mikä mulla on...
ja on enemmän irvistis, niinq pakko iloinen...

joo jooo....

Sanoista on mielenkiintoista mutta hankalaa kiistellä - henk. koht. uskon että Jumala on puhdasta rakkautta, ja se oli se aikaansaava ”voima” jonka ansiosta maailmankaikkeus on luotu. Tämä ei ehkä ole loogista tahi filosofisen väittelyn sääntöjen mukaista, mutta näin sanon minä ja tämä on minun iki-oma (epä?)totuuteni.

[q]GoA:
Kannattaa vaan suoraan kysellä toiselta mikä tuntuu parhaalta, niin oppii nopsaa nuolemaan hyvin. *Vink* Tosi entäs sitten kun toinen ei enään keksi parannettavaa?
[/q]

Sitten improvisoidaan ja kuunnellaan äänitehosteita.

Jatkokysymys: miksi matemaattis-looginen päättelykyky tuottaa joillekin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia? (Esim. minulle *grr*) On tää vaan tylsää kun ei kaikessa voi olla hyvä

tarpeeks tyhmä?

[q]blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista ”kuppia” mihin se sulava mehu valuisi?
[/q]

No tietysti siksi, kun se mehu olis aina sun rinnuksilla, kun lipaisisit uudemman kerran!

mikä on kiksu?

O