Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

minä

[q]bates, 18.3.2008 09:01:
Hommaa iToner -softa, se hoitaa homman alusta loppuun saakka.. Tai sit tälleen esim:
Garageband -> Avaa haluamasi biisi -> Pätki sopivaksi -> Lähetä iTunesiin soittoääneksi -> Plugaa iPhone kiinni ja soittoäänet synkkautuu.
Erilaisii tapoja on vaiks kuinka, use the Google :)
[/q]

Puhut mäkki softasta. Se oliskin helppoa joo

Mulla kun on vaan tää wintoosa jossa mikään noista ei toimi

Yritin eilen koko päivän löytää jonkun softan joka vois converttaa --> m3r muotoon... Tai jotenkin toisin. Fuck it... Luovitin ja päätin säästää hermojani.

V*tun valehtelu, kusettaminen

Ku en osaa päättää mitään. Mikä musta tulee isona. Pingviini vai legoinsinööri.. nönnönnööö

Juopot, paskan jauhaminen, turhat/tyhjät/naurettavat puheet+lupaukset.

..toi älämölö noissa Kevinin seteissä. Toi mölinä pilaa kaiken ja kuulostaa aivan kamalalta Turpa kiinni.

Ihminen, joka vaikeuttaa mun elämää jatkuvasti sillä ettei osaa/jaksa lukea ja tehdä töitänsä.

[q]crissy, 30.3.2007 22:10:
sellanen "salamatkustaja" hengailee mukana
[/q]

Usko pois, kyllä se himo siitä hellittää.. himo- nyt mulla tuli taas jotain kaksimielistä päähän Noh pistetään kännin piikkiin

[q]plink, 10.4.2007 12:28:
Soneran asiakaspalveluun kannattaa käyttää sellaista kikkaa, että valitsee siinä soittaessa sen "uudet liittymät" -valinnan, niin sieltä vastataan sekunneissa tunnin sijasta. sitten vaan sanoo, että oho painoin väärää nappia, niin ne ohjaavat oikeaan mestaan.
[/q]

Eikös ne ohjaa siihen ihan samaan jonoon, missä muutkin jonottaa.. vai päästääkö ne jonon ohi niissä tapauksissa, missä on painettu väärää nappulaa?

[q]Sallakat, 10.4.2007 18:50:
sana uleeta.
[/q]

Heh, en siis ole ainoa ketä toi sana ärsyttää. Nyt se ärsyttää tuplasti ku muutenki vituttaa.

[q]wiwi, 6.8.2009 11:40:
Epäinformatiiviset työpaikkailmoitukset. Katselen aika ahkerasti molin sivuja ja voi helvetti, vähän yritystä nyt, työnantajat, jos haluatte oikeasti löytääkin jonkun sinne töihin! Parhaimmillaan ilmoituksessa on kuvailtu työtä yhdellä lauseella, johon siihenkin on saatu kirjoitusvirheitä. Ja sitten perään tietenkin maininta, ettei tiedusteluihin ehditä vastata. Eikä mua hyödytä tietää että kyseessä on osa-aikatyö jos ei tuntimääristä kerrota sen enempää.

Niin ja oma lukunsa ovat kaikki henkilöstövuokrausfirmat. En mä nyt jumalauta hae töitä, jollen edes tiedä mihin olen hakemassa! Etsin vakituista työpaikkaa, johon mielelläni sitoudun pitkäksi aikaa ja haluan todellakin tietää etukäteen mikä se paikka on.

Murhh!
[/q]

Olispa täälläkin Like-nappula.

Itsekin seurailen ihan mielenkiinnosta noita paikkoja ja yhden ja saman nimikkeen alle saattaa olla ahdettuna aika paljon kaikkia erilaisia hommia. Esimerkiksi markkinointiassistentti tarkoittaa Alexandrialla ajanvaraajaa ja jossain muualla työn luonteeseen kuuluu vaikka mitä, kuten projektien hallintaa, yhteydenpitoa sidosrymiin, kuvankäsittelyä jne jne.

Sitten jos kuvauksessa ei ole mitään, niin milläs siitä otat sitten selkoa, että kiinnstaako se sinua.

[q]hallucinogen, 12.10.2007 11:16:
Ei mulle ainakaan tullut paha mieli kun siirsin ne roskiin. Eipä ollut mun mielestä ees kovin kummosia korttejakaan ja kun ei kämppiskään niitä halunnut niin paperinkeräykseen joutivat.
[/q]

Kyl mulle vähän tulee paha mieli jos heitän vaan roskiin. Mä oon kato tämmönen herkkis kun sä taas tommonen sieluton paska :D

Puhelu 1:
"sjdknsk tässä hei" (anteeksi mitä)
"jkndkjng tässä hei" (siis kuka)
"hkjdsjf tässä hei, teille on kertynyt ilmaislehtiä, minkä lehden haluatte valita"
"tämä lehti on täysin ilmainen"
"mikäs pistetään tulemaan"
"ilmaiseksi saa, minkä nyt otatte"
"mikäs pistetään pakettiin"
"kannattaahan se ottaa, kun tämä on teille merkitty"
"ei muuta kuin valitsette lehden, jonka haluatte ilmaiseksi ja se on sillä selvä"

Kysyn, että mikä tää homma on, tuleeko lehdestä mitään kuluja.

"ei tule mitään kuluja, on täysin ilmainen, maksatte vaan pienen kuljetusmaksun, joka ei ole kuin skjfhjskadh viikossa...."

Joo heippa.

Puhelu 2:
"jskfkjs täältä jdskjd moi" (anteeksi mitä)
"jsdkfhks täältä jsjf moi, olisi hyvin tärkeä ilmoitus"
"saimme tiedotuksen, jossa kustantaja kertoi jaskhk sjdkasjdfk"
"kustantaja haluaa nyt antaa sinulle ilmaiseksi apulehden"
"tästä ei tule teille mitään kustannuksia ja tilaus katkeaa automaattisesti"
"kustantaja tarjoaa tämän"
"tämä ei maksa mitään, miksette ota"

NO SIKSI EN OTA KUN TEILLÄ MAKSAA SE KULJETUSMAKSU 40 EUROA, eikä mua kiinnosta tilata mitään!

"mikäs siinä tarjouksessa oli huonoa"

AI MIKÄ, no vittu kaikki.

Mä en tule ainakaan tilaamaan yhtään mitään tolla taktiikalla, et puhutaan mahdollisimman nopeasti, epäselvästi ja kierosti hehkuttaen jotain paskaa.

[q]tiiainen, 13.8.2008 14:42:
-Tultiinko pahaan aikaan? -Tulitte!
-Olitko nukkumassa? -Olin
-Voitasko antaa uudet lehdet? -Ei meillä niitä kukaan lue..
-Mitä mieltä oot kirkosta ja uskonnosta? -Erosin just kirkosta..
-Moni pitää raamattua vaikeaselkoisena..ja päläpälä

zzz

Jehovat*igor*
[/q]

Suosittelen sulle samaa tekstiä oveen kuin mullakin

http://irc-galleria.net/view.php?nick=StevenHoaks&image_id=87661446

[q]zaler, 16.5.2006 13:35:
---

Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta?

---

ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?
[/q]

sammaa mielt!!!

pitäis siivota tää kaatopaikka.. ei just nyt yhtään huvittais

Yksi vit*n rasittava ihminen...

[q]Baby-G, 29.6.2005 21:14:
teinit *kivatsulle**dissaa*
[/q]

Sanoo 19wee tyttö

[q]kanttarelli, 27.8.2005 08:45:
-clip-
[/q]

Onhan se "viel yks" biisi aina ihan mukava mutta toisaalta kun ajattelee väsynyttä henkilökuntaa niin ei olekkaan niin kivaa. Isossa paikassa 2-5baarimikkoa venaa silmät punaisena loppua, sama on pokien kanssa joita on ärsytetty väärillä papereilla ja kännisillä huuteluilla koko illan. Siivous aloitetaan myöhässä ja ravintolapäälikkö repii viimeisetkin harmaat hiuksensa päästään... Onko toi kiusaaminen tosiaan sen arvoista että sais muutamalle kymmenelle ihmiselle kivan olon muutamaksi minuutiksi siitä viimeisestä hurmiosta?

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O