Mikä ärsyttää?
se et sivustojen taustat häviää välillä.. eli tausta on valkonen ja tekstit sinisellä ja muutenki päin persettä!!
[q]nomic, 15.10.2007 21:55:
Duunikaverit jotka ei osaa tehdä muuta kuin istua ja valittavat, kun niitä pyytää auttamaan.
VITTU NYLJEN NE JA RIPUSTAN SEINÄLLE!!!
!!!
[/q]
Sanoo hoitavansa asian, mut ei kumminkaan hoida
VOI HELVETINPERKELEENSAATANA oon kahden tunnin yöunien jälkeen hinautunut krapulassa Tampereelle vaan todetakseni, ETTÄ OON [size=15]VIIKON MYÖHÄSSÄ[/size] AAAAAAAARRRRGGGHHH
ei oo hävettänyt näin paljoa ehkä ikinä.
paljon paljon rumia sanoja tähän.
Ihme ja kyllä, melkein kaikki taas kerran. työ, muija, työkaverit (osa ainakin), kaikki... Ja se varsinkin kun ei voi saada sitä mitä haluaa. Viddu ku ei osaa olla ikinä tyytyväinen siihen mitä on, vaan on pakko saada se mitä muilla on, ihanku se olis jotenkin parempaa. Ei voi tietää, vaiks oliskin. Liikaa taas tulee mietittyy kaikkii. Pien lobotomia olis paikallaan.
Ärsyttää kun työkaveri on TAAS saikulla, se just viime viikolla oli pari päivää. Ja jonku FLUNSSAN takia *kissatappelu*! Aargh, eihän siinä muuta mut kaikki sen paska kaatuu meidän niskaan.
[q]Freja, 28.12.2007 18:15:
Etsitään täysi-ikäistä, rentoa ja mukavaa matkaseuraa Etelän lämpöön SITTEN JOSKUS. Ei hiihtolomalla, ei syyslomalla. Kesä-heinä-elokuussa ei ole järkeä lähteä. Jos ei muina aikoina sovi, ni si ei vaan sovi.
[/q]
Läheks mun kanssa Azoreille?
Tämä ainainen paska ilma , vittu että vituttaa ku aina sataa jotain paskaa taivaalta*grr**grr*
*toktok* yksi mies.
Ihmiset jotka puuttuvat asioihin joista ei tiedä yhtikäs mitään.
[q]Dacey, 10.2.2008 00:58:
Varmaa aamulla saa kaivaa neulaa ja lankaa. Ei mikään kenkä voi tuntua hyvältä tollasen palleron kanssa. *toktok*
[/q]
neulan mä ymmärrän mutta tota lankaa en
Liian moni asia.
Kun klubitus syö viestejä.
Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.
Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.
Työpaikka-arvauskeskuksen päivystävä lääkäritär ei voi kirjoittaa lääkärintodistusta tän päivän käynnistä, pitää muistaa pyytää se itse huomenna oikealta lääkäriltä, jolle se varas ajan huomiseksi.
Se nainen on muutenkin epäilyttävä. Kun tulee huoneeseen sisään se kysyy, et mikä vaivaa? Ei tee mitään elettäkään tutkiakseen vaivaa (ei kuuntele keuhkoja yms). Huomenna kyl kysyn siltä oikealta lääkäriltä et onko toi akka tosissaan.
On se hienoa :E.
hikka
moon lihonu :(
Unohin että viime lauantaina ois ollu roni sizen keikka mihin ois ollu vapaalibut :F
Tuo etusivun nokia musiikkikauppa mainos...
Idiootit, jotka tulee tanssilattialle punaviinilasin kanssa. Nyt sitten vaatteet haisee mukavalle...
Päässä soiva Wham - Last Christmas