Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tietokonevirus

Sukuloiset joita kai myös sukulaisiksi kutsutaan*dissaa**grr*

[q]Zapa, 5.7.2007 09:23:
---
domi, 5.7.2007 09:08:
Nää pienet +25 -helteet.

---

Älä vaan valita talvella näistä pienistä -25 pakkasista sitten.
[/q]
No on toiki, et jos kuuma ei kelpaa ni ei saa sitten valittaa kylmästäkään o_O Kyl mun mielestä yli 20 astetta nollasta kumpaan tahansa suuntaan ku menee ni rupee olee nihkeetä.

duunit vi-tut-taa :(

Herää aamulla, ajaa töihin ja sit ne ilmoittaa että tänään ei oo mitään. Aikainen herätys ja 110km ihan turhaan. Ja netti ei toiminu äsken.

Mut päivän :) ois sit vapaapäivä ja hieno sää ulkona.

[q]_RixU_, 27.7.2007 09:06:
Töykeet ihmiset saatana! *grr**dissaa**kissatappelu**toktok**släp*
[/q]

No kyllä Oon varmaan tästä jo täällä sanonutkin... Aiemmin mua ärsytti hyvin harvoin yhtään mikään, mutta "näin vanhemmiten" tuntuu ärsytyksen aiheita tulevan useamminkin, ja niistä suurin osa tulee ihmisistä jotka ei vaan osaa ottaa muita huomioon. Autoilija joka laittaa vilkun päälle vasta ihan viime hetkellä, teiniporukka joka kävelee vastaan antamatta tietä, hidastelijat ja pysähtelijät kiireisellä väylällä... En mä itsekään aina parhaalla mahdollisella tuulella ole kun kaupungin kautta oon kotiin tulossa, mutta koitan aina tehdä asiat niin että se on kaikille käytännöllisintä ja helpointa.

Ja itse asiassa pakko kyllä sanoa että se kanssa ärsyttää kun äidit on lastenvaunujen kanssa ratikalla tai junalla liikenteessä ja tarvivat apua sen nostamisen kanssa. Ensireaktio on et "matkustakaa sellaisella vekottimella mihin pääsette itsekin tai ottakaa joku mukaan auttamaan!" - mut eihän niillä tietenkään ole siihen useimmiten mahdollisuutta. Usein sieltä tulee vaan sellaista asennetta että 'no on se nyt kumma kun et tullut auttamaan nopeammin!'. Ikäänkuin se olisi automaattista ja itsestäänselvää, eikä palvelus minkä toinen tekee sinun hyväksesi. Se kiitoskin mikä sieltä tulee on usein ihan yhtä tyhjän kanssa koska se tulee rutiinilla, automaationa, ilman tunnetta. Lähinnä sanaksi muotoiltu hengähdys alas istuutuessa jolla vältetään ikävä tilanne joka tulisi jos ei kiittäisi. "Joo, ei täs mitään, mä nyt nyrjäytin tossa selkäni ja näköjään ruokakassi levis tohon lattialle ku tulin auttamaan, mut tottakai pitää toista auttaa, ei tarvi kiittää!"

Pfiuh, olin näköjään pidätelly tuota jonnii aikaa

Lomalla flunssassa *grr*, no onhan tämäkin eräänlainen tapa viettää sitä.

Päivässä on liian vähän tunteja, ja mää en saa ikinä yhtä kurssia enempää suoritettua kerrallaan(no ehkä kahta), olenkohan oikealla alalla?

vituttaa ku ihmiset ei ymmärrä..

[q]Taskupeikko, 4.12.2007 16:50:
Isännöitsijä.
[/q]

Eiks lämpee?

Eilinen "venyttely"-tunti

Oon jo monta viikkoo käyny tiistaisin venyttelemässä ja sen tunnin jälkeen on aina tosi hyvä, levännyt, ryhdikäs ja liikkuva olo. Eilen meillä oli kuitenkin tuuraaja pitämässä tuntia ja siellä tehtiin yhteensä noin kolme oikeeta venytystä, ja koko tunti oli oikeestaan vaan jotain ihme huitomista. Alko vaan päätä särkeä ja ärsyttää. Tunti, jonka olin ajatellu käyttää omaa hyvinvointiani edistämään, meni totaalisesti hukkaan ja päinvastaiseen tarkoitukseen.

Ärsytystä tietysti vielä lisäs se, että oli odottanu ihania syviä venytyksiä ja rentoutumista enkä saanu ollenkaa sitä mitä olin tilannu. Ja nyt mun särkee hartioita ja niskaan ja tietysti myös päätä. Jos oisin arvannu että koko tunti ois niin turha, oisin lähteny kesken pois, mutta kun se tyyppi sanoi että tehdään semmoinen kokonaisvaltainen venytys. Ja V***t

vitun sossu vetää seuraavankin kuukauden päivärahat välistä vittu ja ollaan sitten taas muna kädessä seuraavat 5 viikkoa. pyytävät vielä tapaamiselle johon pitäisi viedä toimeentulotukihakemus ja vittuako sillä teette kun koko ajan mun rahoja haluatte

imekää kyrpää

Räkättirastaat, perkele! Ihan pakko huutaa kolmen aikaan yöllä noin tunti putkeen ja just mun makuuhuoneen ikkunan takana
Ostan lutkun.

[q]sapeli, 23.3.2009 13:20:
---
Mä luulen et ongelma on just siinä et pää on kuin kovalevy - sinne tulee koko ajan lisää tavaraa ja loppujen lopuks jotain vanhoja tiedostoja on mahdoton löytää tai ne on korruptoituneita, ja sit päätä pitäis defragmentoida koko ajan (aka. muistella menneitä), mutta jos sitä ei tee niin jumittuu vaan pahemmin.
[/q]
Pitäis varmaan palauttaa tehdasasetukset, kun on tainnu mennä bitti vinoon..
Mutta back-up ensin!

kun hioo yhtä saundia synassa kolme varttia kohdalleen hyvin tuloksin, ja onnistuu resetoimaan asetukset. vapautin raivoni

[q]Mark, 31.7.2008 12:53:
joo liityn jonon jatkeeks. Ärsyttää ihmiset ketkä valittaa siitä ku aurinko paistaa sen 10 pvää vuodessa.. Muuttakaa sit vittu pohjoisnavalle jos ei kelpaa. Täällä muutenkaan ihmisrotu pärjäis ilman vaatteita (=ei ole luonnonmukainen elinpaikka), joten pffffft vaan.
[/q]
sama. mun puolesta sais olla 20 astetta lisää :D itse tuli vietettyä viisi kesää rasvakeittimen ja grillin ääressä, jolloin työlämpötilat olivat parhaimmillan lähes 50 astetta, että nämä ole kyllä vielä mitään kuumaa nähneetkään

viikon päästä onkin sitten parhaimmillaan alle 15 astetta pahimpien ennustusten mukaan, kun sateet taas alkaa ja syksy tulee ja hurrikaanit ja lunta ja paskaa. kesti sitä kesää sitten sen viikon. consider yourself winner :(

Minä. Olen saamaton nahjus.

Rikoin puhelimen eilen....taas.
Se hörppäs aurinkorasvaa kun se levis laukkuun, eikä tuo malli muutenkaan kestä juuri pisaraakaan nestettä (tähän hajosi myös edellinen luuri, oli jostain saanut kosteutta sisälleen ja tilttasi). Malli siis Nokian N76. Nyt sitte käytössä tommonen joku XpressMusic-luuri, kauheen jäykkä käyttää

[q]alek szahala, 16.2.2009 16:29:
Tää saatanan pakkoruotsi. Sanaakaan en oo tarvinnu, mutta silti joutuu näitä perkeleen kurssejä käymään joka koulussa.
[/q]
itse pitäisi pyrkiä kouluun tänä vuonna, ja mahdollinen ruotsikaan ei vituta niin paljoa, kuin se, että todennäköisesti edessä on tuskallista matematiikan kertaamista. yhtään kertaa ei ole ollut tilannetta, jossa mulle olisi ollut todellakin konkreettista hyötyä siitä, että tiedän mikä on joku vitun hypotenuusa

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O