Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Vitun duuni

no miehet.

[q]Taika, 1.12.2006 11:26:

niin ja ne, jotka soittavat keskeltä meluista katua (tai vaihtoehtoisesti samalla kun juoksevat bussiin) ja valittavat tänne kuinka huono linja meillä on.

[/q]

Just tää! Meille soittaa ihmiset ajanvaraukseen ja sit kun kerrot niille milloin se aika ois, niin ne on et ei mulla oo nyt kynää kun ajan autoo

No onneks tänään on perjantai eikä tarvii miettii

Itteni just ny

Joulu.

Meni viikonlopun suunnitelmat näköjään kokonaan uudestaan mietittäviksi.. *igor**hmph*

[q]Taskupeikko, 23.1.2007 14:14:
---
Rubicon, 23.1.2007 14:06:
Onko ihan pakko mennä töihin jos ei oikeesti haluu?

---

Mä mietin tässä ihan samaa.
[/q]

Lähetään mielummin sidukalle.

Se ettei ajanvaraus ala klo 8.00 vaikka niin on sanottu :E tahtoo takas nukkumaan :E.

kaikki

Tää flunssan tai influenssan jatko-osa vois jo mennä ohi Nenä ei kestä enää yhtään kulutusta ja hankausta

Toista viikkoa kipeenä ja muutenkin kaikki on niin stanan yhdentekevää.

[q]Elmiira, 18.3.2007 05:31:
Tällä hetkellä ihan kaikki
[/q]

Second that. Kaikki on vaa ihan sieltä itestään.. Mikää taaskaa huvita ja pitäs koululla istua taas seuraavat x tuntia tehden "tärkeitä ja hyödyllisiä" asioita. Ei vaa nappaa.. Tulis jo kesä.

Omaehtoisen työpajakoulutuksen opetussuunnitelma perustuu sille, että me opiskelijat saadaan tehdä kokeiluja ja tuotteita omaan käyttöön. Opettajat neuvovat tarvittaessa, esittelevät uusia tekniikoita ja pyrkivät arvioimaan tuotteita. Miksi mun nyt yhtäkkiä sit pitäiskin tehdä pääkallokuvioisen tilkkutyynynpäällisen sijaan pastellinsävyisiä tilkkupalloja, kun mulla ei just satu olemaan vauvaa, koiraa tai yliherkkää jalkapalloilijaa sellaista tarvitsemaan? Perkele.

koita nyt sit tehdä ryhmätyöt, ku ei oo kaikki ryhmänjäsenet paikalla.*senkin*

Oharit.

[q]purrfect,

Onko tämä nyt varmasti oikealla alueella, offtopicia vai päivän :)
[/q]

No mua ei nyt vittu kiinnosta.

Löydettiin just hyvä matka, mutta on niin perkeleen huonoon aikaan *grr*. Israel olis kutsunut, mutta eipä taida nyt kutsua ellei saa jotenkin työharjotteluun järkättyä pari viikkoa lomaa tai jos sitä vois vaikka joululomalla tehdä pari ylimäärästä viikkoa. Huoh. Just niin mun tuuria.

Mua kiinnostaa lähteä kohta haastattelemaan jotain viittä otusta, josko ne pääsis meille duuniin.
kyllä [ ]
ei [x]

Väsymys ja raha-stressi. Joka helpottuu heti ku tää kuukaus on ohi!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O