Mikä ärsyttää?
Vähä kaikki Pieleen menneet suunnitelmat, tän kämpän tajuton kylmyys,oma terveydentila, kaiken lisäks en pääse salillekaan varmaa pitkään aikaan
Kaiken lisäks oon pian kattonu kaikki Houset ja Näkijät, mitäs si katon?
en kehtaa ees sanoo.
Joskus on vain päiviä, kun pienetkin (ja eritoten ne suuret) äänet ärsyttää ihan hemmetisti.
Hälinäahistus ei oo laskenut. Vielä 1,5 tuntia. Onneks tunnin päästä luulis hiljenevän jo.
Meil ei oo vieläkään uutta äänikorttia täs konees eikä voi kuunnella yhtää musiikkia
Tekis mieli avautuu mut mikä tekee siitä nii vaikeeta ettei vaan pysty? Ärh!!!
[size=7]Tänään on ihan selvästi mikä ärsyttää-päivä.[/size]
Vois tosiaan lähtee ulos tuulettuun ja kuvaileen abeja. Siinä ainaki rentoutuis
[q]domi, 9.1.2009 09:19:
[size=28]TIETOENATOR[/size]
[/q]
Se on vain pelkkä Tieto.
:D
Tyyppi, joka lyttää kaikki kehitysideat ja huomiot joidenkin tyyppien vajaasta tietotaidosta ja pyynnöt niiden kehittämiseen.
Epäoikeudenmukaisuus.
Tasavertaisen kohtelun puuttuminen.
Toisten suosiminen, toisten suosimattomuus.
ARGH!!!!!
Rupes ärsyttään kaikki. Suunnitelmien peruuntumiset sun muut.
Lähen kyl pian kotiin, kun on jo kolme tuntii plussaa kasassa. Pääsen ainakin ajoissa kotiin kitisemään.
Nää keuhkot, tää yskä.
Noh, ny o illal lääkäri, toivon vaa et joku viittis TUTKIA et onko mus jotai vikaa, eikä vaa kattoo mun naamaa ja sanoo "se o virus, ei oo mitään vakavaa, kokeile höyryhengitystä"
Toiveissa olis, et täl kertaa se ees kattois mun kurkkuun ja kuuntelis keuhkot.
Tuli nähtyä viikonloppuna ihan huisin hauska musavideo, missä oli tehtyä kaiken maailman källejä kännissä sammuneille tyypeille. Tässä on ärsyttävää se, et ei tullu laitettua ylös esittäjää saatikka biisin nimeä, enkä nyt muista tietenkää kumpaakaan *grr**igor*
Minä ja tekniikka.
Tää olo. Miks en vaan vois olla jo terve?
Ipanat (ja muutkin ihmiset, mutta tällä kertaa kyseessä oli n.20 hengen ipanalauma), jotka luulevat, että juna lähtee ilman heitä jos he eivät heti ensimmäisenä tunge sisään vaikka ihmiset ovat vielä tulossa ulos.
VOIS NYT SAATANA PÄÄSTÄÄ ENSIN POISJÄÄVÄT IHMISET POIS JUNASTA ENNENKUIN PITÄÄ RUNNOA SIIHEN HELVETIN JUNAAN VITTU
Muuttaminen.
[q]sapeli, 13.11.2005 19:34:
Mun käsittääkseni oli kyl tiedossa että Tarja jättäisi yhtyeen seuraavan levyn jälkeen tjsp, mutta naurettavaks ton koko jutun teki se mediasirkus minkä se on pistänyt pystyyn - ne "kyyneleet" siinä televisioidussa haastattelussa oli TOSI aitoja, ja sit lööpit: "en syö, en nuku"...
[/q]
"Anteeksi voin antaa, mutta ikinä en unohda!" Oh Please.*pier*
[q]Hyzenthlay, 30.10.2006 16:53:
Hahah, mä niin repeilin, kun kattelin tota ohjelmaa eilen ekaa kertaa
[/q]
Mä katoin kans, ja meinasin repiä hiukseni ja joo, täytyy kattoo ens kerrallakin
Hukkasin eilen avaimeni. Käväsin kaupas, ja kun tulin, muistan laittaneeni ne eteisen vaatekaapin nuppiin roikkuun, josta ne yleensä kyl tippuu lattialle. No, eipä ollu niitä kummassakaan paikassa aamulla, enkä tajua missä ne olis.
Meni sitte siis päivän suunnitelmat uusiks, ku joutuu säätään noide avainten kaa kun lähin töihin ilman niitä.
juuri tällä hetkellä eksä ja sen idioottimainen toiminta, voi kyllä et muuten vituttaakin.
Muistin taas miksi olen kulkenut vain taksilla kotiin kun olen baarista lähtenyt.
vois pitää taas 4 vuoden tauon ku seuraavan kerran mennää yöbussilla. Vähintään.
Itseasias en kyl mee enää ikinä.
[q]Haitok, 20.5.2007 01:54:
---
Freja, 20.5.2007 01:49:
Ruåtsin kieli ihan joka puolella.
---
rannikon saa poistaa suomesta
[/q]
:DDDDDDDDD