Mikä ärsyttää?
Duunikaveri oli tehny hätäseen kolme juttua neljästä (mä tein sen yhden), ja jättänyt alennukset pois.
(itehän siis älykkäänä ihmisenä osasin katsoa toimintaohjeista että mitä alennuksia pitää antaa ja mihin *plur*)
Äsken mun puhelin soi ja multa kysyttiin et onko muutkin tehty ja annettu alennukset kun kuittasin vaa yhen tehdyks. Katoin kuka oli tehny kolme muuta, ja lupasin soittajalle että menen neuvomaan duunikaveria laittamaan alennukset oikeisiin kohtiin, koska ne puuttuivat sieltä ja että hän kuittaa sitten kun on asiat tehnyt (hänen oli pitänyt jo aikasemmin kuitata soittajalle, mut ei sitäkään ollut tehnyt)..
Noh, minä menen neuvomaan parhaani mukaan ja sen miten osaan. En sitten osannut enää tehtyä tilausta muuttaa alennusprosentin puolelta, joten pyysin toista duunikaveria auttamaan. Sanoin vielä tälle mokanneelle tyypille, että tee ne ja kuittaa sitten tälle tyypille, koska hän oli kuittauksen pyytänyt.
SIT SE VITUN URPO RUPEE NILLITTÄÄN MULLE ETTÄ HÄNELLLÄ ON MUUTENKIN NIIN PALJON TÖITÄ JA ININÄÄ ININÄÄ NNNNGH ARRRGH!
Voi vittu, jos tyyppi on ne tehnyt ja myös mokannut, niin saakoot ite ne korjatakin! Ne kuuluvat hänen töihinsä!
Nielin raivoni ja sanoin tyynesti että "kuittaa sitten tolle tyypille" ja kävelin pois.
Ja ny se viel tuola huutelee et "OLIKS SE NII JA NII MONTA PROSENTTIA JA MITÄ MUUTA"
VOI VITTU KATO SIELTÄ SAATANAN TOIMINTAOHJEISTA MÄ EN ENÄÄ MUISTA SIIRRYIN JO SEURAAVAAN TEHTÄVÄÄN HELEVETTI
[q]Lyylikki, 25.3.2008 12:32:
---
Freja, 25.3.2008 12:21:
Se, kun kaikki työkaverit eivät noudata (useista sanomisista huolimatta) yhteisiä pelisääntöjämme.
---
Toi on kyllä niin vitun rasittavaa.
Sitten jos yrittää ehdottaa jotakin "uudistusta" systeemiin, josta sulle itsellesi olisi älyttömästi hyötyä ja joka ei toiselta vaadi yhtään sen enempää työtä, niin vastaus on joko "Ei käy" tai "Käy", mutta silti jatketaan vanhalla systeemillä.
Toki vanhasta poisoppiminen on vaikeaa, mutta jos asiasta ei nähdä olevan suoraa hyötyä itselle, niin se tuntuu olevan lähes mahdotonta.
[/q]
Nojoo, mut varsinkin ku meil lähtee niinkin pienestä asiasta pieleen, et kun on lounasajat, ni ei saa mennä röökille, mut jotkut vaan menee.
onhan noit toki muitakin, mut toi vaan yks. Ja noinkin pieni sääntö, eikä pystytä noudattaan, mul ei vaan jaksa löytyy enää ymmärrystä sille. varsinkin, kun kyse on maksimissaan 1,5 tunnista että oma tauko alkaisi.
Se, että mun puhelin soi puoli kuusi aamulla ja siellä soittaa joku niin vitun idiootti ihminen, jolla meni hetken hyvin mut näköjään taas "vähä" päässy repsahtaan elämä ja jumalauta oikeesti, helevetti asiat ei oo muuttunu mihkään.
Ärsytti nii paljo et sanoin kaikki mitä mieleen tuli, ja helpotti iha hemmetisti.
Mut eniten ärsyttää se, et tyyppi soittaa tossa mielentilassa, ei oo mitään uutta asiaa ja sitten mä en vois olla yhtään loukkaantunu tai raivoissani tai pahalla mielellä ja ARGH, hitto perkele jättäis jo mut rauhaan jos ei oo mitään järkevää sanottavaa.
Grr.
[q]Verano, 8.11.2007 09:56:
---
Freja, 8.11.2007 08:40:
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä
---
Mä muistin! :D Tuli jopa meikattua, normisti ei töihin oikein ehdi, kun oon niin aamutorkku.
[/q]
Onneks duunikaveril on meikit mukana :D
[q]Freja, 30.8.2007 16:22:
Ei noi ees kuulu mun "pisteeseen", mut pari tyyppiä, jotka ei tee töitä :( jos on merkitty puol viiden vuoro, niin pitäis tehdäkin niitä töitä siihen puol viiteen asti eikä lopettaa vähä yli neljä Aion kyl viel joku päivä avautua jollekin, koska toisten tekemättömyys tuottaa toisille sitten enemmän töitä.
[/q]
Sama ärsyttää vieläkin. Yhellä sovittu tauko, neljä muuta paikalla, joista yks vaa tekee tunnollisesti työnsä, eikä kukaan puutu tohon meininkiin
Käy sääliks.
naiset!
[q]Cjet, 22.7.2006 22:47:
No mut yleensä näen kyl melkein heti ihmisen läpi. Paskaako niitä ihmisiä sen enempiä katselemaan siis. Hehee..
[/q]
Mäkin haluisin oppii ton läpinäkemisen jalon taidon Mut hyvä asenne sulla ainakin on, ja sen mäkin osaan lähes yhtä hyvin
Se, että mun tarvis ottaa mahdollisimman vähän vaatteita yms matkalle mukaan, mut silti mä löydän hirveen kasan toppeja jotka "on pakko ottaa mukaan"
[q]Avernian, 2.8.2007 20:18:
Se, ettei vastata viesteihin, itse asiassa.
Niitä on se toinen saanut kuitenkin rauhassa miettiä ja pohdiskella ja keksiä parhaan mahdollisen vastauksen. Ja sitten on päättänyt ihan täysin vaan ignorata mut täysin.
[/q]
Mä pohdin samaa, ja se o kyl ärsyttävämpää. Soitto on sellane, ettei ikinä tiiä mitä asiaa toisella on. Kun viestin saa/lukee, sen asian tietää.
[q]sapeli, 29.7.2007 13:23:
Ja itse asiassa pakko kyllä sanoa että se kanssa ärsyttää kun äidit on lastenvaunujen kanssa ratikalla tai junalla liikenteessä ja tarvivat apua sen nostamisen kanssa. [/q]
Mä sain vuosi sitte yheltä mammalta palautetta kun en auttanut häntä vaunujen nostossa. En kai ollu tarpeeks kohtelias tai avulias, vaikka ämmä näki ihan hyvin et mun kädessä oli tuki (jännetupentulehdus/tenniskyynärpää/mikälie silloin vaivasi). Vittu mä rupee terveyttäni vaarantaan sun vaunujes takia, ku vittu junassa oli monta muutakin joka pystyi auttaan (ja joku vanhempi mies siinä sitten auttoikin, ilman mitää mulkaisuja muhun päin).
Perkele. Saavat viel ilmaseks matkustaa julkisilla
Kun joku soittaa numerolla, mutta ei jätä viestiä kun en vastaa (oon ollu jo nukkumas). Tietoja ei löydy 0100100sta, ja ny si en vaa tiiä et kuka mulle on soittanu.
Se on ärsyttävää. Aina pitäis jättää joku viesti jos soittaa numeroon et kuka soitti ja miks vituttaa tällane piinaava epätietoisuus, ja si viel ku kello on vasta nii vähän etten voi soittaa sinne takasinkaan
Kun tää mun tärkein järjestelmä ei toimi. Koko päivä mennyt hukkaan, en voi tehdä mitään = en tee mitään muuta kuin surffailen, ja ny si pelkään et joku aattelee etten tee töitä. no en teekään, mutta syystä :/
[q]Jocular, 15.7.2007 01:37:
Ruoka, jonka tilasin, ei pitänyt olla tulista. Noh, ensitöikseni sain kaapia pihvin päältä pari senttiä pois erittäin vahvoja jalapeenosiipaleita. Pihviä sahatessani mietin miten sitkeä 20 euron pihvi voi olla.. Sitkeää, tuntui kuin olisi syönyt 200grammaa jänteitä. Puolet pihvistä jäi syömättä sen jalapeenotulisuuden ja sitkeyden vuoksi..[/q]
Kysymys kuuluu, kerroitko tarjoilijalle missään vaiheessa, että pihvisi on aivan liian sitkeää? (ja btw mikä pihvi oli kyseessä?)
[q]Mellu-, 17.7.2007 14:42:
prkl jonkusortin kielimuuri taas oli treeniaikojen infot menny väärin mulle päi ja olin sit aamulla 7.30 turhaa hallilla hoo moilasena et missä' kaikki muut on. kysyin eilen illalla et monelta AAMU harkat on ja ne oli ymmärtäny sit vissiin että "huomiset" ja vastannu vaa tyyliin 7.30 ja sielä ja sielä .. huoh.. ihanaa ku ei ymmärrä toisiaan viel :( oli kiva herää turhaa ihan vitun aikasin
[/q]
Morgen- sana *sydän*
[q]Anata, 30.6.2007 18:31:
---
Freja, 30.6.2007 18:25:
---
Anata, 29.6.2007 21:38:
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.
---
Eipä näytä vaikuttavan juu :D
---
Menneet vaikuttaa vielä,mutta onneksi niistäkin asioista pääsee yli.*vink*
[/q]
Jeah, mut toi oli vaa nii hauskasti sanottu. Mikä ärsyttää? -eksä, mut onneks se ei enää vaikuta mun elämään. Ymmärrän kyl ärsyttävät eksät, mut toi oli silti hauska Mut kuten sanoit, onneks niistäkin pääsee yli.
Oma mokani - en ollut ruksinu a- tai b-vaihtoehtoa verokortissani, joten nyt kärsin siitä.
"Et ole tuohon verokorttiisi laittanut mitään rastia B-kohtaan, joka tarkoittaa, että vero otetaan perus%:n mukaan rajatuloon asti ja ylimenevältä osalta lisä%.Jos sitä rastia ei ole, pitää käyttää A-vaihtoehtoa, joka on se kumulatiivinen ja käyttää veropäiviä.
Lopputilin laskentaan ei voi käyttää veropäiviä, A-vaihtoehdolla menee lopputilistä aina lisä%:n vero."
Huoh. Mun pitäis ihan selvästi pureutuu enemmän näihin veroasioihin ja muihin palkkajuttuihin.
Vittu ku vituttaa.
[size=7]edellises firmas kun palkanlaskija sanoi että hän käyttää automaattisesti b-vaihtoehtoa, joka oli se yksi summa, koska ravintola-alalla ei voi olla noita "päivässä, viikossa ja kuukaudessa"-juttuja, koska tulot heittelee niin paljon. Vittu ku oon tyhmä.[/size]
Työkaverit, tää olotila, tää terveystila ja nää asiakkaat!
JEE!
tarvis jokku sellaset kuulokkeet, ettei kuulis yhtään ulkopuolisia hälinöitä ja ääniä, jotka häiritsee mua suuresti.
Minulla oli lempipaita. Mutta jos se on pilalla jonkun muun kuin itseni toimesta niin kyllä suoraasanottuna vituttaa. Emmä paljoo vaatteita ostele, mutta jos olen juuri jotain ostanut ja käyttökerran jälkeen se on pilalla niin ei oo kivaa.
Mua vituttaa toi palkka-asia nyt ihan hemmetin paljon, ehkä jo ihan hemmetin liikaa. Onko tää ny stana kiitos niistä hemmetin ahertamisista ja ylitöistä mitä olen tehnyt? Mä tiesin, et toi oli paska firma, mut en tienny et ny noin paska
Semmoset saatanan ihmiset joilla on hirvee pätemisen tarve, jotka ihan väkisin haluu että minä ja muut tunnemme itsemme täysin nolliksi että he voisivat pönkittää itsetuntoaan paremmuudellaan. Miksi ei voisi vain kannustaa toista ja vaihtaa osaamisiaan ja taitojaan, keskustella järkevästi ilman että mollaisi muita kaikilla mahdollisilla tavoilla. Joillain nyt on rahaa vain hieman vähemmän, ja vaikka mun työ on paskaa ehkä sillon tällön niin ei mun tarvitte kuunnella ja ottaa sitä paskaa niskaan, mä tuun toimeen näillä rahoilla mitä mä ansaitsen, ja ostan sillon tällöin jotain suurempia ostoksia, mut onko viddu pakko vapaa-ajallakin kuunnella sitä pätemistä? Mihin on kadonnut toisen arvostus ja kunnioitus sitä kohtaan, mitä hän tekee? Ja se mikä on parasta sinulle, ei ehkä ole parasta minulle. Etkö nyt saatana jo tajua että ihmiset ovat erilaisia?!
arrrgrgrhrgrhgrääh. Sormet vaan takoivat näppäimiä, tuloksena sekava tilitys. Helpotti.