Mikä ärsyttää?
[q]hallucinogen, 28.12.2007 19:30:
Ei vaan aviovelvollisuus on sovintoseksiä sen jälkeen kun oot heittänyt mut haiden ruuaksi ja tuonut lasaretin kautta takaisin hotellille niin sitten sovitaan asiat vällyjen välissä
[/q]
Ei se tulis toimiin, mä oon prinsessa, mä en jakele :D
[q]W., 6.9.2007 16:09:
Miehet.
Joko ne on sellasia urpoja joista ei koskaa kuulu mitään tai sit ne on tollasia ihme iilimatoja jotka parin päivän jälkeen pamauttaa "MÄ RAKASTAN SUA."*grr*
Missä on ne kultasen keskitien kulkijat jotka osais ottaa huomioon sen toisen mut antais silti tilaa hengittää??
Ihme olentoja.
[/q]
AAHHAHA
tää sai mut nii repeen nauruun. Ei helevetti :D
Piti hakee viel tuolt "mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen/naiseen"-topikista mun joku postaus:
[q]Freja:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"
yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
[/q]
[q]mayah, 6.2.2007 15:06:
---
LooPy, 6.2.2007 13:23:
Tää noin kaksi viikkoa kestänyt räkätauti vaikuttaa myös korviin. Vasemmassa korvassa on joku outo paineentasaushäiriö.
Ehkä se nyt lähtee paranemaan kun vihdoin sai antibioottikuurin tuohon.
---
SAMIS!!
T: 16 päivää flunssaa takana, herraties miten monta edessä ja just tulin lääkäristä näyttämästä vasenta korvaani ja sain antibiootit.
[/q]
Melkeen samis.
T: Widdu mä kiroan jos mullakin kestää tää viel noin kauan tai kauemmin
[q]domi, 19.1.2009 18:32:
Se että eräs ei kuunnellut taaskaan mitä ajoin takaa.
[/q]
Tää ei sit ollu minä. Eihän?
:D
Tää saatanan kämppä on ihan helevetin kylmä! Mä en vaa yksinkertaisesti tarkene täällä edes ohuella pitkähihasella, vaan fleecehupparilla on sopiva. mul o karvatossut jalassa ja huopa sylissä ettei jalat jäädy. Näpit on nii kylmät et niihin sattuu / kaikki voimaa vaativat työt saa unohtaa koska ei vaan pysty tän kylmyyden takia.
Hmmmmh ja kaiken lisäks vasen käsi kramppaa jälleen.. Joka ei oo myöskään yhtään kivaa. Vetää sormia sillee oudosti taaksepäin, ja nimetön, keskisormi ja vähän etusormikin on ns toimintakyvyttömiä - ei oikeen tuntoo eikä motoriikka vaa toimi. Voi vittujes.
Tuntuu et oon taas yhen kollegan kaa kahestaa täs hemmetin toimistossa töissä. Meidän ei ees pitäis tehä niitä töitä mitä täl hetkel tehään, eli ollaan tuuraajia - mut silti me ollaan ainoita keille jutut kasaantuu koko ajan. Hyvä jos hengähtää ehtii, muut ramppaa vaa röökillä ja puhuu viikonlopun hoidoistaan ja darroistaan ja känneistään ja iha sama vittu mistä, mut eivät puhu asiakkaiden kans.
On se ny saatana oikeesti, en tajua miten jotkut on nii laiskoja paskoja.
Ja missä vittu kiitos meille tuuraajille? Ei saatana missään.
Vittu ku vituttaa taas iha urakalla.
Jompi kumpi noist idarikissoista ei osaa hahmottaa lattian ja hiekkalaatikon eroa. Ollu ny jo pari vkoa sama ongelma. Vittu.
Ja vittu uusista sukistakin puuttui jo valmiiks yks pinkki koriste, mut en nähny sitä ku se oli se sisäpuolisukka joka ei näy paketin ulkopuolelle
Jotenkin tää sää ja koko.. meininki.
haluis vaan myydä omaisuutensa pois ja lähtee ulkomaille ja palata sitten kun on kesä.
Aah ja widdu toi Axl Smith. Saako oikeesti kukaan selvää mitä se puhuu? Kyl mä joitain sanoja jostain hahmotan, mutta en koko lauseita. Se ei vaan osaa puhua selvästi. Ihan ku sen suusta pääsis vaa vokaaleja.
Viesti ihmiseltä, kenestä en vaan ois halunnut kuulla, kenen oisin vaa halunnut jättää sinne "Historia"-osioon elämässäni.
Mun salilla alkanu Tai Chi-tunnit. Ärsyttäväks asian tekee se, et ne tunnit on tiistaisin klo 12-13
[q]Cjet, 28.7.2006 12:49:
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
[/q]
Ton jp-päivän ny saan onneks "takasin" kun mulla on saikkua vielä silloin kun se on..
Noi maksetut lisätyötunnit kyllä ihmetyttää, koska vuoden ajan tähän asti ne on kertyneet plussavarastoon, miks hemmetissä ne sitten maksetaan nyt? Voisko se olla palkanlaskijan moka, et jos huutaisin si vaik sille [size=8](vaik se kyl on sellanen vanha herttanen mummo ettei sille ihan huutaa uskalla)[/size]?*pepsodent*
Sweddu
Ja toi vitun puhelin. Toi helvetin puhelin!
Vinkki ihmisille:
Älkää ikinä ostako läppäpuhelimia. Vittu ne vaa hajoo ja takuu ei kata huoltoa ku se ei täytä jotai vitun kriteerejä et itekseen hajoais
MY ASS vittu
Uudet työvaatteet muori-mallia, ei istu kirjaimellisesti kenellekään päälle. Paidat ihan hirveitä, joissa vain muutama nappi (näkyy kivasti välistä mitä on alla). Housut jotain ihanaa kutiavaa kangasta, kainalomallia ja tietysti liian leveet lantiosta(jopa minulle) ja kapeat lahkeet. Paita menee just ja just, mut pidin tänää housuja ekan ja viimesen kerran. Mun herkän ihon ei tarvi kärsiä enää noiden housujen takia. Ihana kutiava ihottuma mulla nyt. Sanokoot johtajat mitä sanoo, mut mä en niitä housuja pidä.
On se nii kivaa ku jotkut, jotka eivät ikinä edes joudu pitämään noita vaatteita, päättävät mitä meidän täytyy pitää.
*dissaa**dissaa**dissaa*
Pitäs yrittää tehä töitä mutta ohjelmat sanoo cannot find serveriä. No mikäs täs surffailles
Netti ei toimi kotona. En tiedä miks.
Aattelin mennä aikasemmalla junalla töihin, juoksin asemalle kuullakseni et se oli peruttu. Seuraava tuli ja oli ihan täynnä, mahduin mukaan mutta takana ihmiset vaan töni mua vaikken päässy eteenpäin ja rupes ahistaan.
Töissä vierustoveri tykkää röyhtäillä eri tavoilla, mutta aina ah niin yököttävästi. Oon sanonut asiasta ties kuinka monesti että se on yököttävää, mutta se vaan loukkaantuu.
On näköjää vähä pinna kireellä.
Tää hiiri! Joo, mä tiedän, se on vanhaja rikki ja tarvisin uuden, mut hemmetti ku ei oo löytynyt sellasta hiirtä mikä täyttäis mun kriteerit
Hiirimattokin ois aika jees
En ymmärrä ihmisiä, jotka menee röökille puoli tuntia ennen töiden loppumista. Hirvee kasa duunikavereit katos vaa yhtäkkiä.
Onks se puolt tuntia nii hirvee ettei vois venaa? Mulle kasautui heti hirvee jono ja ahdistus.
[q]Jone
Onko tää kirjoitus sit ihan tarkoituksella alusta loppuun täynnä niitä manaamiasi virheitä myös ton ekan lauseen jälkeen?
[/q]
On.
Edit. Ja lisättäköön se että minua siis ärsyttää se jos huomaan sen virheen. En minäkään mikään ässä ole äidinkielessä ja itsekin teen virheitä mutta sen verran että yhdys sana vihreet vaan saa silmät kirvelemään.Ja väli-viivat.
yhdys sana ja muut väli-viiva virheet ja muutenkinkieli oppi virheet. Ei siis semmoset että lyhentää sanoi tai muuta semmost mut kaiken maailman pienet yksityis kohdat kirjoituksessa ja niinedelleen. niitä on tosi ärsyttävä lukea ja ne vain pistää silmään. Esim jos on vaikka jossain syömässä ja huomaa ruokalistassa kirjoitusvirheen, pienenkin, niin olen kauhuissani että kuinka nämä julkeavat edes pitää ruokalistaa esillä missä on vihre. Kultani ja monet muut ovat myös saaneet tuta tämän pilkunnussimistaitoni.
Myös tuo ulkona oleva ilma saa karvat pystyyn. Lunta huhtikuun loppupuolella!?
Epäonnistuneet valokuvat.
Ärrrrh vaikka mikä.
Pienet asiat eniten.