Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Amma, 18.6.2009 14:41:
Voi sanoo, et valitettavasti ei nyt oo rahaa moiseen toimintoon (esim. lehtitilauksen kohdalla).
[/q]

Mä kerran kokeilin, ei toiminut: "no mutta tässä on se hyvä, että lasku tulee vasta silloin ja silloin" :D meni kieli solmuun ja sanoin kiittimoi :D

[q]Miinapiina, 6.2.2008 10:11:
ni sit pitää viel käydä itkemässä POMOLLE, kun hanna ei ota muutamaa kopiota, minkä kyseinen henkilö ois voinut itsekkin ottaa!!
[/q]

Siinä ajassa ku se tyyppi käy pyytää sulta, et voitko ottaa ja sit käy itkee pomolle, et Hanna ei ota ni se ois ottanu ne kopiot jo varmaan kymmenen kertaa. Tehokasta ajankäyttöä häneltä siis!

[q]sativa, 3.7.2008 16:49:
Kun ei oo ollut pariin vuoteen koulussa, niin on ruvennut tekeen hirveesti yhdyssanavirheitä!
Erityisesti sanoissa, jotka eivät ole itselle niin tuttuja,
esim. suu seksi *eikä*
[/q]

:[size=18]D[/size]

Kyllähän se nyt tuohon ikään pitäisi olla tuttu juttu

Jutut.

Ruhkajuna. Tuleeko se vittu ny aina oleen tollasta? Ihmiset tunkee ja änkee sisään mut ketään ne ei päästä pois. ONKO SE NY VITTU NII VAIKEETA ASTUA ULOS SIITÄ OVIAUKON EDESTÄ, PÄÄSTÄÄ POISTUJAT POIS, JA HYPÄTÄ TAKAISIN JUNAAN ETTEI VITTU TARVIS OLLA NII SAATANAN TIELLÄ HÄ

Kun toi v*tun auto hajoo käsiin *toktok*

Heikot hetket, mut onneks mä oon silti aika vahva. :)

Saamari tänään tuli Huopalahesta tarkastajat ja mä jumitin nii pahasti etten edes ehtinyt reagoimaan ja tilaamaan kännykkälippua vaan sain 60e mätkyt. Kaiken lisäksi tarkastajat eivät viitsineet pistää nopeammin sitä lappusta mun käteen vaan oma pysäkki jäi sitten välistä ja jouduin ottaa junan takasin päin. Se ny ois viel puuttunu jos siinäkin junas ois ollui tarkastajat.

Noh ei kai se 60e ensimmäisen kerran elämässä tunnu pahalta kun täällä kerta jo 5 vuotta asunut.

MUT SILTI!

Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.

Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D

Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!

vasen olkapää ihan paskana... särkee koko s******n kättä olkäpäästä sormenpäihin... lasillisella viskiä meni just yks kuussatanen ja yks lihasrelaksantti

[q]Freja, 14.2.2008 12:29:
---
domi, 14.2.2008 12:22:
---
Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.

Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.

Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.

---

Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.

---

Moi oon vaa perus työn tekiä!
[/q]

oon viellä vaan perus työn tekijä, niimpä lähen kalja tuopille.

Duunin muutto. Ois muutenki ihan tarpeeks duunia ja tässä tää päivä sit meneeki laatikoita purkaessa ja remppamiesten perässä juostessa et sais edes kamat jotenki paikoilleen. Olen todella yllättynyt kyllä siitä, että yhteydet pelaa jo o_O

Naapurin koira. Eivätkä ole edes seinänaapureita. Yöllä tais isännät ja emännät lähteä baariin, kun se piski ulisi 5 tuntia putkeen (tosin välillä se haukkui jos joku kulki rapussa). Mitäs tälle asialle ny pystyikään tehdä? En kyl enää kauaa jaksa jos se ulisee joka kerta kun se on yksin.

[q]mayah, 21.8.2005 22:27:
-poks-
[/q]

Sunki pitäs löytää vanha hevosenkenkä metiköst

[q]onni3mk, 23.8.2005 01:22:
Mun olohuone on täynnä banaanikärpäsiä
[/q]

Mun kans, tai ei tääl niin paljoo niit oo, joku 7 ehkä!

ei täs auta muutaku laittaa titinalle soimaan ja taputella käsiä

[q]onni3mk, 23.8.2005 01:27:
Mulla niitä tulee koko ajan lisää, kun mullon kärpäsviljelmät täällä et pikku nuppuset saa ruokaa
[/q]

ouch, otan osaa :D

mun kärpäset tais tulla yhest banaanist joka oli unohtunu hedelmäkoriin ku olin poissa kotoolt 2 viikkoo.

joku naapureist on lainannu mun jopoo, ei siin muuten mitää, mut se oli ruuvannu penkin alas ja kiirees en sit ehtiny ruuvata sitä takas sopivalle korkeudelle, pitää hankkii lukko jostai :E

[q]micqo, 27.8.2005 01:01:
- tyypit jotka ei vastaa s-posteihin
[/q]

Sähköposti on out, Msn messenger on in [pieni](mut koht out)[/pieni]

Joskus on myös niitä päiviä kun mikään ei näytä onnistuvan; paitsi se että kaikki ärsyttää. Voi vittu sanon minä. Tekis mieli potkii itteään päähän ja kaikkee ja ARGH NNGGGGGH en löydä edes sanoja tähän vitutukseen.
Enkä edes pääse kotiin perjantaina *senkin**dissaa**hmph**grr* *javaikkamitä*

Ei ku siis.... Ei vaan niin ei.

Vituttaa niin että tekis mieli itkee mut ei sekään auttais yhtää mitää ja sekös vasta vituttaiski.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O