Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]RiD, 12.10.2007 14:07:
Vitun britit ja niitten nettitilauskaavakkeet, asiakaspalvelut, firmat, fish & chipsit, kuningatar ja kaikki.

Saatana.
[/q]

=DD Sori, mut repesin koska tiedän ihan tasan mitä se on =DD

Pää kestää paremmin jos ajattelet olevasi kehitysmaassa, et länsimaassa =D

[q]RiD, 12.10.2007 14:49:
---
Annakins, 12.10.2007 14:31:
---
RiD, 12.10.2007 14:07:
Vitun britit ja niitten nettitilauskaavakkeet, asiakaspalvelut, firmat, fish & chipsit, kuningatar ja kaikki.

Saatana.

---

=DD Sori, mut repesin koska tiedän ihan tasan mitä se on =DD

Pää kestää paremmin jos ajattelet olevasi kehitysmaassa, et länsimaassa =D

---

No vittu :D

Tein saman tilauksen 4 kertaa, kirjotin tiedot mastercardistani sun muista ainakin 15 kertaa koska nettisivut tipahteli jonku 10minsan välein eikä hyväksyny mitään sitten.

eka mail:

"your laptop order has been accepted. WE NOW TAKE ALL YOUR MONEY FROM YOUR MASTERCARD KK"

toka mail:

"SORRY, BUT UR FUKKEN BILLING ADDRESS IS INCORRECT, BUT WE STILL TOOK YOUR MONAH!1!, PLYX CALL OUR CUST. SUPORT LOLO KK??"

Soitto asiakaspalveluun englantiin:
Tunti venailua jonossa hintaan 429429euroa/min

Vastaus: "yeah, we call you back bit later"

Soitto 2tunnin päästä: "do you want fries with your computer, how about some extra dvdr 7sided discs, suparkool!." "No thanks, just send the computer" "OKALOL, haev a niec day!111"

SAATANA!
[/q]

kuulostaa ihan BT:n asiakaspalvelulta =DD

Ooks yrittäny jo avata pankkitiliä ja hankkia tarvittavia kortteja =DD

[q]juuco, 15.10.2007 10:13:
Itseäni ärsyttää eräs arkiaamujen bussivuoro. Aikataulujen mukaan sen pitäisi olla pysäkillä 08.03, mutta ko. bussi on nyt ollut joka aamu parin viikon ajan viitisen minuuttia etuajassa. Siinä kyllä otsalohko alkaa pullistella ja verenpaine nousta, kun tuo bussi huristelee susta ohi. Kiitos vaan pussikuski, tänään taas istuskellaan vähän myöhempään töissä Tästähän sais oivan tekstarin 100:n vinkuvonkupalstalle
[/q]

Niin, nehän ovat arvioituja ohitusaikoja, kuten myös aikatauluissa huomautetaan. Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta eiks sit kantsis mennä se 5 min aiemmin sinne jos se kerta aina on ajoissa.

[q]sapeli, 15.10.2007 13:38:
Mun kokemuksen mukaan just heräämishetkellä tekee paljon enemmän mieli jäädä nukkumaan kuin esim. viisi minuuttia sen jälkeen jos on jo noussut. En siis itse juuri enää tee tuollaisia päätöksiä jollen ole jo päässyt jalkeille
[/q]

Mulla on nykyään ihan kamala tapa torkuttaa herätyskelloa n. 30-60 minuuttia kun ei vaan kiinnostais herätä aamulla. Mut sit ku herään oon ihan virkeä (yleensä). No, ehkä mä huomenna yritän herätä 6.50 ilman tunnin torkutusta. (Liukuvan työajan huono puoli...)

[q]anniharha, 1.11.2007 09:00:
---
Annakins, 1.11.2007 08:58:
Jouluvalot. Kohta alkaa joululaulut soida ja joka paikassa toitotetaan joulua, jonka mieluiten viettäisin jollakin eteläisen pallonpuoliskon mahdollisimman autiolla saarella. Yksin.

---

Mulle joku naapurisaari tai etelänapa.
[/q]

Etelänavalla on liian kylmä, ei sinne voi mennä.

[q]gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet. [/q]

Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.

[q]gnomex, 1.11.2007 11:51:
---
Annakins, 1.11.2007 11:47:
---
gnomex, 1.11.2007 11:38:
Varmasti syy siihen tuijottamiseen on tiukat ja paljastavat vaatteet.
---

Ja naistenhan pitää pukeutua kaapuihin juuri siksi, että miehet eivät osaa hallita halujaan.

Tervemenoa Lähi-itään.

---

Olet ilmeisesti aika sarkasmintajuton ihminen, onnea... Hoppari/huppari oli juuri sitä. Sanoinko että se tuijottelu on naisten syytä, en! Sanoin että miesten tuijottelun syy on naisten vaatteissa. Syyllistänkö naista, en.
[/q]

No hyvä. Mun sarkasmintaju on selkeästi kadoksissa.

Meillä on sitten rekrytointikielto kuulemma voimassa ja sen aikana ei sopimuksia jatketa.

On aika haista vittu fiilikset kaikesta just nyt.

Kummasti kaikki paska kasaantuu samaan aikaan.

[q]KooKie, 10.11.2007 09:50:
---
Annakins, 10.11.2007 07:26:
olla lauantaiaamuna hereillä tähän aikaan.

---

Hear you, vaikka eri ajoista puhutaankin. Varsinkin, kun yritti eilen valvoa myöhään, jotta nukkuis pitkään ja jaksais illan. Nyt pitäis jaksaa ilta kuuden tunnin unilla...
[/q]

Mä nukahdin puol ysin maissa uudestaan ja heräsin nyt :/

[q]sapeli, 20.11.2007 10:59:
---
Annakins, 20.11.2007 10:56:
---
sapeli, 20.11.2007 10:51:
Scrabblessa ihmiset jotka tietää ulkoa kaikki oudot pikkusanat jotka ei oikeasti tarkoita yhtään mitään Osaa ei löydy edes oikeista sanakirjoista, osa on vaan lyhenteitä tai ulkomaisten kirjainten nimiä, jne
---
Jos puhut Facebookin pelistä, ni siellä on sellanen sanakirja missä on lueteltu kaikki hyväksyttävät 2-kirjaimiset sanat.

---

Esim. siitä - mutta osa ärsytystä tulee siitä kun tuota peliä ei enää moni pelaa sen mukaan mitä sanoja tietää olevan olemassa, vaan että muistaa ulkoa että "haa, tämäkin oli hyväksytty, 128 pistettä!" Multa ainakin menee varmasti paljon pisteitä ohi suun kun välttelen esim. erisnimiä, mutta näköjään niistä osa onkin hyväksyttyjä (esim. "warsaw"). Tai sit jotkut lyhenteet mille en ole löytänyt mitään muuta merkitystä, esim. "dif". Ehkä näille on jotkin merkitykset jossain.

Erityisesti nuo kahden ja kolmen kirjaimen pikkusanat tuntuu vähän väkisin lisätyiltä scrabbleen pro-pelaajille jotka voi täyttää koko ruudun merkityksettömillä sanoilla.
[/q]

Juu mä oon ihan samaa mieltä. Ei tosiaan tunnu olevan mitään logiikkaa edes noiden erisnimien kohdalla, jotkut hyväksytään ja jotkut ei. Sama juttu lyhenteissä, esim. OK ei oo hyväksytty mut YA on.

pelataaks? :)

Jumaleissön mua ärsyttää tän lafkan henkilöstöhallinto taas vaihteeks. Henkilöstöä pitää vähentää ja blaablaablaa ja silti erään, täysin kyvyttämön ihmisen sopimuksia jatketaan ilman selkeää työnkuvaa. Täällä se on mut mitä se tekee on täys mysteeri.

[q]Amma, 27.11.2007 13:35:
---
Annakins, 27.11.2007 13:31:
Jumaleissön mua ärsyttää tän lafkan henkilöstöhallinto taas vaihteeks....

---

Miksi sä olet siellä töissä? Onko siellä jotain ylitsepääsemättömän "siistiä", tärkeetä tms. minkä takia olet siellä, vaikka lähestulkoon joka pvä ärsyttää ja vituttaa?
(Pitäskö sun vaihtaa työpaikkaa?)
[/q]

Itse asiassa duuni on kivaa ja haastavaa vaikka se ei mun klubbaripostauksista todellakaan tule esiin. Ongelma on siinä, että tässä lafkassa on käsittämättömän älytöntä henkilöstöhallintoa ja sairas määrä byrokratiaa, joiden seurauksena on pakko vaan välillä päästää höyryjä ulos [size=8](joste te, armon klubbarin lukijat, joudutte sitten valitettavasti kärsimään)[/size].

[q]Super-Kerttu, 29.11.2007 14:42:
---
Annakins, 29.11.2007 14:23:

Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.

---

On ollut..suurinpiirtein saman pituinen, kuin sulla sun kuvassa..Mut mun tukka on NIIN piikkisuora ja liukas, et joka aamu sain kihartaa sitä vähintään 45 min ja silti se oli illalla ihan suora ja liistrautunut päätä myöten..*sydän* Eli, jos mulla olis lyhyt tykka, niin sen pitäis olla siili..*nauru* Ei kiitos!
[/q]

aah, ok :) mulla taas ei todellakaan ole suora (ja silti kaikki kampaajat aina yrittää saada sen suoraksi...)

[q]crissy, 4.12.2007 11:15:
Eiks se periaatteessa mene niin et jos firman kanssa jonnekki mennään tai firma on jotain järkänny niin eiks periaatteessa kulut pitäs mennä sitten firman piikkiin eikä omasta pussista?

no ehkä sekin ihmetyttää et en oo kenenkään kuullu koskaan maksavan pikkujouluissa työpaikan kanssa omia ruokia tms...
[/q]

No ei se nyt välttämättä niin mene. Sehän riippuu esim. siitä miten hyvin firmalla menee ja kuinka paljon tällaisiin asioihin halutaan panostaa. Mun edellisessä duunissa oli aina tosi hyvät kekkerit, mut sitä edellises ei juuri mitään.

Me maksetaan kaikki itse (mut oonki julkisel sektoril töissä).

Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.

Haistakaa vittu

[q]hemuz, 20.12.2007 10:23:
---
Annakins, 20.12.2007 10:19:
Sainpa sitten kivan joululahjan töistä. Osaston viisi muuta määräaikaista vakinaistetaan, mutta mä saan jatkoa vain kesään asti, koska paikka laitetaan sisäiseen urahakuun (ja koska oon määräaikainen enkä uralla, niin en voi hakea). Jos kukaan ei hae, niin sit ehkä voin jatkaa.

Haistakaa vittu

---

Saat sentää jatkaa kesään asti *lohduttel*.
[/q]

Joo, saan sentään kesään asti mut ei kyllä erityisemmin kiinnostais jatkaa enää päivääkään kun tietää et sit vaan heivataan ulos.

Tyäsähköpostien käsittämätön määrä. Pelkästään tänään tullut vajaa 100 meiliä, joista reilu puolet roskakoriin. Ei mikään ihme ettei työajan puitteissa ehdi tehdä mitään "oikeita" töitä, kun kaikki aika menee meilien setvimiseen ja joka 5 meili aiheuttaa lisää "oikeita" töitä.

Huomisesta eteenpäin katon meilit kerran parissa tunnissa. Odottakoot, stna.

Luettavan materiaalin määrä. Päivittäin tulee armoton kasa raportteja, muistioita, esityksiä ja ties mitä [size=7]diipadaapaa[/size], joka pitäs lukea, ymmärtää ja usein pitäis vielä kommentoidakin. Tietty kaikki muut miljoonat duunit pitäs tehdä siinä ohessa. [size=5](Joo, ei tää ajoittainen(?) klubbarissa hengailu auta, mut en pysty keskittyy joka minuuttia.)[/size]

[q]Zapa, 22.1.2008 22:00:
Prison Break series 2 päätös. Ois voinu lopettaa sarjan tuottamisen tuohon hmmmph. Kait se on pakko imuttaa S3e1, et näkee mitä tapahtuu
[/q]

Joo mä päätin lopettaa sen sarjan kattomisen kyl tohon, ei jaksa enää kiinnostaa miten kaava toistuu.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O