Mikä ärsyttää?
kofeiiniöverit ja mahaa polttaa...BYYYYYY
Flunssa ja sen takia oleva väsymys ja voimattomuus.. just ku saa pään ees jotenki kutenki kasaa ni alkaa kroppa vittuilee.. naisss
Että meillä on näköjään tarkoitus mennä yhden tiimiin
kanssa lounalle noin kerran viikossa, mutta kukaan ei
ole muistanut kertoa minulle, että tämä on joku jatkuva
käytäntö. Ajattelin, että se on vaan se yksi kerta viime
viikolla.
Mutta nyt tulee meili, että tänään varattu pöytä klo 12-13
sieltä ja sieltä ja ensi kerralla mennään muualle jne...
Voisitteko pliis ilmottaa mulle etukäteen (enemmin kuin
45min. etukäteen), jos ollaan menossa työlounaalle!!!
Niin mä en sit ehkä olisi kerennyt sopia muuta tai
raahata makkarakastiketta mukanani Espoosta Helsinkiin.
"Tiimi" ei oikein kattonu hyvällä, kun kieltäydyin lähtemästä
mukaan. Mut en mäkään tykkää et sovitaan työluonaita olettaen,
että niistä ei tarvii kertoo etukäteen tai kysyä, että pääsenkö tulemaan.
Huh, helpotti edes vähän tämä avautuminen.
EDIT: Tarkemmin ajateltuna mä olen ehkä vähän kontrollifriikki,
kun en siedä yllättäviä suunnitelmia/suunnitelmien muutoksia.
Ja toisaalta, mua ei huvittanu yhtään lähteä ko. lounaalle. En
tiedä menetänkö jotain olennaista. (En usko) Mutta ärsyttää, kun
sanoin etten taida tulla, niin mulle sanotaan että ei ole tietenkään
pakko tulla, mutta se on suositeltavaa. Eli tavallaan ois pakko tulla...
Mut jos on suositeltavaa osallistua, niin on myös suositeltavaa
ilmoittaa ennakkoon, että tälläinen lounas on ohjelmassa...
[q]pululu, 23.7.2008 21:01:
Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.
Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?
[/q]
Luumuista en tiedä, mutta itsekin olin koirille allerginen.
Nyt on ollut koiria kaks kappaletta pienessä asunnossa jo kohta kaks vuotta, eikä mitään ongelmia enää ole. Aluks vähän silmät kutisi ja nenä vuos, mutta nyt ei tarvi kun satunnaisesti laittaa silmätippoja, jos laittaa naaman koiran turkkiin ja räpyttelee silmiä :).
F1 testit alkaa huomenna ja ne on aina paivalla eika paase tsekkaamaan kun pitaa olla toissa :(
faija.
ärsyttää kun on liian avoin, miks aina pitää avautua kaikesta aina ja joka paikassa ja kaikille*argh*
kolmatta kertaa saman vaivan takia tulevaa pesukoneenkorjaajaa ollaan odoteltu jo vajaa tunti kun on taas vaihteeksi myöhässä.
No niin, pitihän tämäkin vielä tapahtua. Koko luokka istuu koululla, luokkis on näemmä unohtanut vaihtaneensa tuntien paikkoja ja meillä pitäis olla nyt kaksari ammatillisia. Ei näy yhden yhtä opettajaa koko kerroksessa. Tää on vittu niin tätä, aarrgghhh.
Jaa eiku tää olikin tietotekniikkaa, vaikka luokkis väitti että ne korvattiin maanantaina. Hämmennyksen aiheutti myöhässä ollut tietotekniikan opettaja. Laadukas meininki.
[q]miGGi, 3.10.2007 22:50:
oo vihanen niin saat tahtos läpi !
[/q]
sen mä kyllä osaan... kjähkjäh
siis olla vihanen
-Autot pysähtyvät keskelle suojatietä, kun on ruuhka-aika ja siitä ei pääse lävitse/ ohitse
-Autoilijoilla on aina kiire, harva niistä pysähtyy kun huomaa kävelijän odottavan suojatielle pääsyä
-Ihmiset, joilla on aina napistavaa toisten työkäyttäytymisestä ja itse eivät huomaa omia virheitään / kun joku tekee työnsä hyvin
-Ihmiset jotka ilmoittavat "ajoissa", että tarvitsisi päästä tähän kohteeseen työtä tekemään silloin kun itse on ajatellut ottaa rennommin päivän ja kun edellisenä päivänä on katsonut listasta koneen olevan tyhjä eli taas sai tehdä huoltoa kusi sukassa ja helvetillisellä kiireellä
Koko kämppä on taas pyörremyrskyn jäljiltä ja ei tähän aikaan enää viitseisi alkaa siivoamaan. Ja kaiken huipuksi äskeinen nettipankki paljasti taas hirveän määrän olevan rahaa tililläni, kaikki helvatan 14 eli se on sitten euro per päivä kunnes seuraava palkka tulee **ttu.
[q]Optik, 11.6.2005 16:43:
-klip-
[/q]
Kiitos tiedosta. Nyt olen taas hieman viisaampi.
Kastuin läpimäräks työmatkalla Miten onkin aina niin että pieni ripottelu yltyy kaatosateeksi juuri kun on päässyt sen verran kauas kotiovelta ettei takaisin kääntyminen houkuttele.
Mä oon sopinu duunihaastiksen silleen että se ei saa kestää kun korkeintaan 30min, että en myöhästy duunista*toktok*
-Kaupungin ainoa MC Donald's
"Oikeassakin" ravintolassa saa safkat nopeammin. Jonotussysteemi on kanssa toivoton vaikka etuilua ei ilmene. Noh, nyt kiehuvat pastat kaasuliedellä.
-Eritteiden haju
Ilmeisesti deodorantti ei ole lyönyt vielä itseään läpi täällä.
Pääsääntöisesti miehet haisevat naisia useammin.
e:typo
blackboard en vaan ymmärrä miten yliopistolla voidaan kehittää näin paskoja "oppimisympäristöjä". Mikään ei toimi, koko homma sekoilee jatkuvasti, sivusto on sekava ja pisteenä i:n päälle vielä köyhän näkönenkin. En muuten oiskaan missään tekemisissä sen kanssa, mutta kun kaikki materiaalit on siellä. En ees uskalla ajatella mitä turhautumista toi sivusto kerkee esim. tän syksyn aikana aiheuttaa.
- vtun nettipankki ku en osaa käyttää sitä
- saatanan saksankieli ku en osaa, et voisin käyttää nettipankkia!
- vttu eilinen peli
- rahattomuus
- röökittömyys
- vitun japanilaiset ku valtaavat laumoina vessat ja/tai keittiön moneksi tunniks!
- tää kämppä muutenki
- tää olotila muutenki
- on sunnuntai
- mulla on tylsää
- itkettää koska vituttaa nii paljon (tänhä piti olla kiva vuos)
- vtun nokian n91 ku o nii buginen ja paska
- saatanan ELISA-paskaoperaattori
- Ulkona meuhkaavat kakarat
- vittumainen myyjä huoltsikalla
- tää mun tänhetkinen olotila.. haluuks joku vaihtaa???
[size=5]
vttu haistakaa PASKA kaikki [/size]*dissaa*
edit: toisinsanoen vituttaa ku mul ei ooketää kenen kans hengailla sunnuntaipäivät, ei ketää joka puhuu samaa kieltä (suomea kiitos välillä) tai kenen kaa ylipäätää jutella ja purkaa näit paskoi fiiliksii ilman väärinkäsityksiä yms paskaa!Ei viitti kokoaikaa porukoille soittaa ku tulee loppupeleis aika kalliiksi ja ei se mitään auta ku ne on siel suomes ku pitäs päästä raivoo ihan ihmislle tätä paskaa oloa.miks ei mulla oo sellasta lauma-suojaa ku noil vtun japseilla!? PERKELE ku OTTAA PÄÄHÄN!!!
[q]Ana-5000, 11.6.2005 08:10:
Pah, voipas jos tietää mitä tekee ja oskillaattori on tuttu vehje.
[/q]
OK. Mitä on noita plattarin keskusteluja tullut seurattua, niin ainakin siellä mainittiin, että täydellistä nollakohtaa ei voi enää löytää - aina jää skidi heitto, jos sen kerran on mennyt muuttamaan.
Mutta puhuin vain kuulemani puolesta. Lähteet ainakin vaikuttivat luotettavilta.
Aikuisuus.