Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Nää idarit jotka postailee ihan mitä sattuu ja ei ymmärrä kerrasta lopetta *toktok*

vtun pesukone ja sen huono korjaaja!!!!1 en ees jaksa aloittaa, mutt vituttaa ja ärsyttää aivan sanoin kuvaamattomasti.

Suomalaista laatua, Ja Paskat!

[q]sapeli, 27.9.2007 08:55:

Kaikki hyöty irti vaan Mullaki ollu vähän sekava menneisyys näiden ipodien kanssa - mulla meni shufflen takuu-aikana kaks kappaletta vaihtoon Sit lopulta vaihdoin tähän nanoon (käytettyyn), mistä meni heti kättelyssä puolet näytöstä jumiin ja nyt ei kuulu ku toisesta kuulokkeesta, ja siitäkin pätkien
[/q]
Mun sansas on sama onkelma eli vasemmanpuoleinen kanava ei kuulu olleskaa. se toimi vaa 2vko huollon jälkeen ja sit meni uudestaa *dissaa*. Sit ku oon viel nii laiska/kiireinen ni en oo nyt ehtiny viemään sitä sinne takasin, se on vaa maannu pöydällä kuukauden verran

Aika ei tunnu monesti riittävän.

Kokoajan ihan järkky nälkä..mitä tahansa syön ni ei riitä..*pökr*

Fat Camp here I come..*possu*

Joo o...

Ens vuoden alusta, Turun Ylioppilaskyläsäätiö nostaa
meikäläisen vuokraa 16 eurolla. Ei sitten yhtään reippaampaa
korotusta viittiny laittaa? Tais opintotuki nousta syksyllä about
saman verran eli eipä tartte säästää edes sitä paria euroa kuussa.

en osaa päättää mitä haluan... ärsyttää

Ihmiset jotka ovat tietävinään kaikesta kaiken parhaiten, ja joilla on joka asiasta jotakin valitettavaa!

On se nyt yks jumalauta jos on niin v**un vaikea tajuta että minä olen kouluttamassa sinua, ei toisinpäin! Ja ei, mua ei vois v***uakaan vähempää kiinnostaa miten sun vanhassa työpaikassa tehtiin, koska tämä on aivan eri työtä, ja täällä toimitaan eri tavalla. Ja kyllä, säännöt ovat kaikkia varten, sinä et ole poikkeus. Kolmen työpäivän jälkeen sinä et tiedä paremmin kuin menetelmäsuunnittelijat ja tuoteinsinöörit mikä toimii ja mikä ei, vaikka niin ehkä kuvitteletkin. Ja tosiaan, toistan vielä: minä koulutan sinua. Minulla on huomattavasti enemmän kokemusta kuin sinulla, eli minä kyllä tiedän mitä ja miten tehdään, vaikka sä ehkä oletkin omasta mielestäsi maailman paras kaikessa.

Kiitos, helpotti.*joo*

Joku ihmeen Z-linjan bussi Oon jo tottunu siihen että ihan joka ikinen meidän ohi menevä 40- tai 400-alkuinen bussi pysähtyy myös aika lähellä Metsälän työpaikkaa, mut tää nyt sit oli joku erikoisvuoro joka pysähtyy vihdintien pysäkin jälkeen vasta myyrmäessä Ilmeisesti kukaan kyydissä ollut ei tätä tiennyt ja kuski sit ärähteli aina kun joku painoi "väärässä" paikassa nappia.

Kyl se sit mut jätti oikeassa paikassa pois ku mutisin nappia painaessani ("väärässä" paikassa) että 'no, jään sit seuraavalla pois, missä tää nyt sit pysähtyykin', ja vilkuilin merkitsevästi kelloa.

No, nyt tiedän.

PS: bussista ei edes löytynyt reittilistaa, ainoastaan aikataulut milloin lähtee päätypysäkeiltä.

[q]pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..

---

Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
[/q]

tässäkin talossa on varmaan 100 remonttia vuodessa. Vaikka itse tiedän, että hiljaisuus on tuolloin, en ymmärrä mikä helvetin pakko on alkaa just 7 jälkeen poraamaan hauska naapurin herätä esim. vapaapäivänä tollaseen. Ehkä mulla on vaan vitutuskerron kasvanut tohon remppaamiseen, mutta mun mielestä tollanen on täyttä haistapaskailua naapuria kohtaan :s

Toi hemmetin jatkuva vesisade ja perhanan kosteus+harmaus aaaaaaargh

On olemassa niin saatanan mulkkuja ihmisiä ketkä tahallaan vitkuttelee vittu niin tärkeitä asioita et niis on kiinni ihan vitun isot eurot!!

Asia joka piti olla lähinnä läpihuutojuttu osottautukin ihan helvetin hankalaksi joillekkin ihmisille!

Näiden kusipäiden takia KAIKKI vitun asiat on kussu joka suuntaan ja aikataulut päin vittua sekä kaikki mitä me ollaan tähn mennes tehty ja mietitty on vituilla ja ketkä siitä kärsii eniten?!!?! no vittu ME SAATANA!!!

Tänään palo kiinni ihan totaalisesti! olis niin kirveelle töitä!!! et haistakaa vaa iso vittu!!

[size=11] VITTU[/size]

unohdin työkengät himaan... nyt joudun olla kokopäivän lenkkareilla*nyyh**toktok*

Eäfgszzg, vitun samujussikoski-powerpoint ei valmistu itestään, ei vaikka kuin pitäisin sitä auki tossa taustalla samal ku irkkaan :E

Tää loputon nuha. Väsymys.

Oma aikaansaamattomuuteni

[q]mayah, 16.9.2007 12:13:

Älä raasta. Syö.
[/q]

muuten todella hyvä vaihtoehto, mut se raaste tulee kakun päälle

"Hei, tää homma pitäis tehdä."
"Ok, tehdään vaan. Oisko speksei?"
"No, mähän sanoin jo kerran baarissa et haluun siitä oranssin."
"..."

Et voi perkele. Silloin kun oikeasti tehdä duuneja eikä leikitä, niin hommasta on syytä antaa kunnolliset kirjalliset spesifikaatiot. Sellaisten olemassaolo mahdollistaa laadukkaan ja ajatuksella tehdyn lopputuloksen. Joku randomi keskustelu jossain joskus ei ole speksaamista.

ÄRSYTTÄÄ.

miehet

jälleen kerran kadonnut matkakortti *toktok* en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika *känni* olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D

O