Mikä ärsyttää?
Työt! Ärsyttää ja ottaa päähän niin paljon, että melkein irtisanoin itseni tänään.
[q]hallucinogen, 14.11.2007 19:17:
Pitää vähän heittää piikkiä ja myyjänä todeta, että mitäs tilasit verkkokaupasta ;). Moni asiakas päivittelee usein liikkeessä olevia hintoja ja toteaa "verkkokaupassa tää on vaan sen ja sen verran" ja aina totean: "noh me ei ollakkaan verkkokauppa". Verkkokaupasta saa toki halvemmalla mut sitten kun pitäs laittaa jotain huoltoon, tavara on virheellistä, tilausta ei näy eikä kuulu tai tarvitsis neuvoja niin sit ollaankin lirissä. Halvassa hinnassa on aina omat riskinsä.
[/q]
Tai sitten tuntee työntekijät siellä niin ei oo edes tuota riskiä =P
"osta viisaammin osta nopeammin. Verkkokauppa.com" lallallallaaa
Nuku vahingossa parin tunnin päiväunet ja toivo saavasi unta heti, kun pistät pääsi tyynyyn. Saamarin vahinko nukahtamiset ja nukahtamisesta illalla ei tule kovin helppoa taaskaan *grr*.
Kuorman purkaminen + tää keuhkotauti = *sydän*
[q]hallucinogen, 14.11.2007 19:17:
Pitää vähän heittää piikkiä ja myyjänä todeta, että mitäs tilasit verkkokaupasta ;). Moni asiakas päivittelee usein liikkeessä olevia hintoja ja toteaa "verkkokaupassa tää on vaan sen ja sen verran" ja aina totean: "noh me ei ollakkaan verkkokauppa". Verkkokaupasta saa toki halvemmalla mut sitten kun pitäs laittaa jotain huoltoon, tavara on virheellistä, tilausta ei näy eikä kuulu tai tarvitsis neuvoja niin sit ollaankin lirissä. Halvassa hinnassa on aina omat riskinsä.
[/q]
Varmasti totta yleensä, mutta tämän tuotteen seuraava lähin myyjä on tanskassa tai hollannissa ja hintaa kertyi 1000+++(kansainvälisesti ajateltuna kuitenkin halpa) .
edit: murhaava EBM paikkaa onneksi sielua, taidampa ruveta duunaa jotain hyvää sapuskaa.
Saldorajat!!! miks helvetissä sen miinuksen tekeminen on niin helppoo ja tasaus niiiiin uber vaikeeta.
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
tää helvetin iMain hiiri!!!!! sais kyl nii heittää vesilintua koko laitteella!!! toi helvetin rulla on ihan paska! nyttekki rullaa vaa alaspäin mut ei ylöspäin! toimii aina viikon ja sit ei..
saatanasta koko mightyMOuse!!
lisäys... nettipankki ei toimi..
oon ollu töissä enkä oo saanu luettuä tenttiin, joka on perjantaina muutenkin, kun oon luennolla, mietin vaan et pitäs olla tienaamas rahaa ja kun istun kaupankassalla, poden huonoa omatuntoa, etten oo lukemassa. Teki miten päin vaan, niin ikinä ei oo hyvä...
[q]Ober, 11.11.2007 19:34:
---
Tintti, 11.11.2007 19:19:
Mikä IHME siinä on, et kun ihmiset astuu lähijunaan...niin sitten täytyy heti alkaa vaihtamaan vaunua ja ravaamaan vaunujen välillä, vaikka vapaita paikkoja löytyisi !!!??? Ja TOTTAKAI ne ovet täytyy paiskoa kiinni, kun eihän niitä nyt MITENKÄÄN voi silleen nätisti sulkea. AAAAAARRRGGGGG!!!!
---
ei lipunmyynti -> lipunmyynti
[/q]
No KAPPAS, SINÄHÄN SEN SANOIT, KUN EN OLISI ITSE TAJUNNUT *eikä* Lipunmyyntivaunuun voi kävellä myös suoraan, eikä mutkan kautta.
Toi Ilma!! Se on Ihan P***stä!! ÄRrrsyttävää!!
*grr**toktok**senkin*
NII ja Sit viel et ois saanu nukkuu tänään Niiiin pitkään ku haluu nii enkö sit ole Jo klo8 aikoihin hereillä.. prkl.. *muminaa*
CHINESE DEMOCRACY IN THE PEOPLE'S REPUBLIC OF CHINA
Rakas sisäministerimme Anne Holmlund:
http://piraattiliitto.org/uutiset/2007/11/sis-ministeri-netin-sensurointia-harkittava-jokelan-tapauksen-vuoksi
Mutta nyt voisin tähän väliin todeta että: minähän sanoin :)
eli siis, kun päästetään kokuumus valtaan niin johan alkaa nettisensuuri rullaan... mutta niinhän se menee että sitä saadaan mitä tilattiin :)
[q]mariq, 8.11.2007 12:50:
pomo
[/q]
Ei sais antaa sellaista kuvaa että osaa työnsä liian hyvin, sit just tulee tommosia nakkeja
[q]sapeli, 8.11.2007 12:53:
---
mariq, 8.11.2007 12:50:
pomo
---
Ei sais antaa sellaista kuvaa että osaa työnsä liian hyvin, sit just tulee tommosia nakkeja
[/q]
No joo.. just kun tossa soittelen ympäriinsä ja yritän selvittää asioita ja täyttään lomakkeita ni pomo toteaakin vieressä että "sähän oot ihan proo". No kiitti, hirveesti lohduttaa.
Ehkäpä mun siis kannattais nyt hoitaa tää homma täysin ala-arvosesti ni ei tuis enää tämmösiä
*muoks* Ehkä eniten jurppii se, ettei tää ees varsinaisesti olis mun homma.. ja että nyt en ehdi tehdä oikeita omia töitäni, kun pitää selvitellä muitten sotkuja
[q]Janisa, 7.11.2007 18:30:
Ihan vaan oli pakko puuttua, silla muistathan etta ihmisiahan me kaikki vaan ollaan ja sentas OLI ilmoittanut vievansa lapsensa laakariin...
---------------------------------------------
En pahalla, mutta toisinaan vaan tuntuu etta kun se maitolasi kaatuu lattialle, niin koko maailma kaatuu samalla.
[/q]
eipä haitannut se että oli vienyt lapsensa lääkärin, mut ois voinut ilmottaa siitä sinne työpaikalle, eikä ihmiselle, joka ei sitä viestiä ees ollut nähnyt...
tai ees ois sit vaikka soittanut. mun mielestä noinki tärkee asia hoidetaan muulla tavalla ku tekstarilla, eli siis soittamalla, että varmistutaan siitä et se viesti/asia menee perille.
ja onneks en oo sellanen tossukka et oisin vaan istunut siellä ja oottanut et koskakohan täti mahtaa tulla paikalla, vaan menin kysymään muilta... siinähän oisin sit istunut, eikä kukaan ois osannut tulla kertomaan, et mul ei ookkaan aikaa *toktok*
ja meillä kaatuu päivittäin parikin maitolasia ja vaikka mitä muuta, et ei se mun maailma ainakaan siihen kaadu
[q]Miinapiina, 1.11.2007 17:43:
uuuh, joutu ottaa yhteen naapurin ukon kanssa
oli käynyt mun mutsille aukoo päätä siitä et MUN lapsi itkee välillä yöllä *toktok*
oli myös muistanut mainita, et "se akka pitää kaihtimia kiinni koko päivän, ja vois välillä viedä lapsiaan ulos"
äiti oli sit tähän vastannut et lapset ovat tarhassa päivisin, jolloin oli alkanut vittuilemaan ja haistattelemaan ja sanonut et "älä mulle tollassia puhu" *toktok*
no sit ku mä tulin kotiin ni siinähän se ukko seiso pihassa, joten menin kysymään, et teitäkö se lapsen itku vaivaa?
ja sit ku se alotti sen saarnan, voi vittu mikä idiootti!!
kysyin siltä monta kertaa, et käsittääks se, et mä en ketään tarkotuksella huudata ja et mitä hän sit neuvois tehtävän että miina ei itkis...
"laita sille tissi suuhun, keitä vaikka puuroo, anna sille ruokaa"
MITÄ VITTUA!????!! (ja nyt puhutaan sit täs kuus 2-vee täyttävästä ipanasta joka silloin tällöin itkee yöllä herätessään, esim painajaisten, kasvukipujen tms takia, ja ei todellakaan huuda koko yötä)
koitin siinä sit selittää, et ei kuule tollaset auta...
sit se rupes selittää omasta lapsuudestaa, johon totesin, että ei vois vähempää nyt kiinnostaa (ukonki asenne oli suht hanurista) et mä lähen hakee nyt niitä lapsia...
tää alkaa huutelee perään, et "nyt sen on loputtava, nyt tähän tulee loppu!!!"
koitin viel kysellä, et milläköhän se ukkeli sen huudon lopettais, et oisko sillä jotain valttikortteja kuten isännöitsijä, poliisi, lastensuojelu.... koska eihän se nyt meille tuu mitää itkua lopettamaan.
ja vielä kerroin, et siinä vaiheessa ku niitä lappusia alko postiluukusta tippumaan, olen ollut yhteydessä isännöitsijään, jonka kanta oli se, et ei tartte välittää tollasista urpoista, koska lapsista lähtee ääntä, joskus päivisin joskus öisin... ja mun ei tarttis ruveta mihinkään "erityisiin operaatioihin" itkun lopettamiseks, sillä sille ei voi mitään PISTE! ja sano viel (isännöitsijä) et ei todellakaan aio katella ja kuunnella jos porukka alkaa valittamaan lapsen itkusta.
siinä vaiheessa ku olin tän sille kertonut ni tuli mun naaman eteen huutamaan, että tapellaan sit, tapellaan sit... uuh sopii mulle khyl, koska mitään väärää ei olla tehty, vaikka tää ukko luulee, että täällä HUUDATETAAN lapsia, argh!!
sen se tajus et kyllä lapset joskus itkee mut kuulemma rajansa kaikella (eli yöllä ei sais kuuluu mitään), et kyllä hänki vois alkaa huutaa öisin...
siinä sit meitin taistella mun isä oli tulossa töistä, ja tää ukko alko muuttuu agressiiviseks, ja kävi huutaa et juu tuolta tulee huoltomies, sanon sille... (juu, siitä vaan, ehkä seki kuitenki tietää miten nää asiat menee)
iskä tuli siihen ja tää ukko alko huutaa sille samaa läppää musta, akka sitä ja akka tätä...
sit sille sanottiin et vois nyt pikkuhiljaa lopettaa, se ei sille asialle mitään voi ja turhat uhkailut ei auta, ni tää alkoo mesoo et haenko pumppuhaulikon??!! *toktok*
mä lähin siitä sit hakee lapsia, ja se oli viel huutanut käytävässä, et menee porukoiden oven taakke sen pumppuhaulikkonsa kanssa...
vittu saatana, mitä tästäki viel seuraa
[/q]
vittu et on tervettä porukkaa...siis naapuris...*toktok*
[q]kindertin, 1.11.2007 08:44:
Se,että kaikki jauhaa vaan vauvajuttuja ollessaan raskaana.. Ja mä aion jatkaa samaa linjaa!
Mua ärsyttää se,että joka paikassa,siis AIVAN JOKA PAIKASSA toitotetaan että kaksoset syntyy yleensä VÄHINTÄÄN KUUKAUDEN ENNEN AIKOJAAN.
Minkäs vitun takia ei voida mainita samalla että "joo,tosin ihan yhtä moni saattaakin päästä loppuun asti,tosin sillon oot ihan hajalla ja paskana ja vihaat kaikkia ja kaikkea ympärilläs. Sä hajoot suht totaalisesti,mutta mitään apuja et kuitenkaan saa koska vauvoilla on kaikki hyvin."
Joojoo,mitä pitemmälle niin sen parempi..Jos et tiedä niin ole hiljaa.
[/q]
jos vauvoilla on asiat hyvin mut mutsilla ei niin kyllä siin vaihees täytys oikeesti saada se aika siihen käynnistykseen...
ei oo vauvoille hyvä jos mutsi o riekaleina jo ennen syntymää saatikka sen jälkeen..
varsinkin kun kysees on kaksosraskaus (yhtään vähättelemättä yksösraskautta) nii onhan se aina tuplasti rankempi niin kropalle kuin hermoille..
Halloween ja trick or treat ipanat jota pimputtaa mun helvetin ovikelloa n. 5minuutin välein.
Oispa mulla jotain rotanmyrkkyä ja karkkeja.
Helvetti!