Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]crissy, 2.4.2008 13:54:
---
hemuz, 2.4.2008 13:48:
---
crissy, 2.4.2008 13:26:
näin yhtä vanhaa kaveria maanantaina postissa ja sovittiin et se tulee kahvitteleen ke aamulla ku sil o vapaa ja mä meen kolmeks.. no ei oo näkyny ei kuulunu.. olis voinu laittaa vaikka viestiä tms. ettei pääsekkään..

---

Tää on just tätä "soitellaan, nähään yms."

---

nii ja ku viel ootin aikalailla et tulis ku ei oo pitkään aikaa nähty ja juteltu mut ei sit.. no jos sil oli joku meno eikä muistanu ilmottaa.. ääh..
[/q]

jos se vaan yksinkertasesti unohti, oisit ihmeessä soittanu et missäs luuraat ku ei kuulu :)

[q]super-enkuli, 27.4.2005 06:06:
Olla näin v***n täydellinen!
[/q]

koita jaksaa...*iloinen**sydän*

[q]I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!*sars*
[/q]
TÄYSIN samaa mieltä. Ärsyttää niin että itseäkin ärsyttää kun jaksaa mokomasta paskasta edes ärsyyntyä

[q]Kriss G, 13.5.2005 17:12:
Jäätelöauto soitti sitä paska tunnariaan noin 10:nen metrin päässä ikkunasta. Oli taas niin viiminen pisara koko päivän mega vitutukseen ja kello on vasta 17.10. VITTUUU
[/q]

No nyt kaikki tämänhetkinen ärsytys vähän lieveni kun ajattelin että vois mennä pahemminkin..

Mutta nyt vituttaa lääkkeitten vierotusoireet, pääkipu ja muutenkin fyysinen paska olo. Ja edelleen se raha. Murr.

ärsyttää se et vaik ulkona on mitä mainioin sää, tulen viettämään illan töissä.

ärsyttää myös se, että tämä päivä on tässä suhteessa ikäänkuin alkusoittoa koko kesälle. ellei sitten tule sateista kesää, jolloin ei ole niin väliksi. ;)

Ärsyttää rahattomuus. Ärsyttää kela. Ärsyttää karppaus.

[q]Tiura, 11.5.2005 12:44:
Täl hetkel kaikki...
[/q]

samat sanat

Täl hetkel kaikki...

[q]superwoman, 10.5.2005 09:28:
Kela pummaa sellaset 1200e takaisin opintotukia vuodelta yks kaks ja kolme. No sain sovittua osamaksun 50e/kk, tosin se tarkoittaa, että makselen niitä vielä vuonna yks kaks ja kolme. PRKLE!
[/q]

Haha, onneks olkoon :D Mä viivästytin omaa
takaisinmaksuani valitusrumballa aluks
pari vuotta (ja jo silloin siis toi takaisinmaksu
oli ihan kivikautisesta opintotuesta ja vittu
millä perusteilla vielä, mut se on toinen juttu jo
ja tässäkin topikissa puitu *nauru*) kunnes
ne kyllästy ja nyppäs rahat mun veronpalautuksista
jotka sattu oleen viime vuonna just saman
suuruiset. Tästä viisastuneena totesin että
Kelan kanssa ei meitsin talousyksikkö tule
enää missään tilanteessa asioimaan, ennemmin
myyn vaikka munaa kadulla.

Otin hameen mukaan kunnes eilen aamulla tajusin, että sehän onkin vähän liian lyhyt tähän maailmankolkkaan. Ja sit olin unohtanu harjan kotiin sillä seurauksella, että tukka on ihan sekasin koko ajan.

No ehkä mä kestän :D

[q]crissy, 31.3.2008 11:25:

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa.. [/q]

:DD

Et täst viikonlopust ei tullukka mukava... tai no jos himas istuminen on mukavaa ni sit...

koulu loppuu viikon päästä ja duunista ei ole tietoakaan..*uuh*

Kela pummaa sellaset 1200e takaisin opintotukia vuodelta yks kaks ja kolme. No sain sovittua osamaksun 50e/kk, tosin se tarkoittaa, että makselen niitä vielä vuonna yks kaks ja kolme. PRKLE!

Tää tunne, mikä mul tällä hetkellä on.

[q]äm, 4.5.2005 23:07:
Kun IHAN KAIKKIALLA törmää päivämäärän sijasta merkintöihin 8.5 tai 12.5 tai ihan-mikä-tahansa-piste-jotain.
Sinne toisenkin numeron perään laitetaan PISTE! Stna.
[/q]

No tota, siinä vaiheessa kun > 50% populasta käyttää tuota tapaa, niin onko se sitten ok?

Meinaan että itse käytän tuota tapaa kun se näyttää olevan vallitseva trendi - ihan reilusti kysyn että onko sun mielestä parempi (tässä tapauksessa) tehdä kuin enemmistö, vai kuin tehdä kuin se pieni osuus populasta joka ilmoittaa asian oikein? Jossain vaiheessa kuitenkin sääntö muuttuu mukailemaan enemmistöä...

Asiakkaat ärsyttää!

Jos et usko että ärsyttää, niin lue tätä.

- http://helldesk.vuodatus.net/

Nyt muistan miksi en käy koulun virallisissa opiskelijabileissä.*hmph*
Kukaan muukaan ei käy niissä.

Tyylitajuttomuuden muodossa ilmenevä perseily.

just nyt vituttaa muuan hinkuyskä. onneksi havaittiin sentään ajoissa (saavat peräti viljely- ja verikoetulokset 15-20 minuutissa nykyään, jos oikeas paikas käy). mut sairastaminen on kyl vähän

O