Mikä ärsyttää?
Ihmiset jotka eivät osaa pitää lupauksiaan ja sotkevat siten pitkät suunnitelmat.
Suomalaisten saamattomuus!
Kansa elää puutteessa!
Suu auki ja -Saisiko olla?
Joskus on annettava että voi saada...
Juujuu, samaa sakkia olen ja.*pelle*
[q]PuuhaOsku, 23.5.2005 19:30:
Siemens M65
Aivan sairaan ärsyttävä käyttö järjestelmä!*grr*
[/q]
Kokeilepa sitten seuraavaksi näitä erilaisia Samsung äksyytsetiä paukahtaa viimeinkin säije hermoista.
Vieraiden jättämät kakkaraidat meidän pöntössä kuinka vaikeata on käyttää sitä harjaa mikä on siinä pöntön vieressä?
Kuvotusten kuvotus. Kohta meidän vessaa ei enää vieraat käytä.
Korvatulehdus *kivatsulle*...viimeksi helmikuussa, ja muutenkin oon ollut flunssassa tosi paljon tän kevätpuolen aikana
Ja sit kun ei oikeen kipeenä jaksa tehhä mittää *poks**uuh*, ihan niinkuin mulla ei mitään tehtävää oiskaan, ei ainakaan järjestää lakkiaisii tai lukee pääsykokeisiin
[q]Sade*, 23.5.2005 19:05:
No ai ärsyttääkö? Munki puolvuotas kolli nyt huutanu ja mourunnu ja ruikkinu joka nurkkaan jo parin viikon ajan. Toin nyt sen tänne mutsille et saa viedä leikattavaks. Ei siinä kai muuta voi ku korvatulpat korviin ja kossua naamaan.
[/q]
Kevät pitäisi kieltää kissanomistajilta kokonaan. Tai ainakin kissoilta...
Eikä edes siinä vielä mitään, että se kissa on kiimassa ja huutaa suoraa huutoa. Mutta se, että se on mun pieni suloinen karvakerä vauveli pikkuliini söpöliini pusi pusi pusi, ja sit se on kiimassa. Yök. Ei se saa olla. Se on mun pieni vauva.
(Tiedän kyllä, että olen hölmö. Ei tarvitse sitten kertoa.)
Siemens M65
Aivan sairaan ärsyttävä käyttö järjestelmä!*grr*
Cow and Chicken osa 5, 99% tullut
Cow and Chicken osa 10, 97% tullut
Cow and Chicken osa 11, 82% tullut
Ja kaikki jämähtäneet paikoilleen
Vitun helle.
Vitun kiire.
Vitun stressi.
Vittu.
käsitellään koulussa vielä puoltoista viikkoa apachen konffaamista
ei siinä muuten mitään, mutta turhaa kun lähes jokainen meijän luokalla on saanut sen toimimaan oikein alle 8min.
[q]Lace, 23.5.2005 14:24:
OT: Sanoin eilen yhdelle kaverille, että siinä vaiheessa kun Jone puuttuu tähän keskusteluun, niin provokaatiokiintiö alkaa olla aika täynnä *nauru**nauru*
[/q]
No voihan perse. Joudun kohta droppaamaan tän webbi-identiteetin ja kehittämään itselleni uuden kun kala ei enää käy verkkoihin entiseen malliin.
Kissalle pamahti kiima päälle. Mitä teen?
a) tapan kissan
b) hankin korvatulpat
c) vedän lärvit
*huokaus*
Mua ärsyttää aivan tajuttomasti ihmiset jotka ei osaa pitää huolta omista asioistaan ja sellaset ennakkoluuloset ja juoruilijat. Kyllä kiehuu prkl!!
En saa uutta miksausta online:iin!!! *grr**kivatsulle**släp**eiei**dissaa**känni*
[q]Jone, 23.5.2005 09:32:
---
Lace, 20.5.2005 22:27:
Sanoisin, että tässä kyseisessä tutkimuksessa olemme asiantuntijoita. Koko alan asiantuntijoita ei tietysti olla, eikä tulla koskaan olemaankaan, vaan erikoistutaan kumpikin pieneen sektoriin.
---
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mikä ala ja sen sektori on kyseessä jos siinä tulee gradun tekemisen yhteydessä niin erinomaiseksi, että voi kutsua itseään asiantuntijaksi. Tämä kiinnostaa mua sen takia, että osaisin vaihtaa omat hommani (joista kohta kymmenen vuoden kokemus ei edelleenkään mielestäni ole antanut mulle syytä pitää itseäni niiden asiantuntijana) välittömästi noihin.
[/q]
Itseäni toistaakseni: Sanoisin, että tässä kyseisessä tutkimuksessa olemme asiantuntijoita. Emme siis ole koko alan tai edes tietyn sektorin asiantuntijoita - vielä Tutkimuksella tarkoitan laboratoriossa olevien (meidän tutkimuksen kannalta oleellisten) laitteiden ja ohjelmien käyttöä, potilaan valmistelemista tutkimukseen, itse mittausta + tulosten analysointia ym. Itse en btw välttämättä vaihtaisi alaan, jossa asiantuntemus syntyy hetkessä - liian tylsää pidemmän päälle, ellei voi kehittyä
OT: Sanoin eilen yhdelle kaverille, että siinä vaiheessa kun Jone puuttuu tähän keskusteluun, niin provokaatiokiintiö alkaa olla aika täynnä *nauru**nauru*
Ja vielä tämän päivän vastaus otsikon kysymykseen: keskustelut, jotka eivät johda mihinkään
[q]Lace, 20.5.2005 22:27:
Sanoisin, että tässä kyseisessä tutkimuksessa olemme asiantuntijoita. Koko alan asiantuntijoita ei tietysti olla, eikä tulla koskaan olemaankaan, vaan erikoistutaan kumpikin pieneen sektoriin.
[/q]
Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mikä ala ja sen sektori on kyseessä jos siinä tulee gradun tekemisen yhteydessä niin erinomaiseksi, että voi kutsua itseään asiantuntijaksi. Tämä kiinnostaa mua sen takia, että osaisin vaihtaa omat hommani (joista kohta kymmenen vuoden kokemus ei edelleenkään mielestäni ole antanut mulle syytä pitää itseäni niiden asiantuntijana) välittömästi noihin.
Olen eilen onnistunu hajoittamaan mun äänikortin
_vituttaa_.
Se et päässä soi kaikkii hyvii biisei eikä nii voi kuunnella ku on töis....*grr*
[q]Lene, 20.5.2005 11:47:
Nimenomaan gradututkimus, kypsyysnäyte, näytetään, miten muutaman vuoden opintoja sovelletaan - asiantuntijoita ei vielä läheskään mielestäni olla oli miten tosissaan.[/q]
Taisi olla huono päivä, kun kirjoitit tän vastauksen?*hymy* Ei se mitään, onhan tää kai oikea foorumi kurjan olon purkamiseen. Asiaan:
[q]
mutten itse koskaan menisi väheksymään kokeneemman kollegan tietämystä vaan ottaisin vähän nöyremmän asenteen (tosin sitä erityisesti vaaditaan omalla alalla) ja kuuntelisin ja mahdollisesti jopa keskustelisin (ei ole välttämätöntä suhtautua kokeneempaan auktoriteettina vaan kollegana). Vaikka toinen yrittäisikin päteä niin ei se ole niin vaikeaa olla sellaisen yläpuolella. [/q]
En väheksy tämän johtajan tietämystä, mutta en myöskään ota nöyrästi vastaan hänen asennettaan. Kuuntelemista ja keskustelemista odotan yhtä lailla häneltä kuin itseltäni. On huomioitava, että yhteistyömme koko muun labrahenkilökunnan, lääkäreiden ja hoitajien kanssa on ollut alusta alkaen mutkatonta ja molemmin puolin kunnioittavaa. Ikinä aiemmin emme ole törmänneet tällaiseen asenteeseen, joka uudella johtajalla on.
[q]
Tämä pitää mielestäni paikkansa. Nuori naama saa itsenikin epäuskoiseksi toisen taidoista ja kokemuksesta. Puhumattakaan sitten, että se olisi kaunis naama. Yleisiä ennakkoluuloja, joita vastaan tappelemisessa ei kiukuttelu auta. [/q]
Se on kyllä sun tappio. Ihme ja kumma, ettei aiemmalla johtajalla, yhdelläkään henkilökuntaan kuuluvalla, muihin tutkimusryhmiin kuuluvilla, omalla ohjaajallamme, yhdelläkään lääkärillä, hoitajalla, potilaalla tai potilaan omaisella ole ollut mitään huomauttamista meidän työskentelystä eikä varsinkaan meidän iästä! Se ei mun mielestä kerro muusta kuin tämän johtajan asennevammasta.
[q]Erittäin loistava tilaisuus keskustella asiasta eikä ottaa pelkästään kuuntelijan roolia. Samalla olisi voinut antaa itsestään uskottavamman kuvan, jos kerran sellaista ei ole toiselle muodostunut.[/q]
Johtaja sai kuulla asiallisen selostuksen osasta täällä kirjoittamistani asioista. Sen jälkeen hänestä ei olekaan kuulunut mitään. Jos hänen käytöksensä jatkuu samanlaisena kuin eilen, niin täytyy järjestää aikaa kunnon juttelutuokiolle.
[q]Kuulostaa tosi kypsältä. Uskottavuus ja vakuuttavuus koko ajan sen kuin kasvaa. *vinkki* [/q]
Kypsyyteen kuuluu kaikkien tunteiden - myös negatiivisten - tunnistaminen ja ilmaiseminen. Kypsyyttä on se, että purin turhautumiseni tässä muodossa tänne enkä suoraan päin johtajan naamaa.
[q]
Itseasiassa sun pitää todistaa kaikille (myös naisille) pystyväsi hoitamaan työsi (tai minkä tahansa) kunnolla. [/q]
Näinpä. Ja kuten sanottua, olen sen tehnytkin: sekä esimies- että kollega-asemassa olevat miehet ja naiset ovat olleet poikkeuksetta tyytyväisiä työhömme, ainoa jolla on ollut mitään valittamista on ollut tämä uusi johtaja. Hänenkään valituksensa ei kohdistu tekemäämme tutkimukseen, vaan täysin epäolennaisiin asioihin.
[q]Ei ihmisten käsityksiin vaikuta ainoastaan se, minkä ikäinen toinen on tai mitä sukupuolta on vaan millaisen vaikutelman sanallisesti/sanattomasti antaa. Kyllähän jämpti, selkeä, määrätietoinen ihmistyyppi vakuuttaa paremmin kuin hiljainen epävarma hissukka tai ympäriinsä häsläävä hepsankeikka, vaikka nämä kaikki saisivat työnsä tehtyä. Itseään ei välttämättä näe muiden silmin ja tajua, minkä takia he suhtautuvat sillä tavalla kuin suhtautuvat. Joten suosittelisin vähän itsetutkiskelua, kun mm. tämän tekstin perusteella et ole saanut minua vakuuttuneeksi siitä, että uskottavuus on ansaittua.
[/q]
Tämän tekstin perimmäisenä tarkoituksena ei ollut vakuuttaa klubbarilaisia siitä, kuinka uskottava mä olen työasioissa, vaan purkaa ärsyyntymistä. Täällä mun ei tietääkseni tarvi vakuuttaa ketään mistään. Nuoresta iästäni huolimatta mulla on kokemusta työelämästä ja elämästä itsessään. Tiedän, millaista palautetta yleensä saan työnantajalta, työkavereilta, asiakkailta ja ystäviltä, ja labran johtajan antama palaute ei vastannut sitä lainkaan. Olen tottunut olemaan nimenomaan luottohenkilö (mm. assistentti, tuutor, luottamusmies), kuvitelluista tai todellisista uskottavuusongelmista en ole kärsinyt.
Tulevaan työhöni kuuluu ymmärtää erilaisia elämänkatsomuksia ja asenteita. Mutta pitääkö mun samalla hyväksyä ne kaikki? Ei.
ärsyttäää .. on ihan möllölöllö-olo ja mitää ei haluis tehä.. haluis vaa nukkua ettei tarviis ajatella mitään eikä plööh.. vttu ihana olotila ku ei tiiä mikä vituttaaaaa