Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]

tämmöinen ohje löytyy applen sivuilta, auttaisko tohon salasana herjaan?
http://docs.info.apple.com/article.html?path=Mail/2.0/fi/ml1003.html

ei ehkä oikea palsta neuvoille mut osui vaan silmään
[/q]

kiitos mutta olen kuluttanut koneellani tunteja etsien ongelmaa konelähtöisesti ja todennut että asetuksissa ei ole vika. Kyllä se vika on saletisti netissä. Nyt oon huomannu vielä, että jotkut viestit ei aina mene perille vaikka on 150% oikea osoite yms. Päivän parin päästä tulee Undelivered Mail ilmoitus, vaikka juuri aiemmin onnistui hyvin. joudun lähettämään monta näitä viestiä kahteen kertaan että vihdoin menee perille. PUUH*

Muistan kaksi kertaatapahtui niin, että jo lukemani ja eri kansioihin siirtämäni mailit saattoi yhtenä aamuna koneen aukaistessa lävähtää uusina viesteinä inboxiin. Eikä tää aihe mene offtopic sen osalta yhtää koska alkoi akuutisti ärsyttämään kun muistelin ees koko juttua

Kun pitää tehdä koulujuttuja kesällä. Fucking kuusi fucking kirjallista työtä

[q]BTB, 19.5.2005 22:57:
Luultavasti konservatiivinen mies kyseessä joka ajattelee ääneen ja kertoo karua totuutta. Nimim. ei sitä aina paljoa uskottavuutta saa yleisesti nuoret erinäisissä tutkimuksissa. Sen takia tuli työpaikkaa vaihdettua kun arvostusta olisi saanut vain harmailla hiuksilla, rypyillä ja tunnettuvuudella..tosin olin toimiston selvästi nuorin
[/q]

Nii.. tylsää et noin ahdasmielisesti ajattelevat ihmiset pääsee johtaviin tehtäviin - hankaloittaa muiden työskentelyä ja koko työpaikan ilmapiiri kärsii. Mikään ei oo epäreilumpaa kuin arvostella ihmistä sellaisten ominaisuuksien perusteella, joita ei pysty muuttamaan - just ikä, sukupuoli jne. Tekis mieli ajatella, että itselleen ne pomot tollasella asenteella tekee hallaa, mut aina ei voi, ku ottaa niin paljon päähän *justjoo**hymy*

Heikot nivelet.
Pahempaa nivelrikkoa odotellessa.
Ettei ole saanut aikaiseksi korjauttaa noita helvetin silmälaseja, silmät väsyvät ja rasittuvat sekä päätä särkee.
Pitäisi mennä värjäyttämään ja leikkauttamaan hiukset, kun värit on pliisut ja monihaaraisia on niin paljon.
Vapaa-ajan vähyys.
Huono muistini mun.

Ihmiset jotka puhuu täyttä paskaa!

[q]Avernian, 19.5.2005 20:37:
Tämä paska työ. Kun puoli yhdeksältä edellisenä iltana soitetaan ja sanotaan että pitää tulla yli tunti etuajassa töihin, ennen viittä aamulla, tällä olemattomalla liksalla, kasvaa otsaan aikamoinen molo.
[/q]

Aargh Joku päivä sulla on parempi homma ja sit sä voit dissata näitä aikoja ihan täysillä

Se ärsyttää kun itte on henkisesti loppu ja toiset tulee "neuvomaan" mitä pitää tehhä. ja sitten kun ne kuulee mitä on tapahtunu niin tulee mm. "vitut maria susta mitä minä jne jne" joopa joo vitut musta, eihän sillä ole väliä miten _minä_ voin vaan mun pitää ajatella mitä muut tuntee jos teen jotain.
Eli älä ajattele itteäsi muista ottaa vain muut huomioon ja että niillä on hyvä olla ja hyviä päiviä. Älä uhraa ittelesi aikaa äläkä etäänny vähäksi aikaa muista jotta voit saada vähän omaa päätä kasaan.
Niimpä niin..

+Se ärsyttää paljon kun kuulin jsut että kun teen flaikkukierroksia liikkeisiin niin joku vitun kusipää joka menee tyylii perästä ja heittää mun jättämät flaikut roskikseet!! Kivaa tehhä työtä tyhjän takia

[q]Astaroth, 19.5.2005 21:03:
---
jansku=p, 19.5.2005 20:59:
Onni oli että ne oli joulu taolla kun olin suomessa*aplodit*

---

Ootsä nyt sit niiq Tampereel?

*soriolipakko* :)
[/q]

En ihan viellä..1vko jäljellä---no en oo kattomassa vaikka olisinkin suomessa...HIrveetä!!!!!!!!!Onnex työ vie 16tuntii päivästä..ei jää aikaa moiselle

Pääsykoekirjan 70 vikaa sivua. taas loppu puhti ennen niitä vaik ne piti lukee vie tänään. ne on niin hankalaa asiaa et voi kettu No, huomenna si alotan niistä... uudella asenteella

[q]nuance, 19.5.2005 20:40:
---
ambro, 19.5.2005 18:25:
Salkkarit.. Ne on aina ärsyttänyt ja ärsyttää yhä uudelleen ja uudelleen. Tiedän kyllä paikan minne ne vois survoa.

---

Word.
[/q]

En voi kun yhtyä mielipiteeseen!!Onni oli että ne oli joulu taolla kun olin suomessa*aplodit*

[q]ambro, 19.5.2005 18:25:
Salkkarit.. Ne on aina ärsyttänyt ja ärsyttää yhä uudelleen ja uudelleen. Tiedän kyllä paikan minne ne vois survoa.
[/q]

Word.

ihme paino rinnassa. skidi tunne allergiasta, naama tuli eile tulipunaseks turpos ja kuumotti ihmeellisen ärsyttävä fiilis ku henki ei kulje. antakaa joku astmalääkettä

ollaanpa muuten taas suvaitsevaisia

[q]I-NA, 16.5.2005 16:40:
hkln matkahinnat. Sain duunia vantaalta, eli joudun ostamaan seutulipun= 80e/kk. Pitäis olla joku vaihtoehto, esim. Helsingin/vantaan liikenne tms.
[/q]

aattele mulla on sama... 80e/kk tai sitten vaihtoehtona maksaa matkan 3,40 / suunta.. onneksi voi ostaa sen 2 viikon lataus ajan kerrallaa niin se 39.50e ei tunnu niiiiiin pahalle, mut silti suututtaa noi kalliit hinnat

[q]pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
Ollaan taas niin korkeakoulussa tosiaan joo...huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!

Viihdyn ihan hyvin mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä, mutta noin eräjorma mä en ole!!!*igor*
[/q]
Ihan oikein teille naisille :D Eiku lapio vaan mukaan niin pääset kaivaa poteroo =D ja sit pyyhkimään havuihin :D

[q]pupuTupuna, 17.5.2005 22:06:
huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse![/q]

ainoa huono juttu tossa on se, että se on Nuuksiossa eikä jossain erämaassa*vink*

Pelasin koneella yhtä peliä ja nyt mä sitten jumituin yhteen kohtaan. Sitten mulla meni hermo ja lopetin sen pelaamisen, mutta nyt tekis mieli jatkaa. En vaan tiedä miten mä pääsen siinä eteenpäin

Ärsyttää toi Nokian mainos, mikä aukee kun yrittää klubbariin. Menee kyllä mainonta jo liian pitkälle!! perkule.

Itäkeskuksen uusitut portaat. Normaalisti tässä uusitussa kohdassa oli yhdet liukuportaat ylös toiset alas ja keskellä portaat. Nyt sieltä ei löydy tavallisia portaita lainkaan, joka vituttaa 2 syystä.
1. Kun kiireessä koittaa juosta metroon (99% ajasta portaita blokkaa joku) joutuu joko sysäämään mummot sivuun tai tykittään ylöspäinmeneviä portaita alas.
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.

O