Mikä ärsyttää?
[q]Epailija, 2.6.2009 23:48:
Tämä ei kyllä niinkään ärsytä kuin huvita, mutta laitetaan samaan eli EB:n bussimainos, jossa Pelle Miljoona selittää kuinka EB:n bussi päästää vain 43 g hiilidioksidia per sata kilometriä per matkustaja ja toteaa perään, että esimerkiksi henkilöauto päästää "see ooo kolmosta" yli puolitoistakertaisen määrän. Sen nyt ehkä vielä ymmärtää, ettei Pelle erota hiilidioksidia ja -trioksidia toisistaan, mutta mainoksen tekijöiden osalta aika käsittämätön, vaikkakin pieni moka. Eikö siellä ole ollut minkäänlaista käsistä?
[/q]
TAi sitten kyseessä on salajuoni jolla peitetään se tosiasia että hiilitrioksidi kait on karkeesti sen vajaa puolitoista kertaa painavempaa. Tosin ero kaventuu aika nopsaa ja päästöt on samat sen jälkeen kuin -dioksidillakin. :P
tämä helvetin heinäallergia, flunssa mikä liä! menee viikonloppu pilalle tän takia.. noh jos sit huomena olo olis parempi. parempi olis!
[q]Fyraett, 6.11.2006 09:44:
Jep, ja jos todellaki välittää omast terveydest nii kannattaa mennä yksityiselle, muistuu mielee edellinen kesä ku varvas murtu..
terkkaris ne vaa laitto tyylii laastarin päälle ja sano et tuu takas jos ei parane parin päivän sisäl, vaik sanoin et se on murtunu (ennenki murtunu paikkoi nii tiedän milt se tuntuu)
yksityisel lyhyeen tarkkailun jälkee lääkäri totes et on murtuma (joka varmistettiin röntkenil) ja sen lisäks viel viel jotku nivelpussit tms menny rikki.
[/q]
Ainoo vaan, et ei noille varvasmurtumille oikein voi tehdä mitään.
Henk. koht. mulla ei ole ollut mitään ongelmia kunnallisen terveydenhuollon kanssa, oon saanu ajan ku oon tarvinnu ja lääkärit ovat olleet päteviä ja ottaneet mut tosissaan.
[q]Fyraett, 6.11.2006 17:27:
---
Annakins, 6.11.2006 17:20:
Ainoo vaan, et ei noille varvasmurtumille oikein voi tehdä mitään.
---
Ei niin, mut tukisiteel ne sit teippas koko jalan ja käski kävellä kovapohjasel kengäl, kyl se nyt alkaa jo olee ihan kunnos.
[/q]
Kauan sul kesti parantua? Mun varvas murtu reilusti yli vuos sit ja parantumisessa kesti todella monta kuukautta. Asiaa ei varmaankaan auttanut se, että pystyin 3 viikkoa käyttämään vain varvastossuja ja kävelin koko ajan ympäriinsä katselemassa nähtävyyksiä
Facebook mikä kaataa firefoxin koko ajan, operasta puhumattakaan! Paska mikä paska!
Työt.
töihin tullut sikaflunssa..vähän epäilen että se kaikkiin tulee kuitenkaan
[q]Jone, 1.10.2009 16:37:
Nyt ei enää edes ärsytä vaan suoranaisesti vituttaa.
Suomi on selkeästi hyvän menon maa. Siitä kertovat tämän päivän uutisotsikot:
"Vanhaselle eduskunnan luottamus"
Miten voi olla mahdollista, että epäluottamuslause kaatuu numeroin 117-27? Ihan oikeasti hei. Miten se voi olla mahdollista? Kansan luottamusta Matti tai hallitus ei ole nauttinut enää aikoihin (ainakaan mielipidemittausten varjolla), mutta ilmeisesti vitut siitä.
"Yle-maksu käyttöön vuonna 2012, suuruus selviää myöhemmin"
Koko "Yle-maksu" / mediamaksu on niin järkyttävää bautaa, että miten ihmeessä sellainen voi mennä läpi? Kuinka vieraantuneita Arkadianmäellä ollaan kansalaisten arkitodellisuudesta, pitääkö Yleä tekohengittää vaikka loputtomiin millä keinolla hyvänsä ja... sukkavitunpuikot. Ei voi ymmärtää.
"Suomi haluaa täysin savuttomaksi maaksi"
Nonni. "Suomi on ensimmäisenä maana maailmassa laatimassa tupakkalakia, jonka tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön lopettaminen." Hyvähyvä. Jos kansa ei kerran lopeta vaarallista tupakanpolttoa vapaaehtoisesti oman etunsa nimissä, niin pistetään se sitten lopettamaan väkipakolla.
Totalitaarinen Suomi rules ok.
[/q]
Tupakkalaki. Vituttaa.
Ylen tekohengitys. Mä oon vaikka sen kannalla. Jälleen se nähtiin kellä on vähiten hallituksen kupissa. Ylellä. MTV 45min vain seuraa trendejä.
[q]Jone, 1.10.2009 17:51:
en hyväksi. Se ohjasi huomion sopivasti pois muista epämääräisyyksistä tuomalla sensaatiomaisemman tilalle muutamaksi päiväksi. Lopulta KRP ei tutki mitään, Ylen toimitus ei sano mitään ilman asian tutkintaa ja siitä käräjöintiä ja pääministerimme ilmeisesti pitää tosta selvittyään sekä lahjusjuttua että kaikkea muuta itseään koskevaa kerralla loppuunkäsiteltynä ja vastattuna.
Et HIANOO.
No, ainakin voitin punkkupullon vedonlyönnissä.
[/q]
Miten asia olisi pitänyt hoitaa?
taloudellinen tilanne
Kaikki. Ei ole fiilis ollut näin huono aikoihin. Jos kalja auttaisi.
[q]mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk
[/q]
Minä poistin tilini sieltä jo..en nähny enää et siit olis ollut mulle hyötyä..riittää yksikin sivusto missä tulla dissatuksi*lmao**lmao*
Siis voi kirosanalitania kun voi vaan ärsyttää. Mikä siin on niin vaikeeta toisten ymmärtää joitain asioita, tai siis ARGGGH NNNNNGH, tekis mieli repii hiukset päästä ja vaikka mitä *senkin**grr*
On vaan ihmisiä, joita en voi sietää. En oo tykänny niistä, eikä se mun mielipide tuu ikinä muuttumaan, sori nyt vaan. Kun ei niin ei.
Ja swiddu, se saatanan.... argh.
Sekin ärsyttää etten voi vuodattaa kaikkea raivoa täällä "ääneen". Eikä tällä hetkellä ole puhelimenkaan päässä ketään kelle sen voisi tehdä.
Siis voi elimellä päähän ja lahnalla ja vaikka jollai viidakkoveitselläkin
Tulis ny ees mies kotiin ni vois vaikka siihen ees purkaa kaiken kiukun.
[size=7]on hetkiä jolloin tarvitsisin sitä tupakkaa.[/size]
[q]mayah, 14.11.2006 13:02:
---
Verano, 14.11.2006 12:56:
---
mayah, 14.11.2006 12:53:
No en tiä miks, mut jotenki ihan v*tusti just nyt.
---
No pöh, lähtekääpäs ärsytykset pois Maijaa kiusaamasta
---
Sanos muuta. Just semmonen "no ei sit"-olo
[/q]
4h unta, ei aamupalaa, ei hampaiden pesua
= väsyttää, maha kurisee ja suussa maistuu perse
[q]tiipi:
tee kuten mä: syö ne kuorineen ei ehkä niiin mut maistuu :)
[/q]
Voin syödäkin, mutta minä haluan paistaa ne. Silloin ne on pakko kuoria, koska silloin ne on just *slurps*!
[q]mayah, 31.5.2006 10:57:
-sietämätöntä p*skaa-
[/q]
[q]efo, 31.5.2006 11:04:
-lisää p*skaa-
[/q]
ah että näinä hetkinä olen onnellinen tavastani, että kuljen aina julkisesti laput korvilla musa niin kovalla, että kaikki kanssaihmiset paheksuvat tai ihmettelevät. eipä tarvitse joutua sietämään tuollaista. noi on kyllä sellaisia, jotka saa haluamaan hyppäämään liikkuvan junan ikkunasta
Naiset. Minkä takia sanoja ja asioita täytyy muotoilla uudestaan, saada niistä mahdollisimman negatiivisia ja ylitsepääsemättömiä. Sitten niistä puhutaan selän takana, eikä tyypeillä ole sitten selkärankaa tulla itse kysymään että mitenkäs asian laita oikeasti onkaan. Onhan se hienoo kuulla asiasta kaverin kaverin kaverin kaverilta. Nyt vittu oikeesti. *toktok*
Naiset. Minkä takia sanoja ja asioita täytyy muotoilla uudestaan, saada niistä mahdollisimman negatiivisia ja ylitsepääsemättömiä. Sitten niistä puhutaan selän takana, eikä tyypeillä ole sitten selkärankaa tulla itse kysymään että mitenkäs asian laita oikeasti onkaan. Onhan se hienoo kuulla asiasta kaverin kaverin kaverin kaverilta.
Heh, tuon aina yhtäläistä hilseilyä aiheuttavan ikuisuuskysymyksen parissa painii Suomalainen mies(kin) kuka pullonpohjista palautetta etsien kuka taasen parisuhteesta poistuen.
Pahoittelut kyseenalaistavasta kyynisyydestäni, olen kalkkis. :D
Päässä soiva Wham - Last Christmas