Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Niin moni asia, että niitten yksilöiminenkin olisi jo raskasta.

Kaikkien kusipäiden seläntakana paskanpuhuminen mihin ei ihan aina kumminkaan ole aihetta...*grr*

Työpäivä, huomisten pikkujoulujen alkoholitarjoilu..

Äiti! Jälleen kerran. Miten toisen äänikin voi jo ärsyttää ihmisen raivon partaalle? *grr**toktok*

<------------------------- Ylikäyttöä huomattavissa. Sijasta voisi käyttää hieman harvinaisempaa *nuha*.

tällä hetkellä yks muija!
ja toiseks housut vakoisten saappaiden sisässä..ihqsdaa!

Just nyt aika moni juttu.

Flunssasta johtuva korvien lukkoilu.. Mun oikee korva on ollu lukossa koko päivän ja toi alkaa oikeesti haittaamaan jo tajuissaan pysymistä *grr**pökr*

Kämppiksen kaveri, joka on käytännössä asunut täällä nyt jo toista viikkoa, eikä näytä merkkejä pois kulumisesta. Käyttää prkl vielä mun keittiökamoja lupaa kysymättä.

Tää viikko!

Loppuis jo...*uuh*

Ihmiset (taas). Mä olen töissä suht. pienessä firmassa joka toimii suht. pienellä alalla. Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se kun ihmiset maksuhetkellä sanoo et, "Kai mä saan tästä näin ja näin paljon alennusta"*eikä*. Mä kyllä ymmärrän kun ostetaan enemmän ootetaan aina jotain paljous alennusta tai jos kyseessä on ihminen joka asioi meillä usein, mutta en sillon kun kaveri käy ostoksilla ekaa kertaa ja ostaa jonkun 45e tuotteen, niin en välttämättä nää mitään syytä antaa 5e alennusta. Joko sitä alennusmahdollisuutta kysytään etukäteen tai sit vaan toivotaan et mä oon mukavalla tuulella. Meinaan se että kassalla sanotaan (15min esittelyn yms palvelun jälkeen) että kai mä nyt saan tän 5e halvemmalla. Yhtä hyvin mä voisin sanoo et joo sulle tää maksaa 50e *dissaa*. Tai sit viel törkeempää mun mielestä on se, että kun mä sanon hinnan mulle annetaan liian vähän ja kun huomautan asiasta nii vastataan et hei kai mä nyt sen verran saan alennusta. hmm. Et.*släp*

Ja kyllä mä tiedän että se on jonkinnäköstä asiakaspalvelua toi alennusten antaminenkin (kai) ja ei se oo niitten ihmisten vika jos ne kysyy alennusta (OIkeesti on) mutta se sapettaa mua silti aivan suunnattomasti.

Saamattaomuus
Olis taas pitkä lista projekteja ja ryhmätöitä tekemättä...

[q]I Shot the ..., 1.11.2005 21:24:
-se ku sormenpaat jaa sillei nihkeen tahmeeks ku on pessy pippelin seksin jalkeen
[/q]

oli noi kaikki muutki aika hyvii, mut et LOL (mahtaa olla tosi limanen pippeli)

jumalauta mulla menee hermot ku kaikki hyvät tapahtumat on 21.3. joka on ainoo pvä jolloin en tänä vuonna voi lähtee mihkään *eikä*
arght koko ajan niit tulee lisää *toktok*

[q]UnityF, 29.10.2005 18:27:
koko vitun elämä.
[/q]

melkee sama. elämälle

solubilsan lukeminen ei onnistu!!!!!!!!!!!!!!*senkin**toktok**eiei**senkin*

Hitto, kerran olin tos bussis tulos koulusta kotiin juuri sopivasti neljän ruuhkan aikaan:

a) Bussi oli jumissa, eikä liikkunu mihinkään!
b) Siellä oli ainakin 100 ihmistä ahdattuna yhteen bussiin!
c) Oli törkeen kuuma!
d) Yks vanha eukko alko yskiin niinku suoraan mun takana oikein räkästä yskää..
-->tuli kauhee bakteerikammo -->alko ahdistaa henkee -->tuntu et olis pakko hyppää bussista ulos!!

-->Mulla tuli ikuinen ruuhkabussifobia!!

Mitä tästä opimme: Älä yski bussissa, ku muita voi ahdistaa!! Tai sit vältä ruuhkabusseja!!

Nimimerkillä; Diivojen kuningatar...

*pepsodent*x1000

Jehovan todistajat / Mormonit / TV-lupa tarkastajat

[q]Cloud, 22.6.2007 13:42:
---
Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.

---

Kyllä turha juhla imo. onneks voi tehdä duunia josta saa hyvin liksaa koska on juhannus. Hyötyypähän jotenkin.
[/q]

totta! mäki paiskin yövuoroo, tulee 160% lisiä koko viikonlopulta.

Raha & tuotteiden hinnat*senkin*

O