Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]josbe, 10.3.2009 12:33:
Eroon turkiskuoriaisista! -projekti
[/q]
Miten ajattelit toteuttaa? Epäilen että on sama edessä tässä joskus.

intti vituttaa

TTU se ku ei tiiä mikä ärsyttää!!

...kun vituttaa mutta ei oikein tiedä mistä johtuu *igor**ding* Luultavasti pienien asioiden summa.

[q]Pumis, 30.12.2005 14:54:
Ajattelin olla fiksu ja päivittää wintoosan. Menin oikein Microsoftin sivuille, latasin päivtykset mitä se ehdotti. Kun Kone alkoi asentamaan niitä, niin jossain vaiheessa se asensi jotain spywarea ja mainossoftaa koneelle, alapalkkiin tuli joku ruutu, missä bitit alkoi vilistää. Ei muuta kun kone irti verkosta, ja backup. Kiitos Microsoft, ei minulla olisikaan ollut kolmen tunnin aikana muuta puuhaa.
Softa on WIN XP Homedition(tullut koneen mukana).
[/q]

Mä kans sain joku kuukaus sitten netistä automaattisen päivityksen mun Windows 2000:seen ja kun restarttasin koneen ni buuttaus jäi kesken ja ruudulle tuli jotain ihan roskaa... Sit siinä vähän aikaa säädettiin että saatiin kone taas toimintakuntoon - kiitos Microsoft laatupäivityksistä *toktok*

Just nyt, kun ajattelin asiaa liikaa, rupes ärsyttämään yks parin päivän takainen tapahtuma.
EI OLLU MUN VIKA! Ihan sama, kummin päin olisin tehnyt, joku olis suuttunut kuitenkin.

Ajattelin olla fiksu ja päivittää wintoosan. Menin oikein Microsoftin sivuille, latasin päivtykset mitä se ehdotti. Kun Kone alkoi asentamaan niitä, niin jossain vaiheessa se asensi jotain spywarea ja mainossoftaa koneelle, alapalkkiin tuli joku ruutu, missä bitit alkoi vilistää. Ei muuta kun kone irti verkosta, ja backup. Kiitos Microsoft, ei minulla olisikaan ollut kolmen tunnin aikana muuta puuhaa.
Softa on WIN XP Homedition(tullut koneen mukana).

- Ihmiset, jotka kävelevät (hitaasti, mieluiten leveinä rintamina) tai seisovat keskellä kulkuväylää. Erittäin ärsyttävää se on varsinkin silloin kun kyse on pyörätiestä. Parhaassa tapauksessa kun kello soi, ihmiset alkavat sinkoilla päättömästi edestakaisin ja mieluiten suoraan pyörän alle.

- Ihmisten joku käsittämätön tarve hajottaa lasiesineitä pitkin katuja. Ne sirpaleet on aika ärsyttäviä (esim. pyöräilijöille ja lemmikeille).

- Ihmiset, jotka eivät käytä heijastimia. Ärsytyksen kärjessä ovat myös ne koirien omistajat, jotka eivät tajua laittaa koiralleen kunnon heijastinloimea/-valjaita päälle.
Samaan sarjaan menee se, että polkupyörässä kuuluu lain mukaan olla lamppu, jos sillä ajetaan esim. pimeällä, mutta paljon tulee vastaan fillareita, joissa lamppua ei ole. Turha luottaa katuvaloihin tai auton ajovaloihin - ei ne tee heijastimettomasta/lamputtomasta yhtään sen näkyvämpää.
Vinkkinä todettakoon, että autoilijoiden on helpompi väistää ja antaa tietä niille tielläliikkujille, jotka he pystyvät näkemään. Jos hämärällä/pimeällä päällä on heijastinliivi (sen mustan pitkän nahkatakin sijaan), niin aika todennäköisesti autolijat antavat hyvin tietä - ihan vaan jo senkin takia, että saattavat luulla poliisiksi. =P

Liikenneturvan sivuilta:
"...Vuonna 2002 pimeän ja hämärän aikaan loukkaantuneista puolet joutui onnettomuuteen valaistulla tiellä tai kadulla. Valaistullakin tiellä näkyvyyttä haittaavat sade ja sumu. Myös auton valojen ja tuulilasin likaantuminen huonontaa näkemistä. Katu- ja mainosvalot sekä puiden ja pensaiden varjot heikentävät autoilijan mahdollisuuksia havaita katua ylittäviä jalankulkijoita tai pyöräilijöitä.
:
- Jalankulkija tai pyöräilijä ei näy koskaan liian hyvin pimeällä tai hämärässä. "
http://www.liikenneturva.fi/tyokalupakki/jalankulku/heijastin.php

Tää kaupunki,tän kaupunkin ihmiset (tietyt) ja se kun on lomalla kipeenä ja silti on himassa ihan tarpeeksi duunia mitkä pitää hoitaa....argh...

Voi ...kele *grr**toktok* Menee niin ku hermo ihan just kohta Mun elämä taas ei suostu yhteistyöhön, joten pitää kehitellä jotain muuta tekemistä

Helvetin selain meni sit sekoomaan ja kaikki kirjanmerkit sun muu katos sen siljän tien Mur, olin tallettanut monta kivaa/hyödyllistä sivua, mistä hemmetistä ne enää löydän tai muistan... No, eipä mulla ollut ennen neljää mitään tekemistä, etinpä niitä sivuja si siihen asti

[q]UnityF, 13.12.2005 17:03:
---
Coleman, 12.12.2005 21:09:
Tänään pisti yksi ärsyttävä asia silmään. Nimittäin ikääntyneet ihmiset (lue mummot). Heillä on kumma tapa jäädä jumittamaan pankkiautomaatille 10min ajaksi varsinkin kun itsellä sattuu olemaan kiire jne. Eikö sitä rahamäärää voi nostaa kerralla, kysympä vaan?? Saati että itsellä alkaa hermo mennä, entä se pidentyvä jono selän takana.

---

ja sähän et oo koskaan tullu ajatelleeksi sitä et osa potee dementtiaa ja osa ei nää hyvin tai osalla on molemmat. Esim mun mummo on niitä jotka on sen 10min automaatilla koska nivelet on niin huonossa kunnossa että kädet tärisee että on vaikee saada kortti siihin et se imasee sen sisää ja sit onkin vaikee näpytellä niitä numeroita kun pitää olla lappu jossa ne on kun ei se muista sitä numeroo ulkoo ja sitten pitäis nähäkin jotain siitä ruudusta kun on huono näkö.

Mua ärsyttää suunnattomasti just tollaiset ihmiset jotka valittaa tälläisistä asioista, ens kerralla lähe himastasi / mistä lie niin sen 10min aikasemmin niin ei tuu niin kiire ja muista joku päivä vuosien päästä sä oot se jolla menee se 10min maatilla ja koitat parhaasi ja tunnet ne vihaiset katseesi selässäsi mut sä et vain pysty toimii nopeemmin.
[/q]

Aivan, Ja :DD Colemanille. Ihmisten Suuri Kiire. Mihin...? Hah hah.

Kun ei saa unta ja pitäis/haluais nukkua...
Kun jengi ei maksa velkojaan ajallaan...(tyhmä on se joka lainaa, eli tässätapauksessa minä, mutta silti...)
Kaksnaamaisuus...
Teeskentely...
Huono sää...
Miljoona kertaa nähdyt televisio-elokuvat...
Aina lopussa oleva puhelimeni akku...(oma vika kyl kun en o ostanu uutta)
Jos joku Urpo kirjoittaa ks-päätteen x:llä. Junttimaista, eikö!!?
Huutavat ja Riehuvat kakarat yleisillä paikoilla ja vanhemmat vaan kattoo tyhmänä vieressä eikä tee mitään...
Taksijono pakkasella...
Tylsyys...

Onhan noita ärsytyksen kohteita.

Ja sit vielä, jos joutuu ajaa vastatuuleen ja ylämäkeen vesisateessa fillarilla ja tietysti myös se kun kaverisi asuu 6-kerroksisessa talossa jossa ei tietenkään ole hissiä...toki jälkimmäisessä on myös hyvätkin puolet ;)

Tyhmät ihmiset ja Aasiakkaat

Emoyhtiö

Kiitti vitusti sanelupolitiikasta, on se hienoa et on "dynaaminen IT". Huoh ja morjensta pöytään.

-M

[q]Takyon, 7.11.2008 16:53:
Jos joulussa on yks hyvä asia jäljellä niin se on piparit ja piparitaikina! Jälkimmäinen siis raakana! ;)
[/q]
Minkäslaista se kypsä taikina on?
*Saivartel*

Mut joo, piparitaikina<3

miksen koskaan voita lotos :(

Mun vakikaupassa on selvästi piparkakkutaikinat piilotettu multa *igor*. Olen jo parin viikon ajan yrittänyt pakastetaikinaosastolta katsella josko niitä sinne ilmestyis, ja tänäänkin kävin katsomassa mutta ei ollut. Kassalla sitten huomasin että edellisellä asiakkaalla oli piparitaikinaa. >:/

Jos joulussa on yks hyvä asia jäljellä niin se on piparit ja piparitaikina! Jälkimmäinen siis raakana! ;)

Se ärsyttää ihan sikana että

- autoni tuulilasiin iskeytyi pieni kivi ja aiheutti särön just silmieni korkeudelle

- HKL:n busseja pitää pelätä että ne ajaa kylkeen ku ne käyttäytyy ku kaupungin omistajat

- ihmiset mainostaa suvaitsevaisuuttaan (täydellinen suvaitsevaisuus on käsitteellinen mahdottomuus) *toktok*

- ihmiset kannattaa turva-aidan poistamista (itsemurha-iskut laski heti roimasti) palestiinalaisten ja Israelin välillä

se että mun silmä on tulehtunut ja paskana ja kaikkien mielestä se on niin saatanan hauskaa ku silmä on muurautunu puoliks kiinni.

eikö kukaan tajuu et tää sattuuuu *grr**senkin**toktok*

O