Mikä ärsyttää?
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*
ELÄMÄ
tää tunne mikä nyt on
kun toinen pilaa elämänsä täysii ja mitkää puheet ym ei auta, ärsyttää itteni kun välitän niin paljon, ärsyttää kun sanon pahasti koska hänkin loukkaa ja se ärsyttää että kaiken paskan jälkeenkin mitä hän on sanonu olen antamaan anteeksi ja nielemään kaiken paskan.
NOjoo. En oo enää hirveesti viihtyny tääl äitin luona vaikka, tää viel on mun koti kolmisen viikkoo. Mua kohdellaa, ku en asuis enää tääl (äiti ja sisko käy vähä välistä ulkona syömässä ja ei oo mulle puhunu mitää yms.) ja sit ne ilmottaa, et oon koiravahtina perjantaina
C++.
Sen lisäks että olen nyyp, ni tehtävät on annettu
epämääräisesti ja ohjeet... mitkä ohjeet?
Hyvä yrittää tehdä jotain ohjelmaa, kun ei oo hajuakaan
miten pitäis edetä.
Pää räjähtää kohta. *toktok*
Ratikassa naisten käsilaukut mitä pidetään olalla, semmoiset missä on se pienenpieni kahva, silleen että kun ne on olalla niin ne on just oivalla korkeudella mätkimään sivussa istuvaa minua päähän ohimennessään
No ei ärsyttäny ku vähän aikaa mut silti
[q]Occu, 8.12.2005 16:08:
Noi saatanan pikkupixelitontut jotka laulaa ihan vitun epävireisesti tuolla subtv'een puolella...
joojoo, tiedetään. vaihda kanavaa! Mut niitä ei voi olla ohittamatta kun kanavasurffaa :D
[/q]
voihan, ku ei näy subtv *pepsodent**hih*
Noi saatanan pikkupixelitontut jotka laulaa ihan vitun epävireisesti tuolla subtv'een puolella...
joojoo, tiedetään. vaihda kanavaa! Mut niitä ei voi olla ohittamatta kun kanavasurffaa :D
Duunit, IT päälliköt, Firmat, irtisanomis ajat, huono liksa, autot, urpot ketkä ei vastaa puhelimeen kun ois syytä, huonot päivät ..
Se menee niiiiin hitaasti. Ei mulla ole koko päivä aikaa.
Se että Hyksyssä ei oo yhtään luomukauppaa.
[q]iriil, 7.12.2005 12:13:
"Kyllähän sä sen näät itsekkin ettei sovita yhteen" "Kumpikaan ei ole sitä mitä hakee, kyllä sie sen itekkin tiiät" En vaan tiedä!
[/q]Toi on niin ärsyttävää kun joku sanoo ton
Mua ärsyttää tällä hetkellä se että en oikeen saa nukuttua öisin kunnolla heräilen koko ajan vaikka ei olisi mitään syytä.
"Kyllähän sä sen näät itsekkin ettei sovita yhteen" "Kumpikaan ei ole sitä mitä hakee, kyllä sie sen itekkin tiiät" En vaan tiedä!
unettomuus... olin taas poissa koulusta kun en saanut unta ennenkuin pari tuntia ennen heräämistä... *POKS*
Miksei nää koulutyöt vois tehdä ite itteään tai ees antaa vähän tasotusta?!?!?!*grr*
Ja miks oon jättäny ne tällaseks pommiks etten nyt vaan enää voi siirtää huomiseen?
Ja miks ei nää siltikään edisty vaik kuinka jumitan täs koneella?!
Oonko ehkä idiootti*igor*
joo se kun on aina äänettömällä puhelin*grr*
[q]Super-Kerttu, 5.12.2005 13:16:
Oma saamattomuus, oman hyvinvoinnin suhteen! Mut minkäs teet, kun ruoka maistuu ihan liiankin hyvin ja urheilu ja hikoilu ei kiinnosta pätkääkään..
Ja maha vaan kasvaa..*igor*
[/q]
Kertsu, mul on ihan sama kausi päällä tällä hetkellä. Ei tippaakaan kiinnosta lähtee hyppii jumppasalille ja herkut sen kun maistuu. Prkl!
[q]Rubicon, 5.12.2005 08:29:
---
Fresia, 4.12.2005 16:40:
Yks jätkä
---
niinhän ne aina*toktok*
[/q]
hei mä oon ainaski aina tosi kiva hei!*grr*
[q]larzizi, 13.1.2010 17:34:
HUOH!
[/q]
Hei, olen hidas. Saa lyödä.
Paitsi etten kaikessa. Eilisestä asti mietittyäni keksin seuraavat asiat, joita teen nopeasti:
- puhuminen (varsinkin hermostuneena)
- käveleminen (ainakin jos yksin)
- kaljan juominen (tässä yritän oppia hitaammaksi)
Mun aika vaan etenee eri tahtia kuin teidän muiden.