Mikä ärsyttää?
pomo, ja et on töissä ens ja seuraavan viikonlopun, ja ettei oo rahaa enkä tiiä et koska ees saan rahaa *igor**toktok*
Unohdin ostaa hammastahnaa ja nyt pitää mönkiä tuonne alepaan vain sen takia. Ärrr... Ei jaksa. Ja nälkäkin on. *eikä*
oma tyhmyys...taas unohtui korvatulppien käyttö ja sen seurauksena korvat soi taas *grr*...
[q]Karvinen, 2.1.2006 15:42:
mua ärtsyttää niin suunnattomasti ku viestiin ei voi vastata . . .
Ei voi vittu olla iso vaiva näpytellä muutama hassu kirjain siihen
[/q]
Lähes yhtä raastavaa on se, että jos satut kysymään jotakin yksinkertaista kysymystä. kuten oletko tulossa ja mihin aikaan? vastaukseskis tulee että; Joo. Sitten lähetät uuden viestin että niin mihinköhän aikaa vastaus; en tiiä.
Voi ARGH*grr*
no, se että joutuu lähtee kouluun kipeenä... enkä taaskaan oo saanu nukuttuu ku katkonaisesti 3h.. *POKS*
Kuinka joku voi luulla että tulisin aamuseitsemään töihin vapaiden jälkeen, joka on vastoin TESiä, varsinkin kun multa ei edes ole kysytty lupaa sellaiseen?
Screw u, en oo tulos.
Joku älykääpiö on tuonu kairanpaskakasan meiän rappuun! Mä en ihan voi käsittää...
Hajottakaa hissi, piirrelkää seiniin, jättäkää autonne parkkiin pelastustielle ja murtautukaa tyhjään ATK-huoneeseen...keksikää jo harrastus!
Laitetaan nyt tännekin. Vituttaa kaikki, ja se on ihan hiton ärsyttävää. Tästä illasta voisi tulla kiva ilta, mutta oma mieliala on mitä on, joten todennäköisesti pilaan myös muiden ihmisten illan. Ja ei, kotiin en jää vaikka iskettäis tonnin painonen kivi kaulaan ja köytettäis parvekkeen kaiteeseen kiinni. Mä lähen nyt purkamaan tätä paskaa oloa muihin
[q]Jää~*, 7.1.2006 12:35:
2. Mun hampaassa on ISO reikä.
(Siitä on varmaan tippunu paikka.
Hammas näyttää lisäksi siltä et se
ois keskeltä halki.)
[/q]
Mulla kävi samoin ja siitä seuras juurihoito Toivottavasti selviät ilman
(Ei sillä että juurihoito mitenkään erityisen kivulias olis jos sen tekee oikein, mut kalliiks se tulee kun käyntejä tarvii useamman *hmph*)
Voi vitun vitun vittu! Mikä ihmisiä riivaa kun lupauksia ei voi pitää? Tää ei tosiaankaan ole mun päivä
hitto ku en saa mitään aikaan. pitäs siivota. sit vois vaikka tehä ruokaa. käydä vaikka lenkillä tai jotain. mut ei. tässä sitä töhötellään. vittu. ja yhest jutusta pitäs päästä eroon mut en tiiä miten. ei jaksais. huoh.
ärsyttää yläkerran teiniprinsessa..se pitää joka viikonloppu bileet siinä neljästä eteenpäin..yöllä. miksei se vois vaikka pitää niitä siinä 11-02 aikoihin niinku normaalit ihmiset tekee?? *toktok*
ollaan yritetty kiltisti sanoo et pliis, olis töitä huomenna et saisko musaa hiljemmalle..? sit ollaan rappuun jätetty lappu ja koputellaan lähes joka pe-la välinen aamuyö kattoon et jos ne tajuis pitää pienempää ääntä..
viimeyönäkin se tyttö piti jotku illanistujaiset.. pientä parisuhdedraamaa puitiin rappukäytävässä huutelemalla "ETKÖ SÄ RAKASTAKAAN MUA?!". myöhemmin oli varmaan joku juomapeli menossa (siinä puoli kuuden pintaan) ku ne lauloi aika kovaa sen Eminemin päälle mitä ne soitti _hieman_ liian lujalla. möykkä loppui puoli yhdeksältä ku lähdin töihin. jipii!!
tein just ilmoituksen taloyhtiölle. kattoo mitä se vaikuttaa neidin bile-elämään
[q]mayah, 7.1.2006 13:34:
---
mikkelsson, 7.1.2006 13:25:
Tänään ei tuu Ihmemiestä Subilta
---
Äläpä Ei voi vetää mcGyver-kännejä
[/q]
Ja mä jo niin odotinn..
1. Unohdin, että mulla on töitä tänään.
(Muistin vasta tänä aamuna että tänään on
iltavuoro eli vasta klo 15 töihin, mut olin
ajatellu tekeväni kaikkee muuta, ei sit...)
2. Mun hampaassa on ISO reikä.
(Siitä on varmaan tippunu paikka.
Hammas näyttää lisäksi siltä et se
ois keskeltä halki.)
3. Jouduin perumaan hammaslääkärin.
(Se ois ollu maanantaina ja oisin päässy
reiästä eroon, mutta jouduin siirtämään
sen ja nyt se on vasta maanantaina 6.2
klo 8.00 aamulla.)
yksinkertaiset ihmiset...
tulipahan vaan heti mieleen niin piti kirjottaa
[q]innae, 3.1.2006 02:32:
Vaihteeksi taas melkein kaikki.
Vittu vaan sinullekkin.
Niin saatana.
Vittu.
Ei vaan tämä elämä ota luistaakseen. Ei ole anninpäivät ei :(
[/q]
Oon melko varma että tää on todellakin jotenkin nimisidonnainen asia. Maailma on luotu terrorisoimaan Annien elämä mahdollisimman epämukavaksi
Silleen että mitäpäs tässä sitten asialle voisi tehdä. Olla vittuuntunut. Olla vittuuntunut. Olla vittuuntunut. Argh, noustaan kapinaan!
Vaihteeksi taas melkein kaikki.
Vittu vaan sinullekkin.
Niin saatana.
Vittu.
Ei vaan tämä elämä ota luistaakseen. Ei ole anninpäivät ei :(
[q]Karvinen, 2.1.2006 15:42:
[/q]
Niin totta! Maailman ärsyttävin asia, sitten sukkien ja imuroimisen jälkeen
Että voikin risoo tyypit joilla on itsellään niin maan hyvä päivä, että katsovat asiakseen ohjeistaa mistä mun on sallittua vetää herne nenään.
Helvetti sentään kun höyry alkaa nousta niin kyllähän siinä se muutama sekunti menee, että saa itsensä organisoitua uudelleen. Eikö siihen sitten änge joku pelle heristelemään sormeaan että kuin sä nyt noin tollee. Eikä näille saa edes sanoa pahasti takaisin, koska siitähän se riemu vasta nousisikin; "ollaanpa sitä pahalla päällä".
(*senkin*) (*pier*)
...Enhän minäkään mene toiselle ihmiselle sanomaan että olitpa tyhmä kun suutuit, yleensä silloin ollaan hiljaa tai puhutaan muusta jos näkee et kaveria hiertää rankasti.