Mikä ärsyttää?
Perkele saa autoa maadotettua uutta vahvaria, soitinta ja erillisarjaa varten, ku varashälytin rupee aina soimaa ku iskee virtapiuhan akkuun kii ?! Hermo meneeeeeeeeeee
Flunssa *toktok* Voisko ihminen vielä enemmän yskii ja niistää, en usko.
Saattaa olla et tää jää kotiin viikonlopuks vittu.
[q]MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok* Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!*grr**grr**grr*
[/q]
Koitahan huviksesi pitää kortin siruosaa ihan muutama sekuntti sormien välissä ennenkuin laitat sen koneeseen. Tuntuis toimivan ainakin mun korttini kanssa tohon ongelmaa.
Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok* Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!*grr**grr**grr*
Tuo -25,3 astetta tuolla ulkona
[q]-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?
[/q]
Luulen että ne toimii vaan jos niihin oikein uskoo..
Oon kokeillu unikuuta ja herbivalia. Unikuu tuntui välillä toimivankin mutta toi herbival on kyllä yhtä tyhjän kanssa
On tosin mahdollista että uskoni moisiin valmisteisiin on vaan hiipunut eikä ne siksi toimi :(
Se, että en osaa sanoa EI.
[q]vaavu, 17.1.2006 13:08:
Lisää ärsytyksen aiheita: ihmiset, jotka kulkevat talvisin keskellä pyöräteitä. No, nämä kyllä risovat vuodenajasta riippumatta. Pahimmat vielä oikein suuttuvat, kun niille antaa äänimerkkiä.
[/q]
Samaa mieltä, sekä katujen aurauksesta, että ihmisistä.
Lisäks ihmisillä on joku ihme tapa veivata tien laidasta toiseen ja satunnaisesti tehdä äkkinäisiä pysähdyksiä keskelle kulkuväylää.
Ärsyttää ihan perkeleesti se, että jos oon sopinu jonkun kaverin kanssa velkojenmaksupäivästä (kaveri maksaa siis mulle), niin rahaa ei näy eikä mitään ilmoitusta, että miksi on myöhässä. No toi ny on vielä pientä, mut ku siihen lisätään 1-2 kk odotusaikaa, milloin ei mitään kuulu tästä kaverista kaikista yhteydenotoista huolimatta, niin kyl se risoo.
RAHA-ASIAT on nro.1 prioriteetti ja ne tulee hoitaa säntillisesti. Köyhän äidin kasvattamana ymmärrän jos rahaa ei joskus ole. Mutta silloin täytyy olla reipas, ottaa yhteyttä, kertoa rehellisesti tilanne ja sopia uusi maksupäivämäärä. Harmittaa, että rahaa ei tule, mutta eniten harmittaa tiedottomuus, että milloin sitä rahaa olisi mahdollista saada.
PRKL.
[q]Philly, 17.1.2006 12:11:
Se kun menee aamulla suihkuun ja ei millään saa saa "säädettyä" sopivaa vedenlämpöä. Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... Saa prkl koko ajan toinen käsi olla siinä hanassa kiinni
[/q]
Muuta helsinkiin. Täällä meillä on hanoissa sellaiset sekottajat siellä hanan sisällä.
Huonosti auratut tiet:
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135218357589.gif
Espoon aurauksessa näyttää olevan joku ihme säästämisvimma, kun esimerkiksi Silkkiniityltä aurataan osa teistä, ja osa jätetään auraamatta. Niinpä mulla on joka päivä vaihtoehtoina joko a) pyöräillä auraamatonta umpihankea, mikä on vähän turhan haasteellista tai b) kiertää eri reittiä, joka hidastaa matkaa ikävästi.
Lisää ärsytyksen aiheita: ihmiset, jotka kulkevat talvisin keskellä pyöräteitä. No, nämä kyllä risovat vuodenajasta riippumatta. Pahimmat vielä oikein suuttuvat, kun niille antaa äänimerkkiä.
Kateus, joka näyttäytyy ennakkoluuloina, mutta on itse asiassa verhottu "fiksuuden" muotoon. Se on niin läpinäkyvää, että tyhminkin pystyisi tunnistamaan sen kateudeksi.
Se kun menee aamulla suihkuun ja ei millään saa saa "säädettyä" sopivaa vedenlämpöä. Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... Saa prkl koko ajan toinen käsi olla siinä hanassa kiinni
Nää kaikki tyhmät ihmiset joita on koulu täynnä. Miks vaivautua kaveeraamaan vaik molemmat tietää ettei olla mitään ystäviä? Miksi ihmisten pitää kysellä parilla sanalla mun kuulumisia ja vetää sitten tuttu johtopäätös että mulla menee tosi huonosti kun elän vähän erilaista elämää, ja muutenkin olen kai täällä jotenkin poikkeava?
Sitä paitsi, mä syön mieluummin yksin kun porukassa josta en pidä. Ei tarvitse katsoa säälivästi kun kävelette ohi!
Onneksi on tietokone aina käytettävissä*tirsk*
On mulla täällä ystäviäkin. Tää loppujengi on vaan syvältä*dissaa* Vitun läpimätä pikkukylä,prkl.
Oma tupakointi ja itsekurin puute. Taas piti lounaalla käydä ostamassa askin verran, vaikka oon sata kertaa itelleni luvannut että ite en osta. Jos muut tarjoo, niin voin ottaa mut prkl näin tässä taas kävi. *grr**eikä**ding*
Unettomuus.
Osittain voi olla työstressin lisäksi myös omaa vikaa kun pitää viikonloppuisin sotkea unirytmi, mut silti.. Ei voi olla mahdollista että vaikka olen aivan rättiväsynyt niin viimeyönäkin valvoin pari tuntia keskellä yötä. Ja miten turhauttavaa on se sängyssä valveilla pyöriskely, kun tietää että parin tunnin päästä noustava töihin.
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?
Tarja ja Samppa. Ja se että olen niin helvetin agressiivisella tuulella koko aika. Päitä tekis mieli repiä.
Oltiin tahkolla, muuten hyvä reissu mut systeri ja yks perhetuttu oli täys mulkkui*dissaa* kiitti ku pilasitte mun lauantai yön.*släp*
Puhelin Se ei taaskaan suostu toimimaan ja mä en oikein pärjää ilman puhelinta Että kiitos kun menit juuri nyt flippaamaan.
[q]anniharha, 11.1.2006 01:35:
Klubbari ei toimi operalla niin pitää käyttää paska-exploreria.
[/q]
Kyllä mulla vaan toimii ihan hyvin operallakin.