Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Laskarit. Voi jumaleissön.

Keskiviikko! *grr**igor*

[q]mayah, 1.2.2006 12:44:
IHAN KAIKKI.

Tää työ, ku puhelin soi ja tyhmät ihmiset häiritsee mun päivää. Ja HEMMETTI!!!!!!

Eli tää työ.
[/q]

Työ ärsyttää muakin.
Uus pomo ja uudet kujeet.

Vanha oli parempi. Perkeleen tuntienpihtailu ja säästäminen

eilen oli 21v synttärit ja sain lahjaks potkut.. no eipä tässä mitää

Charlien enkelit - kurvit suoriksi on melkein yhtä hyvä kuin Daredevil.*hmph*

[q]Fresia, 31.1.2006 20:09:
Suunniteltiin yksien bileiden etkoja ja tuli puhetta etkojen musiikista. Mä olin hiljaa, sillä tiedän, että valtavirta ei ihan kauheesti pidä siitä, mistä mä pidän. No, yks tyttö (tietääkseni ihan kaverini vielä *whaat*) katso mua tosi pahasti ja huusi "ei sit saatana mitään teknoa kuunnella!" Olin hiljaa edelleen ja sit sieltä alko tulee ihme paatosta, miten konemusiikki koostuu tumtumtumtum äänestä ja kaikki sitä kuuntelevat sais ampua. Olin pikkasen et mitä hittoa...sanoin vaan muutaman valitun sanan suomirockin lievästä melankolisuudesta tai energyn laajasta soittolistasta...*igor* Voi elämä pisti ärsyttää toi tyttö, teki mieli pitää sille kunnon esitelmä mitä kaikkea konemusiikki voi olla (ja et ei kaikki konemusa sijoitu termin "tekno" alle...) Mut mitä turhia, ei helmiä sioille
[/q]

Niin, vitun teknojeesus. Yrität saastuttaa ihmisten mielen tyrkyttämällä omaa, kieroutunutta "musiikkiasi" (jollet juuri sillä hetkellä niin olit kuitenkin aloittamassa), häpeäisit!*vink*

Joskus sitä miettii mikä kaikkien ihmisten ongelma on.

Suunniteltiin yksien bileiden etkoja ja tuli puhetta etkojen musiikista. Mä olin hiljaa, sillä tiedän, että valtavirta ei ihan kauheesti pidä siitä, mistä mä pidän. No, yks tyttö (tietääkseni ihan kaverini vielä *whaat*) katso mua tosi pahasti ja huusi "ei sit saatana mitään teknoa kuunnella!" Olin hiljaa edelleen ja sit sieltä alko tulee ihme paatosta, miten konemusiikki koostuu tumtumtumtum äänestä ja kaikki sitä kuuntelevat sais ampua. Olin pikkasen et mitä hittoa...sanoin vaan muutaman valitun sanan suomirockin lievästä melankolisuudesta tai energyn laajasta soittolistasta...*igor* Voi elämä pisti ärsyttää toi tyttö, teki mieli pitää sille kunnon esitelmä mitä kaikkea konemusiikki voi olla (ja et ei kaikki konemusa sijoitu termin "tekno" alle...) Mut mitä turhia, ei helmiä sioille

Just nyt kaikki vitun ihmiset*dissaa**senkin*

Wild Troijans... ja kaikki äänifilut kuolleita... KIIIIITOOOOSSSSHHHHHHHHH!!! SAATAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! *eiei**nauru**släp**känni*

[color=yellow]Jo EI Puhuta SUoraan vaan jätetään asiat roikkumaan ja annetaan katteettomia lupauksia *grr*[/color]

tällä hetkellä ärsyttää se, että toivoin kotiin tullessani pääseväni juuri vaihtamiini puhtaisiin lakanoihin, mutta ei siskon kaverithan olivat ehtineet ensin puhtaat petivaatteeni olivat pitkin huonetta ja tämän pariskunnan peuhailujen jälkeen ei enää yhtään tehnyt mieli kutsua niitä edes puhtaiksi. taas joudun vaihtamaan lakanat! aaaaargh. tekisi niin mieli mennä ja läiskiä jotain. *släp*

Monetkin asiat ihmissuhteissa Ehkei kannata alkaa tilittämään yksityiskohdittain mutta... Mikä hitto mättää, kun ei voi mua ees kavereilleen näyttää...

*ittu mä näin tyhmä oon etten tajuis et osittain homma kusee ja pahasti

ihmiset, jotka eivät suostu kuuntelemaan kun niille yrittää selittää asioita ja jotka seuraavana päivänä reklamoivat siitä ettei mitään ole kerrottu*senkin*

hyvin alkoi tämäkin aamu.

Ihmiset jotka eivät osaa käyttää pitkiä valoja Joko he käyttävät niitä koko ajan, eli kun pimeällä ajavat vastaan niin nämä jantterit ajelevat pitkät päällä. Tai sitten eivät käytä ollenkaan ja on sitten kiva ajaa sellaisen takana. Olisi kuitenkin kiva nähdä edes hiukan sinne tien laidoillekin. Ja se ei voi olla niin hiton vaikeaa/rasittavaa laittaa niitä päälle/pois.

[q]Hyzenthlay, 25.1.2006 22:52:
En mä tiedä omista oikeuksistani paljoakaan. Onko mulla oikeus siis vaatia, että en halua tulla kuvatuksi maanantai-aamuna töissä :D[/q]

Aina on oikeus vaatia. Ja jos olet kieltäytynyt kuvatuksi tulemisesta niin on hyvän tavan vastaista toimia tahtoasi vastaan.

En mä tiedä omista oikeuksistani paljoakaan. Onko mulla oikeus siis vaatia, että en halua tulla kuvatuksi maanantai-aamuna töissä :D

kunnon amerikkameininki päälle *psykopaattinauru*

[q]crissy, 24.2.2007 17:05:
---
lostgone, 24.2.2007 16:32:
Perkeleen puolalainen.

---

mitä pahaa se puolalainen on nyt tehny?
[/q]On ollut mun näkökulmasta aikaansaamaton ja mun pitää jatkuvasti suunnitella tekemisiäni sen mukaan. Italialaisessa ei ole minusta vikaa, mutta se ei ollut paikalla, joten sen ei voi olettaa pelaavan samaa peliä.*uuh*Vai ootko sä mun kaa eri mieltä?*täh* Mut on tyhmää q se tavallaan komppaa puolalaista sen takia.*uuh*
Ny mä sit toivon että oltais vaan tehty homma turkkilaisten kanssa niin oltais oltu nopeammin valmiita (tai siis kyl me salaa puolalaiselta tehtiinkin) q etiophialaisen kanssa (tosin hän on Super), mutta toisaalta jos se algerialainenkin oli niin ja näin, niin minkäs teet.*ding* Mut kivat taas puolalaisen kanssa q sillä ei ole ketään muuta vainottavaa q minut.*dissaa*

Kävin muuten parturissa tänään, tiedätkö missä maassa mahtaa olla Saigon?*täh*

[q]Freja, 25.1.2006 15:34:
Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan *hihu*[/q]

Joo, kyllähän työkaverit auttaa jaksamaan. Ja itse työkin lopulta, ala kun on kuitenkin selkeästi mun ala ja tykkään hommastani. Eiköhän me tästä ihan hengissä selvitä

mul ei oo yhtää kivaa kuvaa itestä minkä vois teetättää ihan paprulle ja antaa isovanhemmille ku ne on kohta vuoden ruinannu

ärsyttää kun elämä on niin pirun tylsää, mitään ei tapahu ja missään ei oo ketään ja vituttaa koko vitun suomi saatana ja koulu ja kaikki.

O