Mikä ärsyttää?
Ja ärsyttää myös, kun ei osaa kirjoittaa oikein!!!
Pakko avautua tänne koirapelostani..
Siis ärsyttää se kun ihmiset ei tajua että jotkut saattaa pelätä niiden hauveleita.
Esimerkiks sunnuntaina alppipuistossa, kaksi koiraa juoksemassa vapaana, ei kiva. Ja sitten kun ihmiset taluttaa niitä ja pitää hihnaa niin löysällä että kun kulkee ohi niin se koira pääsee tulemaan liian lähelle. Ei oikein voi autotielle hypätä karkuun.
Mä tykkään ihanista koira-otuksista tosi paljon, mut en voi sille mitään että varsinkin isommat vieraat karvaturrit saa sydämen pomppaamaan pelosta kurkkuun.
Vituttaa ihmiset, jotka ei oikeesti välitä muista
Työvoimatoimisto ärsyttää..Mitään ei tapahdu millonkaan*poks*
[q]JussiS:
Kuis moni tietää et minkä maan lippu oikeesti on kyseessä? (ilman et googlettaa tai quotaa).
[/q]
Taitaa olla Etiopia. Eikös koko rastafariuskonto ole sieltä lähtöisinkin eikä Jamaikalta?
[q]Ana-5000:
Teinit on hassuja ku ne irkkaa (eli kirjottaa sinne paikkaan mihin voi laittaa niit kuvii)
[/q]
VITUN N00B!
SE ON MIRCCAUSTA!
MEE VITTUUN MUN KANAVALTA!
Mun näkö. Oon niin sokee lepakko, että en voi kesällä pitää aurinkolasejakaan kun en nää mitään ilman laseja. Varsinkin kun oon löytänyt parit hienot lasit, niin eih Tokihan voisin ostaa aurinkolasit vahvuuksilla, mutta ne on aivan prkl:n kalliit ja niitä ei voi valita fiiliksen mukaan. Piilareita en voi hommata kun olen tosiaan niin sokee ja kaiken lisäksi hajataittoa. Että kiva kiitos hei
[q]sapeli:
No mut mäyrät on just ihania
[/q]
Ai on oikeesti? Kiva *hymy*, ei se sit haittaa jos yks mäyrä asuukin mun päässä
se että ei voi hyväksyä muita genrejä.
"tää on PARASTA eli POLKKAA! muu on paskaa!"
sit näkee kyseisen kaverin tanssahdellen, vaikkapa kiksun, tai muun tahtiin. siinä sitten kysäsee että miten asiat olikaan?
"no täs tuli äskön semmone hemo hyvä biisi, et jos sitä pitsais ylöspäi se ois ollu polkkaa!!!"
miksi ihmiset ei halua tutustua muihin genreihin? menettääkö siinä jotain, jos vaikka kuuntelee vähäsen erilaisempaa?
itekkin aluksi vähän pelkäsin, että mitähän mulle tapahtuu kun vähäsen progesta ja tesnosta innostuin, mutta mikäs siinä. hyvä musa on hyvää musaa. olkoon genre mikä tahansa.
[q]Njah:
Miks se ärsyttää? ihan vaan mielenkiinnosta kyselen,toki ymmärrän että kaikki ei miellytä kaikkia mutta et "ärsyttää"
Jos kyse onkin vain väriterapiasta?
http://www.coloria.net
[/q]
Siks että toi lippu ei oo Jamaikan lippua nähnykään.
Tulipa vaan mieleen tosta Sählän postauksesta. Muutenhan tossa ei sinänsä oo mitään ärsyttävää.
[q]mayah:
[iso]Seuraava teksti sisältää enemmän kirosanoja, kuin muuta tekstiä.[/iso] Mikäli olet herkkä, jätä lukematta.
[kiroilu] Vitun saatanan vitun vitun vittu saatana, vitun vitun lisäselvityspyynnöt, vittu saatana, vittuako sitä ei vittu voinu sillon vitun tammikuun saatanan kuudes päivä saatanan vittu sanoa puhelimessa ku mä nimenomaan vittu kysyin, et riittääkö siihen vitun opintotukivitunhakemukseen ne samat saatanan lisäselvitykset ku vitun norminmukaisen opiskeluajan ylimenevän lisäajan hakemiseen saatana. Nyt sit vittu pitää taas oottaa saatanan kaks viikkoa, et ne vittu käsittelee ton vitun paperin ensin siellä vitun opintotukilautakunnassa, ennen kun ne lähettää sen sinne vitun kelaan, missä se vitun käsittely kestää taas vittu kaks viikkoa. saatana. eikä mulla vittu ole mitään vitun lisäselvityksiä, kun ne mun vitun selvitykset on ne samat saatanan lisäselvitykset mitkä mä vittu lähetin sillon vitun tammikuussa, kun niitä vittu pyydettiin. vittu. ja jos ei sitä vitun rahaa ala sieltä saatana kahden viikon sisällä herumaan, ni mun vittu pitää irtisanoa tää vitun kämppä, ku olen nyt jo vittu kahden kuukauden vuokrat auki vanhemmille ja siskolle. mistä vitusta mä vittu revin ne vitun rahat maaliskuun vuokraan, jos tota vitun lappua pitää viel vittu pyöritellä vittu edestakasin neljä vitun viikkoa. ja kun niitä vitun opintotukikuukausia kerran vittu vielä jäljellä on, niin on se nyt saatana kumma, ettei sitä vitun tukea voi sinne vitun tilille laittaa, ku joka vitun asiasta pitää vittu erikseen lähettää joku vitun lisävitunvitunvitunselvitys. saatana. vittu. [/kiroilu]
[/q]
voisin todellakin vittu sanoa että vitun tuttu tunne vittu saatana!
Jenkkien sisäpolitiikka.
Tukholman Metro tiesi kertoa alkuviikosta, että
1. Uudessa budjetissa leikataan varoja mm. koulutukselta
2. Uudessa budjetissa lisätään varoja sotakoneistolle
3. Jenkit aloittavat todennäköisesti uusien ydinaseiden kehittelyn, kun vanhat ovat tänä päivänä jo osin vanhentuineita.
[q]innae:
AKE. Enpä ollut saanut ajoneuvovero-lappua, tänään tuli sitten maksuhuomautus ja ilmoitus että ajoneuvo on ajokiellossa kunnes maksettu. Vittu mutta vituttaa.
[/q]
Mulla vähän sama kännykän kanssa - melkein sulkivat liittymän kun oli yksi lasku(huomautus, jota luulin ihan tavalliseksi laskuksi) unohtunut paperipinon pohjalle ja sit 250 muita maksuja piti kans maksaa... Eli rahanmeno ärsyttää.
Känniääliöt ! Vittu et pitää tulla Roseen huojumaan eestaas röökin ja sen saakelin kaljalasin kanssa.*eiei*
[q]climate:
just nyt ärsyttää se että "jäin päälle" vaikka olis pitänyt mennä jo paljon aikasemmin nukkumaan ... ei vaan pystynyt lopettamaan tekemistä enkä saanut itseäni sammutettua tältä päivältä ... ärsyttää siis lähinnä se että nyt alkaa olemaan yliväsynyt olo ja tietää että huominen aamu on tuskaa ... ei ihminen saisi jäädä tälleen päälle, sen pitäis sammua automaattisesti
[/q]
oon muuten täysin samaa mieltä. mikä on se oikosulku joka jättää normaalisti yleensä hyvinkin iltaväsyneen ihmisen päälle aina silloin kun ei missään nimessä pitäisi
miän minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.
v*tun Enestam
Minä perkele rupean lämmittämään kämppää sitten vanhoille ylikellotetuilla Thunderbirdeillä, tai sitten rakennan olohuoneen keskelle nuotiopaikan. Tai rakennan takan ja polttelen siellä hiiliä ja vanhoja autonrenkaita. Ei sitten tarvitse maksaa turhia veroja mistään haitallisista päästöistä, joita tuosta sähkölämmityksestä aiheutuu
AKE. Enpä ollut saanut ajoneuvovero-lappua, tänään tuli sitten maksuhuomautus ja ilmoitus että ajoneuvo on ajokiellossa kunnes maksettu. Vittu mutta vituttaa.
Kyttäävät naapurit
Jääkaappi tyhjä
Rahat loppu
Liian pieni kämppä
Kani kusi lattialle
Pahallehaisevat ihmiset
Imutetut biisit/leffat jotka loppuu kesken
Tupakat vähissä
Krapula
Tv-lupatarkastaja ja puhelinmyyjät
ainakin....*vink*
[q]unik: