Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]¤SuSa:

[/q]
    Sama täällä. pitäis kai muuttua.

[q]¤SuSa:
    ---
    DominikH:
    ---
    ¤SuSa:
    ---
    DominikH:
    ---
    ¤SuSa:

---

Sama täällä. pitäis kai muuttua.

---
      [code]Joo-O niin pitäiski..mut aika vaikeeks menee toi muuttumis leikki *igor*[/code]

---

Jep, varsinkin jos pitää miellyttää muita. Tosin se 90% kavereita/ystävistä vaatii muuttumista,ettätuota.....

---
      blaah....on tää vaikeeta olla TÄLLÄNEN
      [/q]
      Näin on. Tietty ois voittoa, jos sais itse oman hyväksynnän :)

[q]JussiS:
      Se ärsyttää ehkä kans vähän, et hipit pistää seinilleen "Jamaikan" lippuja, esimerkiks Bob Marleyn tai lehden kuvalla varustettuna:
      [/q]

Miks se ärsyttää? ihan vaan mielenkiinnosta kyselen,toki ymmärrän että kaikki ei miellytä kaikkia mutta et "ärsyttää"
      Jos kyse onkin vain väriterapiasta?
      http://www.coloria.net

Sellanen ku ihmiset jättää uusien esineiden muoiosien päälle sen muovikalvon mikä niissä on tehtaalta lähtiessä (esim. kännykän näytöstä on jokanen sellasen joskus kiskassut veke) sitä varten, että se suojaisi k.o. muoviosaa. Jos tämä muoviosa sattuu olemaan esim. kaukosäätimen näyttö, pehmeä suojamuovi menee käyttökelvottoman naarmuille hetkessä, mutta sitä ei silti saa ottaa pois koska se suojaa sitä näyttöä, jonka ainoa funktio on olla LÄPINÄKYVÄ jotta ihmiset näkevät siitä läpi jonka takia siihen ei saa tulla NAARMUJA jotka haittaavat sen läpi näkemistä. Mitä helvettiä se kalvo sitten siinä tekee, kun se vaan HEIKENTÄÄ SITÄ OMINAISUUTTA MINKÄ YLLÄPITÄMISEKSI SITÄ EI MUKA SAISI POISTAA?

Ja sit jossain vanhoissa, kuluneissa kamoissa ku sen kiskasee veke ni sit on dissaavan näköstä kun sen vanhan esineen kuluvuus vaan alleviivaantuu sillä, että se logokyltti on siinä laitteessa ihan uuden näkönen kun sitä on "suojattu" muovilla vaiks kuin pitkään.

Nää on kuulkaa isoja asioita.

[q]kuiske:
      Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.
      [/q]

haha vegeharja :D jääks siihen LIHAPARTIKKELEITA OMG?

[q]Epailija:
      ---
      Ana:
      ---
      Tres:
      Henkilöt jotka forumeille postatessaan
      takertuu muotoseikkoihin ja lukee
      vasta-argumentteja kuin piru raamattua
      suostumatta sisäistämään tekstin ilmeisintä
      sisältöä. Ihan niinkuin kommunikointi
      ei olisi muutenkin tarpeeksi ongelmallista.
      ---
      Olkinukke! Eli: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=straw+man&r=f

---

Eipäs ole. Tres puhuu saivartelusta ja kielellisiin virheisiin tarttumisesta (myönnän syyllisyyteni). Olkinukke on ihan eri eläin.

Linkki - kohta kaksi (2).
      [/q]

Kyl mä laskisin ton siihen kategoriaan, mikäli väittää vastaan ettei muka ymmärtänyt mitä toinen tarkoittaa, ts. syyttää epämääräistä kieltä.

No, ei ehkä ihan yks yhteen.

Mystinen vika koneessa joka aiheuttaa kaatuilua. Softaviat on troubleshuutattu loppuun asti, enkä keksi mikä hardispala vetää koneen freezeen tostavaan sillon tällön ku kattoo videota ja tekee jotain muuta samalla. Oiskohan uus näytönohjain jotain? Tai muistipalikat? Pelejä se kestää mainiosti..

[q]UnityF:
      + mua ärsyttää tällä hetkellä noi mun yläkertalaiset kun ne _nyt_ hakkaa vasaralla lattiaaaa ja suoraan mun yläpuolella että varmasti kuuluu hyvin ja menee mun viimeisetkin hermot.. tsiisus jos oisin nukkunu & heränny tähän meteliin oisin menny varmaan kirveen kanssa kyläilemään siellä.. nyt tyydyn hakkamaan patteria mut jos ei lopu nini sit vain rimputtamaan ovikelloo..
      [/q]

Patterin hakkaaminen kuuluu sit koko taloon, ei pelkästään niille naapureille. Mee soittamaan ovikelloa.

[q]alek száhala:
      ---
      Ana-5000:
      Mystinen vika koneessa joka aiheuttaa kaatuilua. Softaviat on troubleshuutattu loppuun asti, enkä keksi mikä hardispala vetää koneen freezeen tostavaan sillon tällön ku kattoo videota ja tekee jotain muuta samalla. Oiskohan uus näytönohjain jotain? Tai muistipalikat? Pelejä se kestää mainiosti..

---

Mulla on muuten vähän samanlainen ongelma. Kone kaatuu aina esim. ääntä editoidessa millä tahansa softalla tai yleensäkin windowsin käytöstä.. Pelejen aikana kaatuu todella harvoin. Veikkaan että on joku keskeytyksissä kun on näytönohjain ja verkkokortti samalla IRQ:lla.. Kaikki vianetsintäsoftat näyttäis kyllä ettei niiden pitäis aiheuttaa konflikteja. Blää. Tehny samaa paskaa siitä päivästä kun ostin tän koneen joulukuussa 2002. Takuu ei korvannu mitään vaikka kävin siellä valittamassa pariin kertaan.
      [/q]

Mä vaihdoin just powerin, pitää kattoa auttaako. Sulla on selkeesti IRQ-ongelma. Vaihda äänärin paikkaa!

[q]Juhgu:
      Klubbarissa:
      - Forumreply-kuvat
      [/q]

http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/dork.jpg

[q]Tres:
      Henkilöt jotka forumeille postatessaan
      takertuu muotoseikkoihin ja lukee
      vasta-argumentteja kuin piru raamattua
      suostumatta sisäistämään tekstin ilmeisintä
      sisältöä. Ihan niinkuin kommunikointi
      ei olisi muutenkin tarpeeksi ongelmallista.
      [/q]

Olkinukke! Eli: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=straw+man&r=f

[q]UnityF:
      No esim vanhemmat ihmiset tuijottaa puhelinta vähän pidempään koska he eivät yksinkertaisesti nää kunnolla näyttöö. samoin nuorempi ihminen voi välillä tuijottaa näyttöö pidempään koska ei oo muistanu laittaa esim laseja silmille niin näkeminen on hankalaa ellei keskity vähän aikaa.
      [/q]

Puhelimessa on se jännä piirre et ku siihen vastaa samantien ni yleensä soittaja sanoo moi ja esittelee itsensä. Jos ei, niin häneltä voi kysyä, kuka soittaa. Sitä luuria ei tartte tuijottaa kahta minuuttia niin, että bussin lasit helisee siitä soittoäänestä. Varsinkin ne vanhat siniaaltopohjaset piezo-soittoäänet on aivan sietämättömiä korville kovalla volyymilla.

[q]innae:
      Ihmiset jotka ottavat kaiken kirjoitetun vähän liian tosissaan. Kannattaa ottaa se kaktus sieltä pyllystä pois niin on helpompi istua*muhaha*
      Ja se ettei kukaan ymmärrä mun vitsien päälle.
      [/q]
      Mä oon muuten pannu merkille ettei ihan kauheesti kannata pelleillä näköjään julkisilla paikoilla ja esittää esim hullua, sillä varmaan sellaiset 60-70% ihmisistä ei ymmärrä että kyseessä on huumori vaan luulee että olet tosissasi....naisilla on mielestäni yleisesti ottaen parempi huumorintaju, sekä eivät aina sano, et kato onks toi joku hullu! Miehet ovat lähes aina kuittaamassa muut erillaiset ihmiset hulluiksi, eivätkä useinkaan jaksa ymmärtää miten joku voisikaan olla jotain muuta, jos kerran käyttäytyy tilanteessa toisin kuin itse käyttäytyisi, tai jotain....meni varmaan perille kaikille...

kun duunilla ei ole antaa vuoroja. tulee surkeita liksoja

Satun olemaan asiakaspalvelussa töissa ja käsi kipeenä (jännetupentulehdus, mutta pidän tukisidettä) Asiakkaat eivät yhtää huomaan sitä ja sit pakkailen niiden raskaita tavaroita kasseihin ja he seisovat vain tumput suorina eivätkä voi yhtään auttaa, odottavat vain että minä teen kaiken kiireessä. Ja nyt se vasta raskasta on kun on alennusmyynnit. Ennen niitä ne kysyivät mikä kädessäni on, mutta nykysin tuskin huomaavatkaan sitä*grr**dissaa*

rahan tulo puutteellista
      paskana oleva auto ja kännykkä
      suomen epävakaat säät kesäsin
      valehteleminen päin naamaa
      sunnutai ajelijat

[q]Karvinen, 19.6.2005 23:26:
      ärsyttää ihmiset jotka tekee elämästään vaikeita ja sit valittelee omaa tyhmyyttään jälkeen päin, ja sellaset jotka ei kuuntele totuuksia eikä vaan yksinkertasesti tajuu mitää ja tää armoton pääkipu
      [/q]

Monesti törmännyt samaan ongelmaan.. toi on vittumaista.

1. Sovittujen asioiden rikkominen
      2. Valehtelu
      3. Epärehellisyys
      4. Paskan puhujat seläntakana
      5. Talvi
      6. Kylmyys (haluu etelään)
      7. Miehet
      8. Masennus (sillon kun sitä on)
      9. Pettäminen
      10. Ykinäisyys (sillon kun se eniten on ihnottavinta)
      11. kyllä tätä listaa voi pitkälle jatkaa... lisään kun tulee mieleen jotain

Ärsyttää, kun joitakin niin ärsyttää tämän uus-Mannerheimin kenialaisuus. Näille ihmisille ainoa kelpaava Mannerheimin näyttelijä olisi kuitenkin Mannerheimin ratsastajapatsas, ja tämä hemmohan on ihan samanvärinen kuin se.

Ärsyttää, kun joitakin niin ärsyttää tämän uus-Mannerheimin kenialaisuus. Näille ihmisille ainoa kelpaava Mannerheimin näyttelijä olisi kuitenkin Mannerheimin ratsastajapatsas, ja tämä hemmohan on ihan samanvärinen kuin se.

Ärsyttää, kun jotkut vääntävät tämän yleisen ärsytyksen mustasta Mannerheimistä joksikin rasismi/ennakkoluuloasiaksi. Kysehän on siitä, että jos tehdään elokuva historiallisesta henkilöstä, siinä ei vaan ole mitään helvetin pointtia että ko. henkilö ja tapahtumat/asetelma joiden vuoksi ko. henkilö on historiallisesti merkittäväksi, muutetaan täysin muuksi.

Tässä ei vaan ole yksinkertaisesti mitään järkeä - olettaen että tarkoitus on tehdä muutakin kuin vetää lupamaksuilla kerättyä tukirahaa vessasta alas ja yrittää epätoivoisesti saada huomiota tekotaiteelliselle paskalla säälittävällä provosointiyrityksellä.

O